Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

poniedziałek, 9 listopada 2020

Wesprzyj zwierzęta ze schroniska, robiąc zakupy w drogerii ekobieca.pl + moje nowości.

 Dzień dobry,
Słyszeliście już o akcji organizowanej przez drogerię internetową ekobieca.pl, która ma na celu pomoc kotom i psom ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie? Każdy z nas może pomóc, wystarczy tylko zrobić zakupy. W tym wpisie dowiecie się więcej na ten temat, a także zobaczycie moje nowości z tej drogerii. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam na dalszą część wpisu. 


Jak można pomóc?


Wystarczy, że w dniach 5.11 - 11.11 zrobicie zakupy w drogerii ekobieca.pl, a w koszyku wpiszecie kod: ZWIERZAKI2020 i klikniecie "zatwierdź kod". Dzięki temu otrzymacie 5% rabatu, a kolejne 5% zostanie przekazane na pomoc Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie. Na naszą pomoc czeka ponad 500 zwierząt, które potrzebują karmy, stałej opieki, a także schronienia. 

Podczas zeszłorocznej akcji na pomoc zwierzętom zostało przekazane 7765,56 zł, czy w tym roku uda się pobić ten rekord? Miejmy nadzieję, że tak! W drogerii dostępne jest mnóstwo różnych kosmetyków, także każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli jednak nie planujecie zakupów, to poinformujcie o tej akcji znajomych, rodzinę albo wstawie info na Instastory czy Facebooka. Pamiętajcie, warto pomagać!


Moje nowości z drogeria ekobieca.pl


Hydrokuracja z szafranem Kumkumadi Orientana — jest to kosmetyk, który działa antyoksydacyjnie, nawilża, głęboko odżywia, rozjaśnia przebarwienia, a także wyrównuje koloryt skóry. Jestem bardzo ciekawa tej kuracji, na mojej twarzy jest kilka przebarwień, więc zobaczymy, jak sobie poradzi. Powiem Wam szczerze, że mimo tego, że marka Orientana jest dość popularna, to jest to mój pierwszy ich kosmetyk pełnowymiarowy.

Hydrolat różany Nacomi  markę znam bardzo dobrze, chociaż ich hydrolatów jeszcze nie miałam. Kosmetyk ma nawilżać, pielęgnować, likwidować stany zapalne, koić, regenerować, odżywiać, a także poprawiać elastyczność i jędrność. Tego typu produkty stosuję zamiast toniku, a także do sypkich maseczek. Wyposażony jest w atomizer, także myślę, że się polubimy.

Mgiełka do twarzy 3w1 Hello Good Stuff Essence jej zadaniem jest nawilżanie i odświeżanie cery, a także scalanie i utrwalanie makijażu. Ostatnio widywałam ją często na Instagramie, opinie były pozytywne, więc zobaczymy.

Kultowy krem oliwkowy Ziaja może i kultowy, ale wcześniej nie miałam okazji go używać. Produkt ma intensywnie regenerować, nawilżać i koić skórę. 



Specjalistyczny krem normalizujący-nawilżający z Bakuchiolem Sebio Derm Bielenda Supremelab kosmetyk ma nawilżać, normalizować, regulować wydzielanie sebum, zwężać pory, rozjaśniać przebarwienia, wyrównywać koloryt cery, a także zmniejszać widoczność zmarszczek. Ten krem już testuję od jakiegoś czasu, to będzie moje drugie opakowanie i muszę przyznać, że jest naprawdę fajny, zresztą jak cała seria Sebio Derm. Niedługo na moim blogu pojawi się recenzja.

Rozświetlacz Pink Shimmer MUA to miłość od pierwszego ujrzenia, jest piękny. Kosmetyk tworzy piękną taflę, jest taki złoto-różowy. Coś czuję, że będzie często gościł na moich kościach policzkowych i nie tylko.

Kolagen roślinny Esent jest to surowiec kosmetyczny, który można wykorzystać podczas tworzenia domowych kosmetyków. Produkt ma ujędrniać, uelastyczniać, wygładzać, wspomagać walkę z rozstępami oraz zapobiegać utracie wody. Już mam pomysł, jak go wykorzystam, ale o tym innym razem.

Olejek do rzęs i brwi Regeneoil jest to naturalny olejek regenerujący i odbudowujący, przy regularnym stosowaniu przyspiesza wzrost rzęs, a także sprawia, że brwi stają się ciemniejsze i gęstsze. Zapewnienia producenta mnie zachęciły, zobaczymy jednak jak będzie w praktyce.



