Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 20 listopada 2020

Peeling cukrowo-solny do ciała z ekstraktem z yerba mate i olejem monoi, Vis Plantis

 Dzień dobry,
Pamiętajcie o regularnym złuszczaniu martwego naskórka? Jak często sięgacie po peelingi do ciała? Wolicie cukrowe, solne, a może kawowe? Ja lubię właściwie wszystkie, chociaż najczęściej sięgam chyba po cukrowe. W ostatnim czasie testowałam peeling cukrowo-solny do ciała z ekstraktem z yerba mate i olejem monoi z VisPlantis, a że dobił on już dna, to najwyższy czas napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdził, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Peeling umieszczony jest w wygodnym, plastikowym słoiku o pojemności 200 ml. Moim zdaniem jest to najlepsze rozwiązanie przy tego typu kosmetykach, ponieważ bez problemu można wydobyć zawartość do samego końca, chociaż wiadomo, trzeba też uważać, szczególnie pod prysznicem, aby do środka nie dostała się woda. Pod nakrętką znajduje się zabezpieczenie w postaci sreberka, dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami nie wkładał paluchów do środka. Szata graficzna jest prosta, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Na opakowaniu znajdują się najważniejsze informacje na temat produktu, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład.

Kosmetyk ma taką trochę zbitą konsystencję, jednak bez problemu można nabrać go palcami. Ma w sobie sporo drobinek cukru i soli, a także oleje. Zapach jest przyjemny i świeży. Aromat unosi się podczas kąpieli i pozostaje jakiś czas na skórze. 


Tak jak wspomniałam wcześniej, peeling ma w sobie sporo drobinek cukru i soli. Są one ostre, dlatego nie jest to produkt dla osób, które lubią delikatne złuszczanie. Aplikuję go na umyte, lekko zwilżone ciało. Kryształki rozpuszczają się powoli, przyjemnie masują i drapią skórę. Peeling świetnie radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka, wygładza ciało i pozostawia je miękkie w dotyku. Dobrze nawilża i odżywia, jednak nie pozostawia na skórze tłustej, lepiącej się warstwy. Po zabiegu nie muszę już stosować dodatkowo żadnego balsamu czy masła do ciała. Peelingu, ze względu na zawartość drobinek soli, nie należy nakładać na podrażnioną, czy zranioną skórę, bo wiadomo może wywołać niepotrzebne pieczenie i zaczerwienienie. 

Wydajność peelingu średnia, opakowanie wystarczyło mi na około 6 czy 7 zabiegów. Polubiłam go jednak ze względu na działanie i myślę, że za jakiś czas wypróbuję inne wersje, szczególnie kusi mnie liczi + olej macadamia. Kosmetyk w cenie regularnej kosztuje około 20 zł, ale wiadomo, na promocji można go upolować taniej. 


Lubicie kosmetyki Vis Plantis?

30 komentarzy:

  1. O dawno nie mialam takich peelingow. Choć te solne nie sa dla mnie. Szukam. Dobrego cukrowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingów solnych akurat nie lubię, ale te solno-cukrowe są do zaakceptowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo nie miałam takiego peelingu, ciekawa jestem zapachu bo kolorek wygląda bardzo kusząco. Może uda mi się go gdzieś dorwać 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie testowałam tego kosmetyku. Wydajność niska. Ja zazwyczaj robię domowe peelingi, choć czasem w leniwe dni sięgam po te kupione w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrzę na jego konsystencję to wiem, że bylabym w nim zakochana :D Uwielbiam takie peelingi i mogłabym je używać 24/7 :) Markę Vis Plantis znam i wiem, że ich kosmetyki są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje. Nie znam firmy ale, na pewno przyjrzę się bliżej tym produktom:)Jeżeli chodzi o peeling ze swojej strony mogę polecić świetną rękawicę peelingującą i antycellulitową od Glov. Mój niezbędnik :)
    https://glov.co/pl/produkt/spa/rekawica-do-masazu-ciala-glov-skin-smoothing/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ekstrakt z yerba mate❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, przez Twojego bloga. Nie miałam okazji testować jakiegokolwiek kosmetyku, jednak może kiedyś mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie wydajność dośc słaba ale mimo to bym chętnie go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach sprawdzić ich peelingi, bo bardzo lubię szampony tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firmę znam z Instagrama, ale nie miałam okazji używać żadnych kosmetyków. Jestem jednak wielką fanką wszelakich peelingów. Zarówno tych do twarzy jak i ciała. Co do wydajności, to ja zużywam takie ilości :D, że mimo to chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt, zastanawiam się, czy jednak ta sól by mi nie przeszkadzała. Mało który peeling solny wpływa dobrze na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię peelingi, jednak nie miałam okazji stosować z tej marki jeszcze żadnego, szkoda że średnia wydajność chociaż za tą cenę to nie tak źle

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za solnymi peelingami, ale ten wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny peeling, ja lubię kawowy, ale takim też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie byłby ok, bo lubię mocne zdzieraki. Ale nie korzystam już z kupnych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba żaden peeling do ciała, jaki miałam nie był wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie stosowałam peelingu cukrowo solnego. Nie używałam również kosmetyków tej marki. Muszę koniecznie wypróbować ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spodziewałam się po nim takiego szalonego odcienia :D Lubię takie mocne zdzieraki, więc może w przyszłości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że nie znałam jeszcze tej marki, wygląda na wartą przetestowania. Ostatnio coraz bardziej lubię peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za solnymi peelingami, bo zawsze mnie skóra szczypie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Konsystencja jaką lubię ale jednak wolę delikatniejsze peelingi i chyba zdecydowanie cukrowe niż takie mieszane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampony mają fajne, peelingi też chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej marki, ale z tego co widzę, warto nadrobić tę zaległość :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio coś zaniedbałam skórę. Malo używam peelingu. Muszę to zmienic to peeling jest bardzo potrzebny naszej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwykle mam albo peeling cukrowy (który lubię do ciała) albo solny (którym i twarz traktuję), ale dwa w jednym jeszcze nie testowałam. Bardzo mnie zaciekawił ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam peelingi i mogłabym taki mieć. Ciekawi mnie bardzo również jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie okazał się on zbyt ostry, wolę jednak coś delikatniejszego. Za t mial bardzo ładny zapach mi sie podobał. Peeling oddałam koleżance i była całkiem zadowlona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po przeczytaniu Twojej recenzji mam nieodparte wrażenie, że ten peeling to byłby świetny kosmetyk dla mnie i z jego efektów działania na pewno byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń