Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 18 listopada 2020

Bielenda Professional Supremelab Sebio Derm

 Dzień dobry,
Ostatnio moja cera miała trochę gorszy czas, wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego zaczęła się bardziej przetłuszczać, pojawiły się jakieś pojedyncze niedoskonałości, co nie wyglądało dobrze. Szukałam czegoś na mój problem i w  sklepie internetowym Hairstore.pl natrafiłam na serię kosmetyków Sebio Derm z Bielenda Professional Supremelab. Złożone zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko, a kosmetyki były odpowiednio zapakowane. Od rozpoczęcia testowania minęło już trochę czasu, tonik dobija dna, więc najwyższy czas napisać o nich coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Bielenda Professional Supremelab, Sebio Derm, żel do mycia twarzy z kompleksem antybakteryjnym, 200ml


Żel umieszczony jest w butelce o pojemności 200 ml. Wyposażona jest w wygodną pompkę, która działa ona bez zarzutu, nie zacina się, ani nie pluje kosmetykiem. Produkt ma żelową, średnio gęstą konsystencję. W kontakcie z wodą bardzo dobrze się pieni, na jedno użycie spokojnie wystarczy pompka żelu. Zapach ma delikatny, świeży i przyjemny, unosi się podczas mycia, potem się ulatnia. 

W składzie żelu możemy znaleźć między innymi niacynamid, alantoinę, propanediol, a także olejek z drzewa herbacianego. Po produkt sięgam podczas porannej i wieczornej pielęgnacji. Dobrze oczyszcza cerę z różnego rodzaju zanieczyszczeń, pozostałości kosmetyków pielęgnacyjnych, a także kolorowych. Kosmetyk jest delikatny, po umyciu buźka nie jest ściągnięta ani podrażniona.


Tonik otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 200 ml, aby wydobyć zawartość, wystarczy odkręcić nakrętkę, przechylić opakowanie i wylać odpowiednią ilość na płatek kosmetyczny. Buteleczka jest poręczna, dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się z niej, a otwór ma odpowiednią wielkość. Jak na tonik przystało, kosmetyk ma płynną, wodnistą konsystencję. Zapach jest delikatny, świeży, szybko się ulatnia.

Tonik to drugi, obowiązkowy krok w mojej pielęgnacji, nigdy o nim nie zapominam. Kosmetyk z serii Sebio Derm w swoim składzie zawiera między innymi niacynamid, olejek z drzewa herbacianego, cynk, kwas migdałowy, mocznik, a także kwas hialuronowy. Produkt dobrze tonizuję cerę i przywraca jej odpowiednie pH. Tonik odświeża, działa antybakteryjnie, ale też koi wszelkiego rodzaju zaczerwienienia w okolicy wyprysków. Kosmetyk nie podrażnia ani nie wysusza skóry.


Serum umieszczone jest w małej, szklanej buteleczce, typowej do tego typu kosmetyków Bielendy. Opakowanie wyposażone jest w pompkę, która działa bez zarzutu i pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Serum ma rzadką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Zapach jest bardzo delikatny, myślę, że nikomu nie powinien przeszkadzać.

W składzie kosmetyku znajdziemy między innymi niacynamid, kwasy PHA, a także peptydy. Jest to serum, które należy nakładać wieczorem na oczyszczoną cerę pod krem. Produkt po aplikacji powoduje u mnie delikatne szczypanie/mrowienie, za które odpowiedzialne są pewnie kwasy, na szczęście trwa to tylko chwilkę, a później wszystko wraca do normy. Serum rozjaśnia cerę, wygładza ją i poprawia jej strukturę, dzięki czemu jest taka delikatna w dotyku. Kosmetyk reguluje wydzielanie sebum, moja strefa T zdecydowanie mniej się świeci, odkąd stosuję ten produkt. 


Krem otrzymujemy w plastikowej buteleczce typu air-less o pojemności 50 ml. Opakowanie jest wygodne, dobrze leży w dłoni i nie wyślizguje się z niej. Pompka działa bez zarzutu, pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości kosmetyku. Krem ma gęstą konsystencję, jednak łatwo rozprowadza się na twarzy i szybko w nią wchłania. Zapach jest typowy dla tej serii, delikatny, świeży, przyjemny. 

Krem przeznaczony jest do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc. W jego składzie znajdziemy między innymi bakuchiol, olej tamanu, a także niacynamid. Na jedną aplikację wystarczy pompka kosmetyku, dzięki czemu jest wydajny. Krem dobrze nawilża, wygładza i reguluje prace gruczołów łojowych. Buźka zdrowo się prezentuje, jest taka delikatna, aksamitna w dotyku. Kosmetyk dobrze sprawdza się pod makijaż, podkład wygląda na nim dobrze, nie waży się ani nie roluje.


