Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 5 listopada 2020

Książka na wieczór: Księżniczka. Crew 2, Tijan Meyer

 Dzień dobry,
Chyba czas zmienić nazwę na "książki moim życiem", bo to ich ostatnio więcej na blogu. Nie no śmieje się, tak na poważnie, to chcę nadrobić zaległości w recenzjach lektur, a później wracam do tematyki beauty, bo kilka perełek czeka, aż przygotuję o nich wpisy.
Na początku tygodnia (TUTAJ) pisałam na temat książki "Ekipa. Crew 1" Tijan Meyer, a dzisiaj pora na drugą część, czyli "Książniczka. Crew 2", którą zamówiłam w popularnej księgarni internetowej Taniaksiazka.pl. Czy spodobała mi się bardziej niż pierwsza część? Tego dowiecie się z dalszej części wpisu.



O książce:
Tytuł: Księżniczka
Seria: Crew - tom 2
Autor: Tijan Meyer
Wydawnictwo: Kobiece
Oprawa: miękka
Ilość stron: 456
Data premiery: 30.09.2020
Kategoria: literatura obyczajowa, erotyczna


Witaj z powrotem w rzeczywistości Bren Monroe. Bycie częścią ekipy wiąże się z lawirowaniem między dwoma światami. Do zmartwień tego normalnego należą bal, imprezy, college. W świecie ekipy wyzwania są inne: gliny, prochy, awantury. Dzień jak co dzień.
Związek Bren z Crossem się rozwija, ale zbliżający się koniec szkoły wzbudza jej niepokój. Jak będzie wyglądała przyszłość? Co z ekipą? Czy każde z nich pójdzie w swoją stronę? Na dodatek w Roussou pojawiają się nowi wrogowie, wzrasta napięcie i rywalizacja między ekipami. Zagrożenie wisi w powietrzu…
Straciła rodzinę. Później zyskała ekipę. Nie może stracić także ich. Bren musi chwycić za swój nóż. (opis pochodzi ze strony taniaksiazka.pl)


Jeśli czytaliście recenzję pierwszego tomu, to wiecie, że byłam trochę zmęczona tą historią i nie sięgnęłam od razu po drugi tom. Muszę jednak przyznać, że jak już zaczęłam czytać "Księżniczkę", to nie mogłam się oderwać, wciągnęła mnie od pierwszej strony. Wiadomo, że aby odnaleźć się w tej historii, należy najpierw przeczytać "Ekipę", jednak autorka w niektórych momentach wraca do przeszłości, aby czytelnik przypomniał sobie co nieco. 

Głównymi bohaterami książki jest oczywiście Ekipa Wilków, czyli Bren, Cross, Zellman i Jordan. Trzeba przyznać, że się zmienili, dorośli, każdy z nich znalazł swoją drugą połówkę. Ekipa nie jest już dla nich najważniejsza, dużo czasu spędzają z innymi ludźmi, przygotowują się do balu, imprezują, jednak oczywiście nikt o niej nie zapomina. Bren po przebytej terapii przestała się rzucać na wszystkich z nożem, stara się panować nad agresją i próbuje dogadać się z bratem. Jej związek z Crossem kwitnie, oboje są szczęśliwi, chociaż dziewczyna nie chce myśleć o przyszłości, a przecież kończą liceum i trzeba podjąć decyzje co dalej. Czy Ekipa Wilków rozpadnie się po zakończeniu liceum? 

W książce dalej pojawiają się epizody przemocy, jednak nie ma ich jakoś szczególnie dużo, jest też więcej wątków erotycznych, ale nie są rozwinięte na kilka stron, jak to czasem bywa. Historia przedstawiona jest oczami Bren, poznajemy jej uczucia, emocje, wyjątkiem jest jeden rozdział, kiedy dziewczyna trafia na komisariat, wtedy wydarzenia przedstawione są oczami Crossa. Książkę czyta się szybko, napisana jest prostym, łatwym do zrozumienia językiem. Nie brakuje w niej akcji, ciągle coś się dzieje. Muszę przyznać, że ten tom podobał mi się zdecydowanie bardziej niż pierwszy. Za jakiś czas ukazać ma się część trzecia, po którą pewnie też sięgnę, ale na razie data premiery nie jest znana.


Jeśli szukacie fajnych lektur do poczytania w jesienne wieczory, to koniecznie sprawdźcie inne książki dla kobiet z księgarni Taniaksiazka.pl.



Jakie książki zamierzacie przeczytać w najbliższym czasie?

22 komentarze:

  1. Raczej nie przepadam za wątkami mocno erotycznymi w książkach, ale powiem Ci, że sama historia, którą opisujesz, być może mogłaby mi się spodobać. Kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę. Tyle fajnych ksiażek mam na liście a tak mało czasu na czytanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie ta okładka i mam ochotę sięgnąć po tę ksiażkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że książka mogłaby mnie zaciekawić :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skusiłam się na tę serię, ale miałam ją w planach. Na razie mój stos książek jest spory, ale takie tytuły zapisuję sobie na później.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie klimaty czytelnicze to zdecydowanie bardziej do mojej córki, właśnie weszła w nie, zatem i z tym tytułem pewnie chętnie się zapozna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na Twoją opinię. Mam takie samo zdanie o pierwszej część jak Ty i do tej pory nie zdecydowałam się na Księżniczkę. Zamówię ją sobie, skoro jest lepsza od Ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tego tytuły jeszcze nie czytałam choć autorka jest mi już znana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki zapowiadają się ciekawie :) Połączenie wielu wątków i razem dają fajne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem czy spodobałaby mi się do końca ona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam w planach na czytanie żadnej książki, szukam nadal jakiejś książki którą połknę jednym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka książek w mojej domowej bibliotece i szczerze mówiąc to jeszcze nie wiem po którą sięgnę dzisiejszego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  13. zaczęłam książkę, którą wygrałam, nie jest w moim stylu, ale właśnie szukałam jakiejś odmiany i zaczynam się w nią wciągać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba bardziej mnie przekonuje druga część niż pierwsza tej książki - przynajmniej jeśli chodzi o zapowiedzi, bo jeszcze się za nią nie zabrałam. Przewidywana jest kontynuacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Na jeden wieczór, czemu nie. Sądzę, że ta książke przeczytam i to szybko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem że wszedłem na ten blog. Na pewno na tm blogu zostanie bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wole inny rodzaj książek :) Ale ta zapowiada się ciekawie

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam na oku tę serię. A co do planów na czytanie książek, mam stosik który czeka na więcej czasu

    OdpowiedzUsuń
  19. Fabuła mnie nie porywa, więc raczej nie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń