Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

niedziela, 26 maja 2019

Duet do włosów Smooth&Revive + Vanilla Bean, Maui Moisture

Marka Maui Moisture to nowość na polskim rynku. W swojej ofercie mają szampony i odżywki do włosów, które zakupić można w Drogerii Rossmann. Dostępne jest sześć wersji, także każdy znajdzie coś dla siebie. W dzisiejszym wpisie skupię się na duecie do włosów zniszczonych, czyli Smooth&Revive + Vanilla Bean. 


Kosmetyki umieszczone są w kwadratowych buteleczkach wykonanych z przyciemnianego plastiku o pojemności 385 ml. Są one dość twarde, przez co przy końcówce może być problem z wydobyciem zawartości. Opakowania posiadają zamknięcie typu flip-top, nie sprawia to problemu nawet przy mokrych dłoniach. Otwór jest odpowiedniej wielości. pozwala na wyciśnięcie odpowiedniej ilości szamponu czy odżywki. Kosmetyki mają ładną szatę graficzną, kojarzącą się z naturą. Rzucają się w oczy zarówno ze sklepowej jak i łazienkowej półki. Na opakowaniu znaleźć można informacje na temat produktu, sposób użycia oraz skład. 


Szampon ma średnio gęstą konsystencje, taką trochę lepiącą, przypomina płynny klej. Przed aplikacją na włosy najlepiej wymieszać go w zagłębieniu dłoni z odrobiną wody. Odżywka zaś jest kremowa, ani za rzadka, ani za gęsta, łatwo rozprowadza się na pasmach. 
Produkty mają cudowny, słodki zapach, aż chciałoby się zjeść! Nie jest to typowa wanilia jak się spodziewałam, a bardziej ciasteczka z kremem. Utrzymuje się on jakiś czas na włosach, nawet R. zwrócił na to uwagę i stwierdził że chyba zmieniłam odżywkę. 


Mówiąc szczerze, kiedy podczas pierwszego użycia zobaczyłam konsystencje szamponu byłam przekonana, że włosy będą po nim przyklapnięte, obciążone i będę musiała je myć drugi raz. Okazało się jednak, że moje obawy były nie potrzebne.
Szampon w kontakcie z wodą dobrze się pieni i rozprowadza na włosach oraz skórze głowy. Już podczas spłukiwania można poczuć, że są one delikatne w dotyku, wygładzone i nie splątane. Dobrze oczyszcza włosy, chociaż nie próbowałam go do zmywania olei. Fryzura zachowuje świeżość standardowo u mnie, czyli 2-3 dni w zależności czy noszę kucyk czy rozpuszczone. Nie podrażnia, ani nie wywołuje łupieżu. 
Odżywkę nakładam od ucha w dół i trzymam około 5 minut, czasem trochę dłużej, następnie pozostałości zmywam wodą. Produkt świetnie je wygładza, stają się mięciutkie, delikatne w dotyku i nawilżone. Końcówki, które zamierzam podciąć już od kilkunastu tygodni, wyglądają o wiele lepiej. Odżywka nie obciąża pasm, jednak lepiej nie przesadzać z ilością podczas aplikacji. 
Moje włosy bardzo polubiły się z tym duetem. Ładnie się prezentują, błyszczą i dobrze układają. Nawet koleżanki z pracy pytały mnie co używam, bo włosy wyglądają jakoś lepiej.


Wydajność standardowa, produkty spokojnie wystarczają na kilka tygodni stosowania, ale wiadomo to też zależy od częstotliwości mycia. Z tego co obserwuje odżywka skończy się szybciej niż szampon, ale u mnie to normalne, zawsze tak jest.
Jeśli chodzi o cenę to no cóż, do najniższych ona nie należy, ponieważ zarówno szampon jak i odżywka kosztuje w regularnej cenie 49,99 zł. Myślę jednak, że podczas zakupów warto zwrócić na nie uwagę. Kto wie, może za jakiś czas pojawią się w jakiejś fajnej promocji,


Słyszeliście o marce Maui Moisture? A może testujecie już którąś wersję?

36 komentarzy:

  1. Nie znam produktów tej marki, ale ten duecik prezentuje się naprawdę ciekawie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej marce :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale ciekawie się prezentują. No i grunt że działają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki. Fajnie, że Ci się sprawdziły oba te produkty :) Mnie zainteresował szampon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tą markę na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz u Ciebie o niej czytam, ale wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku. Ciekawie wyglądają. Może się na nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków. Widzę że jesteś zadowolona z szamponu jak i odżywki. A więc i ja z chęcią przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze tych produktów 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o tej marce, nie widziałam ich w ROSSMANNIE, chociaż faktem jest że na półki 'włosowe' patrzę najrzadziej :P
    ten zapach o którym piszesz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy duet, pierwszy raz widzę, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nawet nie słyszałam o tej marce. Kosmetyki wyglądają intrygująco. Z chęcią bym je wypróbowała. Zapowiadają się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz w ogóle widze te kosmetyki. Ale zaciekawiłaś mnie nimi..Muszę rozejrzeć się po półkach w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki. Ale u Ciebie zawsze jest coś fajnego więc oczywiście się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej marce. Fajne mają opakowania, jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znajoma używa wersji różowej z masłem shea i chyba się sprawdza bo odstawiła narazie wszystkie inne do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi sie opakowania, ale nei słyszałąm o tej marce, rozejrzę sie za nimi w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja słyszałam tylko od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak moje włosy zareagowały by na ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także nie słyszałam nigdy wcześniej o tej marce i ich produktach. Blogsfera więcej ciekawych produktów reklamuje niż tv ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam ale wyglądają bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marki nie znam ale już ją widziałam na Instagramie i jak dobrze pamiętam to Ania ją polecała chciałabym tak jak ty myć co 3 dni włosy, Ciekawa jestem jak u mnie by było czy mogłabym być tak jak ty czy musiałabym być codziennie tak jak zazwyczaj to robię

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używałam różowej maski, a teraz mam zieloną odżywkę ale nie jestem zachwycona tą marką;(

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja znam Maui:)bardzo dobrze.
    Od miesięcy kupuje przy okazji w uk.
    Kocham je .I super ze sa tu.
    Zamiast wody mają wodę aloesowa lub kokosową :))na pierwszym miejscu. Seria zielona babusowa jest super
    Miliony;) młodych włosów mi wyrosło
    Bo zawiera ojej rycynowy i neem.
    Polecam wszystkie smaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie napisana recenzja. Bardzo mi się podoba ten tekst.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta recenzja jest bardzo wartościowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Recenzja tych kosmetyków jest bardzo wartościowa. Rewelacyjny wpis.

    OdpowiedzUsuń