Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 6 grudnia 2019

Nawilżający krem na dzień i na noc z olejem kokosowym Botanical Flow, Delia

Krem do twarzy to jeden z podstawowych kroków pielęgnacyjnych, nie może go zabraknąć w naszej kosmetyczce. Ja aktualnie używam, a właściwie już wykańczam Nawilżający krem na dzień i na noc z olejem kokosowym Botanical Flow z Delia Cosmetics o którym dzisiaj postanowiłam napisać coś więcej. Z tej serii miałam okazję już testować maseczki (klik), a także płyn micelarny i tonik (klik) i sprawdziły się u mnie dobrze. A jak było w przypadku kremu do twarzy? O tym w dalszej części wpisu.


Krem umieszczony jest w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Lubię taką formę opakowań, ponieważ mam pewność, że wydobywam kosmetyk do samego końca. Pod nakrętką umieszczone jest zabezpieczenie w postaci sreberka, dzięki czemu wiemy, że nikt przed nami go nie testował. Słoiczek dodatkowo umieszczony jest w kartoniku, który zaklejony jest tasiemką. Na pudełku znaleźć można informacje na temat kosmetyku takie jak zapewnienia producenta, sposób użycia, a także skład. Szata graficzna przyjemna dla oka, ładnie się prezentują.


Kosmetyk ma średnio gęstą, lekko tłustą konsystencję. Ma cudowny zapach, kokosowy, ale naturalny. Jest słodkawy, nie znajdziemy w nim sztucznych nut. Utrzymuje się on podczas aplikacji, później się ulatnia. Osoby lubiące kokosowe aromaty na pewno będą zadowolone.


Krem stosuję zarówno rano jak i wieczorem, czasem solo a czasem na serum, w zależności od tego czego akurat potrzebuje moja cera. Na jedną aplikację wystarczy niewielka ilość kosmetyku, łatwo rozprowadza się na skórze, jednak trzeba mu dać chwilę, aby dobrze się wchłonął. Krem bardzo dobrze nawilża i odżywia cerę, jest ona gładka i przyjemna w dotyku. Pomimo bogatej konsystencji nie zapycha. Kosmetyk sprawdza się jako baza pod makijaż. Moja cera ostatnio miała gorszy okres, strasznie się przesuszyła, jednak ten krem wraz z serum z kwasem hialuronowym oraz maseczkami nawilżającymi ją uratował. Produkt działa nie tylko na twarz, ale także na duszę, a wszystko za sprawą pięknego, kokosowego zapachu, który działa jak aromatoterapia. 


Krem jest bardzo wydajny, spokojnie wystarcza na kilka tygodni stosowania rano i wieczorem. Dostępny jest w wybranych drogeriach Rossmann, a także w sklepach internetowych za około 25 zł.
Jestem z niego bardzo zadowolona i chętnie wypróbuję inne kremy z serii Botanical Flow.


Znacie ten krem? Lubicie kosmetyki Delia Cosmetics?

19 komentarzy:

  1. Widze wysoko aloes więc mógłby być całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam ale kremu jeszcze nie miałam. Miałam kiedyś jakis żel i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam działanie oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie konsystencje kemowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym kremie ale wydaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten krem, zużyłam go z przyjemnością i kiedyś chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremiku nie znam ale nuta zapachowa (kokos) i działanie przekonały mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  9. Marę Delia znam, jednak nie wypróbowałam jeszcze nic z ich kosmetyków do pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria o fajnym działaniu z tego co spotykam na blogach itp. Jak za pielęgnacją Delii zbytnio nie przepadam, tak tę serię mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bardzo wydajny? Pytań się bo, u mnie zawsze jest z tym problem i szybko się mi kończą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kokosem, więc raczej nie skorzystam z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię i wole używać kremy na noc :) Na dzień mnie to irytuje choć powinno się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukam nawilżający krem. To cor dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go wypróbować :) Czuję, że byłabym zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te dwa palce z kremem... zrobiłaś mi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lekki krem na noc, bardzo takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dawno nie używałam nic tej firmy. Ale ten olej kokosowy do mnie przemawia w tym kosmetyku. Chętnie wypróbuję ten krem.

    OdpowiedzUsuń