Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 27 grudnia 2019

Magazyn dla dzieci: MiniMini+ i Świnka Peppa - Media Service Zawada

Jakiś czas temu pisałam na blogu o książeczkach, gazetkach z postaciami z bajki Psi Patrol, dzisiaj przychodzę z kolejnymi propozycjami magazynów dla dzieci. Aktualnie trwa przerwa świąteczna, zaraz rozpoczną się ferie, trzeba więc dzieciakom zapewnić zajęcie na ten czas, szczególnie jeśli pogoda za oknem nie pozwala na dłuższą zabawę na zewnątrz. Z pomocą oczywiście przychodzi Media Service Zawada w ich ofercie na pewno znajdziecie coś dla swojej pociechy. Ja w tym poście skupię się na dwóch magazynach, a dokładnie MiniMini+ oraz Świnka Peppa.



Zacznijmy może od magazynu MiniMini+ w którym znajdziemy różne łamigłówki, opowiadania z postaciami z bajek, które zobaczyć można na kanale MiniMini+. Numer 6/2019 (grudzień, styczeń) zawiera aż 3 prezenty, jednak o tym za chwilę. Gazetka ma za zadanie uczyć przez zabawę, zadania które się w niej znajdują doskonalą czytanie, pisanie liczenie, a także ćwiczą koncentracje i logiczne myślenie. Na początku magazynu znajduje się bardzo fajna czytanka "Mroźna Wyprawa" po której należy rozwiązać mały test na temat treści. Moim zdaniem jest to świetna sprawa, uczy malucha słuchania, czytania ze zrozumieniem. Oprócz tego można w niej znaleźć wiele ciekawych zadań jak odnajdywanie cieni postaci, sudoku, krzyżówkę, łączenie kropek itd. Jest to gazeta zarówno dla młodszych jak i starszych dzieci, wiadomo jednak, że te młodsze będą potrzebować pomocy.



Wracając do prezentów, które są dodatkiem do magazynu, tak jak wspomniałam wcześniej jest ich 3 : zestaw 2 pachnących Numów, książka i niespodzianka. Powiem Wam szczerze, że nigdy wcześniej nie słyszałam o Numach i nie do końca wiem do czego to służy, no ale cóż, za mnie tego nie było. Jak widzicie na zdjęciu poniżej jest tylko jeden, ale wszystko przez to, że robiłam je na drugi dzień od otwarcie gazetki i synek zdążył jednego z nich gdzieś zachomikować. Książeczka jaka się nam trafiła to Tupcio Chrupcio "Abrakadabra!'', która opowiada o tym, że fajnie jest mieć rodzeństwo, mimo tego, że czasami wolelibyśmy być jedynakami. Ostatnim prezentem jaki zawiera magazyn jest pojazd policyjny do zbudowania z klocków Lego. Klocki te są fajne o ile nie podchodzą pod bosą stopę, myślę że mamy fanów Lego wiedzą co mam na myśli.



Magazyn Świnka Peppa to idealna propozycja dla fanów tejże bajki. Numer grudniowy skupiony jest na tematyce kosmosu i rozpoczyna się od historyjki "Dziadek królik w kosmosie''. W gazetce oprócz zadań w postaci labiryntów, łamigłówek matematycznych, nauki pisania czy kolorowanek znaleźć można również przepis na Kosmiczne kanapki George'a. Bardzo fajna opcja, która zachęci dzieciaki do pomocy podczas przygotowywania kolacji. Myślę, że nikt nie oprze się rakietowej kanapce, sama chętnie bym taką zjadła. 



Do magazynu Świnka Peppa dołączony jest również prezent w postaci lunety i gwiazdek świecących w ciemności, które można przykleić na ścianę w pokoju małego fana kosmosu. Mojemu synkowi bardzo spodobała się ta gazetka, do rozwiązywania zadań zawsze siadamy razem i jest to miło spędzony czas, nauka przez zabawę. 


Co sądzicie o takich magazynach? Kupujecie takie swoim pociechom?

16 komentarzy:

  1. Z tej dwójki ostatnio jedynie mini mini zdarza mi się kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy moja siostra była mała to często oglądałam z nią mini mini. Na pewno spodobałaby jej się wtedy taka gazetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie magazyny dla dzieci :) Ja jeszcze nie mam dzieci, więc nie mam rozeznania w takich gazetach i bajkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię gazetki z takimi dodatkami dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo idę do 5latki na urodziny, coś muszę wybrać ze Świnki Peppa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby w sklepach były tak często te gazetki to siostrzenica by miała tonę ich, bardzo lubi magazyny haha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie magazyny na pewno bardzo podobają się dzieciom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie gazetki, a dodatki chyba zawsze cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sposób na spędzanie czasu z dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa dla Najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla maluszków to fajna sprawa! sama lubiłam magazyny za dzieciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mini mini to program który moja córka uwielbiala oglądać, gazetka odzwierciedla program.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje dzieciaki uwielbiają świnkę pepę!

    OdpowiedzUsuń