Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 20 grudnia 2019

Coś dla fana bajki Psi Patrol - Media Service Zawada

Mój synek uwielbia Psi Patrol. Zabawki, ubranka z motywem piesków to u nas norma. Najbardziej lubi Marshalla, chociaż ostatnio twierdzi, że jednak woli Trackera, czyli nowego pieska, który dołączył do ich załogi. Wiadomo jednak, że dziecko nie może spędzać dużo czasu przed telewizorem oglądając bajki, dlatego szukam innych rozwiązań na zabawę z synkiem. Z pomocą przychodzi Media Service Zawada z książeczkami i gazetkami Psi Patrol.



Do wyboru mamy zarówno książeczki, magazyny zachęcające do nauki, gazetki z naklejkami jak i wodne kolorowanki, także na pewno znajdziecie coś dla małego fana Psiego Patrolu. Dzisiaj napiszę Wam trochę więcej o czterech z nich. 


Przyjaciele z Zatoki Przygód

Przyjaciele z Zatoki Przygód to kolorowa książeczka, która opisuje Rydera oraz sześć piesków. Każda strona poświęcona jest jednemu bohaterowi. Oprócz opisu postaci znajduje się także duży, kolorowy obrazek, który go przedstawia. Treść napisana jest prostym językiem, zrozumiałym dla dzieci. Młodsze pociechy będą potrzebowały pomocy rodziców, starsze zaś mogą próbować czytać same. Książeczka bardzo spodobała się mojemu synkowi, chociaż pojawiło się oczywiście pytanie: A gdzie jest Tracker? Ale na to, że nie ma Everest już uwagi nie zwrócił, myślę że to dlatego, że są to pieski, które nie pojawiają się tak często jak Marshall, Skye, Chase, Zuma, Rocky czy Rubble. 





Ekipa na 102! Psi Patrol Czas na przygodę, Baw się naklejkami!

W gazetce "Czas na przygodę" znaleźć można różne łamigłówki w postaci kolorowanek, labiryntów, sudoku, znajdź różnice i inne. Magazyn zawiera naklejki do zadań, a także takie, które dziecko może wykorzystać wedle własnej inwencji twórczej. W naszym przypadku lądują one na kartce czy w zeszycie, chociaż pewnie gdyby synek sam decydował musiałabym zmywać je z mebli. W niektórych zadaniach oczywiście muszę pomóc mojemu trzylatkowi, ale są też takie np. znajdź różnice, gdzie on widzi je wcześniej niż ja. W gazetce znaleźć można również grę planszową, w którą po uzupełnieniu naklejkami można zagrać z dzieckiem.







Psi Patrol : Gotowi do nauki część 3

Magazyn Gotowi do nauki zachęca dzieci do nauki, dzięki niemu poznaje alfabet, cyfry, kolory, kształty, a także przyrodę. Oczywiście jest to nauka przez zabawę z pieskami. W części trzeciej dziecko uczy pisać się literki E i F oraz cyfrę 5. Oprócz tego w gazetce znajduje się kolorowanka, strona ze szlaczkami, labirynt i inne łamigłówki, a także czytanka: Pieski ratują paradę. Gazetka jest zarówno dla młodszych jak i starszych dzieci, wiadomo trzylatek jeszcze sam nie napisze idealnie literek, ale zawsze można mu troszkę pomóc. Taka zabawa wspomaga ćwiczenie rączki, uczy cierpliwości malucha. Mieliśmy już dwie poprzednie części i chętnie zakupimy również kolejne.






Psi Patrol Załoga Mechaników - wodne kolorowanki

Wodne kolorowanki bez bałaganu to świetne rozwiązanie dla maluchów. Kolorowanka w zestawie zawiera pędzelek z pojemniczkiem do którego należy wlać wodę. Rysik nawilża się i można zabrać się za kolorowanie, nawet mi się spodobało. Co najważniejsze po wyschnięciu kolory znikają i można brać się za zabawę po raz kolejny. Oprócz kolorowanej w książeczce znajdują się również zadania do wykonania. Strony są grube, woda nie przesiąka na drugą stronę. 


A jakie bajki lubią Wasze dzieci?

17 komentarzy:

  1. Jak dużo propozycji, mój synek jest fanem tych piesków, ale jeszcze trochę za mały na takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieciaki uwielbiają psi patrol!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę teraz dzieciakom, bo za moich czasów takich nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa dla dzieciaków :D Psiego Patrolu nie znam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, to jest coś dla córki mojej koleżanki. Ma 4 lata i uwielbia wszystko co z Psim Patrolem związane. Podeślę link do Twojego wpisu koleżance. Myślę, że chętnie go przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w sąsiedztwie małą maniaczkę tych psiaków. U mnie córki wyrosły już z tej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w domu już po wyrastali z tej bajki, natomiast do dzisiaj pamiętam jaki to był wielki ship, że można to obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka dzieciaków, które były by szczęśliwe mając taki zestaw! :D A ja ostatnio wszędzie widzę Psi Patrol. Jeszcze chwila i mi z lodówki wyskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja lubiala swinke Peppe, Scooby doo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takimi książeczkami jest masa zabawy. Już od najmłodszych lat można zachęcać dziecko do regularnego czytania książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój synuś jest zafascynowany tą bajką. Szkoda że nic fajnego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój synek uwielbia tę bajkę, chętnie kupię mu wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja chrześniaczka była by szczęśliwa gdyby dostała takie magazyny z psiego patrolu uwielbia tą bajkę. ❤️

    OdpowiedzUsuń