Żel do higieny intymnej Czarna porzeczka & Słonecznik Nova Kosmetyki naturalny kosmetyk, który ma oczyszczać, łagodzić podrażnienia. Nie zawiera konserwantów ani kompozycji zapachowych, więc super, bo jednak do tych okolic warto sięgać po delikatne produkty. Jestem ciekawa, tym bardziej że pierwszy raz spotykam się z tą marką. Jeśli się sprawdzi, to skuszę się także na inne ich kosmetyki.

Cytrusowy dezodorant w kulce Weleda produkt jest bez soli aluminium, ma odświeżać, chronić przed nieprzyjemnym zapachem, a przy tym nie blokować porów. Lubię tę markę, miałam już kilka ich kosmetyków i wszystkie sprawdziły się dobrze, mam nadzieję, że dezodorant też mnie nie zawiedzie.

Tampony z czystej bawełny Masmi  do tej pory sięgałam po te drogeryjne, więc dla odmiany przetestuję ekologiczne.

Szampon-balsam do włosów Biała łaźnia Agafii kosmetyk ma oczyszczać, odżywiać, nawilżać, wzmacniać i wygładzać. Producent dużo obiecuje, jak na produkt, który na włosach jest tylko kilka chwil, no ale zobaczymy. 


Zamierzacie zrobić zakupy w drogerii internetowej ekobieca, a przy okazji wesprzeć zwierzaki? Który kosmetyk z moich nowości najbardziej Was ciekawił?

26 komentarzy:

  1. Lubię takie akcje, gdy robiąc zakupy możemy przy okazji zrobić coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze cenie i wspieram tego typu akcje bardzo fajna inicjatywa na pewno godna tego by wziąć w niej udział .

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram tego typu wspomagające akcje, bezpośrednia pomoc, ale i też kampania promocyjna, od razu chce się więcej włożyć do koszyka zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie akcje. Jak mam możliwość, bardzo chętnie pomagam zwierzakom w schroniskach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieki temu miałam ten oliwkowy krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry jest ten krem z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szczytny cel stworzyła ta drogeria! Bardzo mi się podoba jak przy okazji zakupów możemy wspomóc kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę hydrokurację z szafranem :)
    Super akcja i szczytny cel!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja z tą pomocą zwierzakom :) Widzę sporo fajnych produktów. Mnie bardzo ciekawi ten krem Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inicjatywa :) Fajnie, że dajesz o tym znać, bo bym nie wiedziała o takiej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna akcja, dzięki temu można łatwo i skutecznie pomóc zwierzakom :) ja na razie chcę wykończyć kosmetyki które już mam i kupiłam tylko lakiery by zrobić sobie manicure hybrydowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna akcja ekobieca! Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą kwotę dla dzieci! Dołożyłam swoją cegiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i potrzebna akcja. Aż żałuję,że właśnie zrobiłam sobie spore kosmetyczne zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że można wesprzeć zwierzaki, a jednocześnie kupić sobie coś fajnego. Widzę tu kilka produktów dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie akcje, gdzie można pomóc zwierzakom :) Dawno nie robiłam zamówień w tej drogerii. Twoje nowości super, niczego jeszcze nie znam, oprócz kremu oliwkowego, ale też go dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wysłać artykuł kuzynce, ona często zamawia z tej strony więc może się przyłączę i również coś zamówię w końcu warto pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super akcja z tą pomocą zwierzakom! O takich "promocjach" trzeba mówić głośno, bo baaardzo rzadko się na takie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie pożyteczne akcje. Fajnie że to włąśnie drogerie się w nie włączają, bo kupujemy dużo kosmetyków. Muszę koniecznie zrobić zakupy w tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się, że drogeria wspiera taką akcje. W dzisiejszych czasach każda pomoc się liczy, a jak widzę że ktoś wspiera takie działania, to chętniej wybieram się tam na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam tą paczkę u Ciebie na instagramie. Bardzo fajna. A i cel szczytny. Dobrze, że o tym napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy i akcja super pomysł. W takie akcje wchodze w ciemno. U mnie w pracy można zakupić maseczkę, z której część pieniędzy jest przekazywana do TOPRU

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna inicjatywa. Zdecydowanie warto takie wspierać! Mam nadzieję, że więcej sklepów będzie decydowało się na takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  23. super akcja, na pewno wezmę w niej udział, dziękuję za te informacje, bo wcześniej o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie i ja bym coś Babuszki Agafii kupiła, bo jestem fanką tej linii kosmetyków. Ten normalizujący krem Bielendy też super. No i zwierzętom się pomaga - to się chwali!

    OdpowiedzUsuń