Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

poniedziałek, 16 listopada 2020

Tworzenie i projektowanie sklepów internetowych

 Dzień dobry,
Czasy mamy ciężkie, pandemia nie odpuszcza, a dalsze plany rządu trudno przewidzieć, nie wiemy, kiedy postanowią zamknąć kolejne branże. Większość sklepów stacjonarnych, poza galeriami, działa normalnie, jednak właściciele nie wiedzą, co będzie jutro. Klientów jest mniej, bo jednak dużo osób przerzuciło się na zakupy online, ja zresztą również. Myślę, że jest to dobry moment, aby właściciele zastanowili się nad przeniesieniem działalności do internetu. Dlaczego warto i jak to zrobić? O tym w dalszej części wpisu.


Sklepy internetowe dają dużo możliwości, między innymi możemy dotrzeć do ludzi z całej Polski, nie tylko z najbliższej okolicy, a klienci mogą robić zakupy przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie ma ograniczeń, ile osób może być w danym momencie w sklepie, nie trzeba mieć maseczki, ani zachowywać dystansu. Wystarczy wrzucić produkty do wirtualnego koszyka, wybrać formę płatności, sposób dostawy i można czekać na kuriera. 

Jeśli już się zdecydujemy na taki krok, to tworzenie sklepów internetowych najlepiej zlecić profesjonalistom, którzy mają w tym doświadczenie i znają się na swojej pracy. Dobry sklep internetowy powinien wzbudzać zaufanie klientów. Strony powinny się szybko wczytywać, być przejrzyste i dopasowywać się do ekranów o różnych rozdzielczościach, bo wiadomo, jedni korzystają z laptopa, inni z telefonu, a jeszcze inni z tabletu. Strona musi być dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, tak aby, jak najwięcej potencjalnych klientów ją zobaczyło. Dla większości osób to czarna magia, ale spokojnie, decydując się na usługi profesjonalistów, nie musimy się niczym martwić, sklep zostanie zaprojektowany pod nas, otrzymamy także gwarancję oraz fachowe wsparcie techniczne. 

Robicie zakupy w sklepach internetowych? Znacie kogoś, kto planuje otworzyć sklep internetowy, a może sami się nad tym zastanawiacie?

21 komentarzy:

  1. Zakupy w sklepach internetowych robię częściej jak w stacjonarnych. Nie odwiedzam już drogerii, galerii handlowych czy księgarni. To dla mnie duże ułatwienie i wygoda. Znam osobę, która właśnie pracuje nad tym, aby tworzyć swój sklep online więc chętnie podrzucę jej Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie zastanawiałam się nad stworzeniem sklepu, ale często robię zakupy i widzę kiedy sklep nie inwestuje w swoją witrynę

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo często robię zakupy w internecie, nie znam jednak nikogo kto by chciał zrobić taki sklep online. Myślę jednak że wpis bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklepy internetowe to teraz na czasie są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej chwili zakupy tylko online..chociaż i przed zamknięciem galerii handlowych też wolałam robić zakupy w sklepach internetowych - większy wybór..no i ceny bardziej konkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię zakupy bardzo często. Zarówno kosmetyczne, jak i dla dziecka czy siebie. Prezenty też będę kupować przez internet, bo jest wygodniej i bezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś mając firmę chciałam założyć sklep, ale kompletnie nie wiedziałam jak się za to zabrać. Szkoda, ze wtedy nie było tego wpisu. Ja staram się robić jak najwięcej zakupów przez internet, jest wygodniej i szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklepy internetowe to znak tych czasów. Podobno dobrze jest mieć taki sklep nawet jak się ma stacjonarny, a poza tym sklep internetowy można mieć nawet w domu i nie trzeba wynajmować powierzchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam robić zakupy w internecie, dla mnie to bardzo powszechna forma zakupów. Chciałabym w przyszłości otworzyć własny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię samodzielne zabawy wordpressem, ale wiadomo, że trzeba mieć na to czas i jeżeli ktoś go nie ma, to lepiej zapłacić podwykonawcy.

    OdpowiedzUsuń
  11. E-commerce stało się teraz bardzo popularne. Jednak przez to, że konkurencyjność wzrasta, a wiele osób myśli, że interes kończy się na założeniu strony, wiele osób szybko porzuca plan sprzedawania w sieci. Jednak jak ktoś się na tym zna, to bardzo dobry interes.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kogoś, nawet sporo osób. Zwykle próbują sami, a potem i tak ktoś to musi naprawiać. Ja bym zostawiła to jednak specjalistom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Robię zakupy na stronach internetowych. Ale jakoś nie znam nikogo kto by zakładał taki sklep.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię robić zakupy na stronach internetowych, ponieważ jest to mega wygodne dla mnie. Chciałabym w przyszłości założyć swój sklep, jednak na razie nie mam na niego wizji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zakupy przeważnie robiłam właśnie przez Internet, więc nie odczułam aż tak bardzo zamknięcia sklepów stacjonarnych. Jednak wiem, że odbije się to na ich pracy co jest bardzo nie sprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda jest taka, że własny biznes to moje marzenie. Nie wiem jednak, czy uda mi się zadziałać tak skutecznie, jak na przykład tej https://bif24.pl/biznes/jak-firma-z-gubina-odnosi-sukcesy-za-granica/ firmie. Pracują w kowalstwie artystycznym i tworzą ogrodzenia kute. Moim zdaniem to może mieć sens.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozwój e-commerce był zdecydowanie widoczny podczas pandemii

    OdpowiedzUsuń