Kosmetyki 
Bielenda Professional z serii Sebio Derm sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Sprawiły, że cera prezentuje się o wiele lepiej, jest nawilżona i mniej się przetłuszcza, szczególnie w strefie T. Produkty poprawiły teksturę skóry, wygładziły ją, a pory zostały delikatnie zwężone. Kosmetyki przyspieszają gojenie się niedoskonałości i sprawiają, że pojawia się ich zdecydowanie mniej. Mogę je polecić z czystym serduszkiem i chętnie będę do nich wracać.

Tak, jak wspomniałam wcześniej, powyższe kosmetyki znajdziecie w ofercie sklepu internetowego Hairstore.pl. Specjalnie dla Was mam kod rabatowy, wystarczy, że podczas robienia zakupów w tym sklepie w koszyku wpiszecie hasło IBKOSMETYKI10, a za swoje zamówienie zapłacicie 10% mniej. Kod jest ważny do 22.11! 


Znacie sklep Hairstore.pl? Lubicie kosmetyki Bielenda Professional?

29 komentarzy:

  1. Najbardziej chciałabym wypróbować tonik normalizujący z kompleksem antybakteryjnym. Myślę, że by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo czytałam o kosmetykach z tej serii i bardzo chcę je wypróbować ;) Sklep Hairstore znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki od nich, z tej serii najbardziej kusi mnie serum :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam żadnych kosmetyków z Bielendy, nawet nie wiedziałam że wyszła taka fajna seria. Toniki to moja kolejna miłość zaraz po peelingach, więc dziekuję za wpis :) uświadomiłaś mi ilu kosmetyków jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy, ale jeszcze tej serii do kontroli sebum nie testowałam, a nawet nie spotkałam się z nią w drogeriach. A szkoda, bo jestem jej mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tej serii, ale podoba mi się występowanie niacynamidu w składzie. Może się skuszę na coś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dobrego czytam o tej profesjonalnej serii Bielendy, ale sama do tej pory ograniczałam się do tych drogeryjnych :). Może za jakiś czas się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bielenda Professional ma bardzo fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesująca seria i to bardzo :)
    Uwielbiam Bielendę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Bielendy Professional nigdy nie korzystałam, czasami zdarza mi się sięgnąć po te klasyczne produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie wypróbuję żel do mycia twarzy, moja wrażliwa i wymagająca skóra dopuszcza czasem do siebie kosmetyki tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Bielenda ma taką serię, chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie mój tonik, który używałam, osiągnął punkt, że już więcej z niego nie wycisnę i czas rozejrzeć się za czymś nowym. Może właśnie przetestuję ten, skoro panuje nad sebum.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta seria mnie zainteresowała. Aktualnie stosuję żółtą - z kurkumą i jestem bardzo zadowolona. Myślę, że ta również mogła by się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że dobrze by się przysłużyły mojej mieszanej cerze. Lubię,kiedy jest porządnie oczyszczona i zmatowiona - a jednocześnie utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sklepu szczerze to nie kojarzę ale kosmetyki od Bielendy uwielbiam. Ta linia rownież wpadła mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakbym zobaczyła na półce sklepowej to na pewno zwróciłabym uwagę, bardzo lubię kosmetyki tej marki, więc pewnie się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest coś dla mnie. Moja tłusta skóra polubiłaby ten zestaw na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam serii, ale Bielendę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta seria mogłaby się u mnie sprawdzić. Jesienią zawsze moja cera ma więcej problemów..

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tonik z tej serii, ale jeszcze go nie stosowałam :) Trzeba przyznać, że szata graficzna jest bardzo ładna - cała seria na pewno świetnie się prezentuje na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie juz widziałam te kosmetyki. I z tego co wiem to są dość dobre. Z checią i ja po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aktualnie tonik mi się skończył dlatego chętnie zakupiłabym jakiś nowy. O tej serii z bielendy jeszcze nie słyszałam także bym sie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę znam dość dobrze, nie miałam okazji testować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem na etapie szukania jakichś kosmetyków do pielęgnacji cery, bo właśnie stała się ona bardzo wysuszona. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, muszę koniecznie wypróbować krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam szczerze, że do marki mam mieszane uczucia, czasami trafiałam na jakiś rewelacyjny produkt, innym razem to co oferowali było niestety bublem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam inną serię i nie spodziewałam się, że kosmetyki Bielenda Professional tak fajnie mi się sprawdzą. Teraz zastanawiam się w jaką inną ich serię uderzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marka Bielenda mnie zakasuje! Oczywiście na plus! :) Z chęcią przetestuję! :)

    OdpowiedzUsuń