Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 11 listopada 2020

Pomysł na prezent dla brodacza - kosmetyki z olejem konopnym ZEW

 Dzień dobry,
Kompletujecie już prezenty pod choinkę, czy zamierzacie zabrać się za to dopiero w grudniu? Ja zawsze wolę zrobić to wcześniej, dlatego już zaczęłam zamawiać upominki dla najbliższych, a później pozostanie mi już tylko ich spakowanie. W dzisiejszym wpisie chcę Wam przedstawić propozycje prezentu dla brodacza, czyli kosmetyki do pielęgnacji brody z olejem konopnym ZEW. Jesteście ciekawi? Jeśli tak, to zapraszam na dalszą część wpisu. 


W skład linii z olejem konopnych wchodzą trzy produkty, a dokładnie olejek do brody POŁYSK i MAT, a także balsam do brody. Jak już sama nazwa wskazuje, zawierają one olej konopny, który jest bogatym źródłem witamin, minerałów, przeciwutleniaczy, protein, a także aminokwasów. Kosmetyki sprawdzą się zarówno dla mężczyzn z cerą dojrzałą, przesuszoną, jak i tłustą, czy trądzikową. Produkty ZEW zapewniają nawilżenie, głęboką rewitalizację i komfort przez cały dzień. 

Olejek do brody z olejem konopnym POŁYSK działa rewitalizująco, nadaje połysk, odżywia i stymuluje wzrost włosków. Kosmetyk ma właściwości antyoksydacyjne, a także normalizujące. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i stylizacji brody. Olejek posiada intrygujący zapach piżma i drzewa sandałowego.

Olejek do brody z olejem konopnym MAT działa regenerująco i normalizująco, nawilża, odżywia i stymuluje wzrost włosów. Kosmetyk ma lekką konsystencję i daje efekt naturalnego matu. Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i stylizacji brody. Olejek posiada intrygujący zapach piżma i drzewa sandałowego.

Balsam do brody z olejem konopnym regeneruje i nawilża skórę oraz zarost. Kosmetyk wzmacnia włosy, stymuluje ich wzrost i nabłyszcza. Produkt jest idealny do pielęgnacji bardzo suchej brody oraz wrażliwej skóry. Podobnie jak inne kosmetyki z tej serii ma intrygujący zapach drzewa sandałowego i piżma.


Kosmetyki z olejem konopnym ZEW od jakiegoś czasu używa mój narzeczony i jest z nich bardzo zadowolony. Kosmetyki mają przyjemny, elegancki zapach, nie jest on jednak bardzo intensywny. Zauważyłam, że odkąd ich używa, to broda wygląda zdecydowanie lepiej, jest odżywiona i nawilżona. Kiedy zapytałam go, który z kosmetyków wybrałby, gdyby mógł zostawić sobie tylko jeden, to stwierdził, że byłby to olejek do brody z olejem konopnym MAT. Polubił go za lekką konsystencję, matowe wykończenie i dobre nawilżenie. 


Kosmetyki można kupić osobno, koszt olejków to 79 zł za sztukę, a za balsam zapłacić trzeba 80 zł. Marka ZEW ofertuje także zestawy prezentowe PROSTY DRWAL, które składają się z olejku z olejem konopnym (do wyboru MAT lub POŁYSK), mydła do brody, mydelniczki i kartacza. Za taki komplet zapłacić trzeba 175 zł. 

(zdjęcie pochodzi ze strony internetowej poczujzew.pl)

Co myślicie o takim pomyśle na prezent? Macie w swoim otoczeniu brodaczy?

27 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacyjny pomysł. Mój mąż nigdy nie miał brody, dlatego ja wybieram inne kosmetyki dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze ja ostatnio zamówiłam zestaw do brody swojemu mężowi i na razie zadowolony, tych kosmetyków jeszcze nie miał

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja nie mam komu zamawiać takich rzeczy, ale faceci z brodami myślę, że będą wniebowzięci, gdy dostaną takie perełki..;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Mój mąż od dwóch miesięcy jest brodaczem i muszę mu zamówić na gwiazdkę zestaw do pielęgnacji, bo jego kosmetyki do tego czasu się skończą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam w domu brodaczy ale muszę przyznać, że te kosmetyki bardzo mi się podobają. Mają piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o takich kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie mam w swoim otoczeniu brodaczy, ale pomysł na prezent super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuje że mój brat byłby nimi zachwycony z tą swoją kozią brodą, może mu kupię pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam brodaczy w najbliższej rodzinie, ale ogólnie prezent jest mi się podoba ponieważ jest z olejem konopnym - a jak go sobie bardzo cenię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty, mojemu by się przydały, szczególnie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajomy ma brode i mysle ze taki prezent przypadłby mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy mężczyzna, który ma brodę powinien dbac o nią. A z tego co wiem to kosmetyki to podstawa. Na szczęście mój mąż nie ma brody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że jest to na prawdę fajny prezent dla osób z zarostem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój chłopak ma bardzo krótką brodę także wydaje mi się że to nie jest dobry prezent dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim bliskim otoczeniu nie ma brodaczy, więc nie wykorzystam tego pomysłu na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z CBD są ostatnio bardzo modne, ale z doświadczenia wiem, że faktycznie całkiem nieźle działają.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł!! na pewno skorzystam! mam w swoim otoczeniu kilku brodaczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że to idealny prezent dla mojego męża, uwielbia swoją brodę, gorzej ze mną, bo zarostu bardzo nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. w ostatnim czasie robi się coraz więcej kosmetyków do brody ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny i elegancki zestaw w sam raz na prezent. Fajnie że coraz więcej firm myśli o brodaczach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz więcej wokół mnie brodaczy, a kosmetyki konopne cieszą się takim uznaniem, że pewnie jakiemuś z nich Mikołaj przyniesie właśnie takie specyfiki do pielęgnacji brody.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo iż mój Mąż do brodaczy nie należy to jednak z dużym zaciekawieniem przejrzałam Twój post. Musze przyznać, że już same opakowania tych kosmetyków robią wrażenie - idealnie nadawałyby się na prezent dla faceta, który nie goli się ale dba o swój zarost.

    OdpowiedzUsuń
  23. coś dla mojego faceta, choć ten zgniłozielony kolor nie wygląda zachęcająco ;) ale skoro lubi pre rolls i ogółem konopie to może taki zestaw zachęci go do pielęgnacji brody by nie była taka drapiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. warto było przeszukać archiwum by wpaść na ten wpis :D sądziłam że konopie i cbd to na nerwicę, bóle, czy choroby przewlekłe, a nie wiedziałam, że konopie wykorzystuje się w kosmetyce ;) mój facet ma gęstą i sztywną brodę, zatem coś na jej zmiękczenie i wygładzenie będzie idealnym prezentem dla niego i dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń