Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 3 grudnia 2019

BLOGMAS 2019 - Świąteczne Q&A

Święta coraz bliżej, u mnie od kilku dni lecą świąteczne piosenki, a a także oglądam filmy i czytam książki o tej tematyce. Postanowiłam również, że i na blogu zagości świąteczna atmosfera i przystąpiłam do wyzwania Blogmas 2019, którego organizatorką jest Agnieszka oraz Paulina. W ramach tej akcji na blogu pojawi się dwanaście (a może i więcej) wpisów o tematyce związanej ze świętami. Mam wrażenie, że niestety z roku na rok magia świąt zanika i coraz mniej na nie czekamy, ale chyba czas to zmienić.
Dzisiaj odpowiem na kilka pytań w Świątecznym Q&A, na dole wstawiam Wam również grafikę z tymi pytaniami, może i Wy odpowiecie na nie na swoim blogu?



Czy odliczasz dni do świąt?
Staram się, ale nie jest to takie odliczanie jak w dzieciństwie kiedy wykreślałam dni w kalendarzu i liczyłam ile jeszcze zostało do Wigilii. Czasy się zmieniły, oczekiwania na święta również.

Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Na początku grudnia staram się skompletować prezenty. Później zabieramy się za pieczenie pierniczków i porządki, a od 20 grudnia to już przygotowania pełną parą.

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Spędzać czas z najbliższymi, ale także znaleźć czas dla siebie i obejrzeć jakiś fajny film czy poczytać książkę.

Wolisz Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Oba dni mają swój urok. Wigilię lubię dopiero od kolacji, ponieważ w tym roku podobnie jak w poprzednim prawdopodobnie spędzę do 14 w pracy. 

Wypatrujesz pierwszej gwiazdki?
Przez wiele lat tego nie robiłam, ale w zeszłym roku wróciłam do tej tradycji wraz z moim synkiem, w tym roku zamierzamy robić to samo.


Chodzisz co roku na pasterkę?
Chodziłam dopóki nie zostałam mamą, odkąd na świecie jest synek chodzimy do kościoła w pierwszy dzień Świąt,

Jakie prezenty lubisz dostawać?
Na pewno coś takiego co mi się przyda i mogę to wykorzystać. Nie lubię dostawać figurek czy innych tego typu ozdób, które tylko zbierają kurz. Co roku tworzę też listę co chciałabym dostać, w tym roku również taka się pojawi na blogu już na dniach.

Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz święta w pidżamie?
Ubieram się odświętnie, chociaż nie powiem, rano lubię trochę dłużej niż zwykle posiedzieć w pidżamie.

Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego?
Jest dużo światełek, a na lampie wisi jemioła! Nie mam w swoim pokoju choinki, wystarczy mi ta w salonie.

Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Hmm, chyba nie różni się jakoś szczególnie od świąt w innych domach. W Wigilię siadamy razem do kolacji, a później wiadomo, odpakowywanie prezentów, śpiewanie kolęd. W Święta również odbywają się rodzinne spotkania w większym gronie. Oczywiście w tym czasie nie może zabraknąć wspólnego oglądania Kevina, to już tradycja.



Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? Jakie?
Wiele jest takich. Najbardziej w głowie utkwiło mi kiedy jako dziecko wyczekiwałam na Gwiazdora, a on napisał sms do mojego brata, że prezent zostawił pod bramą, bo mu się spieszyło. Do dzisiaj pamiętam jak czytałam tą wiadomość. To były chyba ostatnie święta kiedy wierzyłam, że Święty Mikołaj istnieje naprawdę.

Co najbardziej lubisz w święta?
Wspólne spędzanie czasu z rodziną, a także potrawy, które pojawiają się tylko w tym czasie. 

Czego nie lubisz w świętach?
Karpia, zdecydowanie! Nie lubię też jak w święta nie ma śniegu, no ale na to niestety nie mam wpływu.

Masz jakieś świąteczne tradycje?
Oczywiście, że tak! Wspólne dekorowanie pierniczków, ubieranie choinki, a także śpiewanie kolęd po kolacji.

Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Sztuczną, marzy mi się żywa, ale to może w przyszłości. Co do kolorystyki ubioru to jeszcze nie mam konkretnego pomysłu, poszukuje inspiracji,

Jaki kolor lampek choinkowych lubisz?
Zdecydowanie kolorowe, ale białe ciepłe też mi się podobają. 

Wolisz dawać czy dostawać prezenty?
Zdecydowanie dawać, sprawia mi to większą przyjemność. Największym problemem jest co kupić, ale z racji tego że prezenty staram się planować z wyprzedzeniem to zawsze coś znajdę.




Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
A mogę wybrać dwie? Nie no dobra, jak jedna to jedna. Myślę, że byłby to mój synek.

Jaki jest najfajniejszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś?
Wszystkie są fajne, wiadomo że jako dziecko cieszyłam się z jakiejś super zabawki. A jak jest teraz? Jeśli jest to coś co mogę wykorzystać to jest fajny. W zeszłym roku dostałam śliczną bransoletkę i dzięki niej polubiłam noszenie tego typu biżuterii. 

Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, mam z Balea. Planuję robić takie zbiorcze mini recenzje kosmetyków, które w nim znajdę, także możecie się spodziewać takiego wpisu.

Co byś chciała dostać w tym roku?
Tak jak wspominałam wcześniej, będzie o tym osobny wpis na blogu. Najbardziej chciałabym dostać lusterko podświetlane do makijażu, albo zestaw jakiś fajnych lakierów hybrydowych.

Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Tak, ale to było wiele lat temu i nie samodzielnie, a z pomocą mamy.

Gdybyś mogła sobie wybrać, gdzie spędziłabyś święta?
Nie chciałabym nic zmieniać, jest mi dobrze tak jak jest. Za kilka lat chciałabym, żeby to były już święta na swoim w domu z ogródkiem i żywą choinką. 



Lubicie święta?
Zrobicie takie świąteczne Q&A na swoim blogu? 

23 komentarze:

  1. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi, też wolę dawać niż dostawać prezenty. Pasterkę uwielbiam, o ile mam z kim iść do kościoła :) W nocy źle widzę ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. święta to dla mnie magiczny czas, uwielbiam patrzeć jak dzieci cieszą się z wymarzonych prezentów. Pierwszą gwiazdkę też wypatrujemy, obowiązkowo oglądamy Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu też się pojawi Q&A na dniach :) Gdybym mogła w tym roku obdarować prezentem jedną osobę, to też bym wybrała swoje dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś brałam udział, a teraz czasu trochę brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zrobię to Q&A. Też bardzo chętnie biorę udział w tym wyzwaniu Blogmas. Dla mnie to po prostu odpoczynek z blogowaniem. W końcu lekkie tematy. A widzę , że twoje odpowiedzi w Q&A to są zbieżne z moimi też troszkę. Mamy podobne odczucia co do Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa z tym Q&A....:)Może się pokuszę i też posta zorganizuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie to podobnie jak u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię Świąt z różnych powodów i tak samo jak ty nie przepadam za karpiem ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robię takiego wpisu ale lubię czytać coś takiego u innych. I oglądać filmiki na YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś robiłam takie wpisy, ale jakoś się u mnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myślałam aby taki wpis pojawił się u mnie. Ale święta uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, Kevin to tradycja :) Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa, u mnie w domu zawszę w święta oglądamy Kevina <3

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wygląda tak że kocham święta, nie wiem dlaczego ale zawsze mnie wzruszają. Jedynie co to życzenia wigilijne są dla mnie strasznie sztuczne i staram sie tą sprawę szybko załatwic. Chciałbym żeby to były białe święta, tak mi tego brakuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeta, ale najlepszy okres to moment przygotowań..

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie Q&A na blogach :) Super wpis - bardzo ciekawy. Niektóre odpowiedzi mialybysmy podobne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypatrywanie pierwszej gwiazdki to super zwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam jeszcze zrobić czegoś takiego, ale fajnie że inne osoby to robią. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić chociaż trochę, jaka jest osobą po drugiej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak wolisz dawać prezenty to chętnie jeden przyjmę. Podać adres? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam w święta nie za bardzo lubię się dzielić opłatkiem, to dla mnie takie oklepane..

    OdpowiedzUsuń
  21. No i przyszedł czas na święta :) Super :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja co roku coraz bardziej doceniam święta! uwielbiam je:D

    OdpowiedzUsuń