Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 16 lutego 2021

Książka na wieczór: Niegrzeczna miłość

 Dzień dobry,
W ostatnim czasie polubiłam antologię i cieszę się, że pojawia się coraz więcej tego typu lektur. Niedawno w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl zamówiłam książkę "Niegrzeczna miłość". Jest to zbiór 10 opowiadań różnych autorów w klimacie walentynkowym. Co prawda to święto już za nami, ale kochać należy cały rok, więc jeśli lubicie takie miłosne klimaty w lekturach, to zapraszam na dalszą część wpisu, gdzie dowiedzie się więcej na temat tej antologii. 


O książce:
Tytuł: Niegrzeczna miłość
Autorzy: Michał Gołkowski, Agata Czykierda-Grabowska, Anna Bellon, Vi Keeland, Penelope Ward, Alicja Skirgajłło, Nana Bekher, Ludka Skrzydlewska, Monika Skabara, Gabriela L. Orione, Riva Scott
Wydawnictwo: Kobiece
Oprawa: miękka
Ilość stron: 408
Data premiery: 10.02.2021
Kategoria: literatura obyczajowa, erotyczna

Jeśli z pudełka czekoladek wybierasz tylko te z dużą dawką chili, mamy dla ciebie zestaw, którym będziesz mogła rozkoszować się w całości – dziesięć pikantnych opowiadań niegrzecznych autorek i autorów!
Tajemniczy nieznajomi, niespodziewane spotkania, gorące pocałunki, namiętności warte grzechu i ekscytujące prezenty. Uważaj, w środku zawarta jest dawka emocji większa niż na najbardziej wyczekiwanej randce!
Nie musisz czekać na specjalną okazję, by zafundować sobie prezent, ale kolejna niegrzeczna antologia to doskonały pretekst, aby ze sprawianiem sobie przyjemności nie zwlekać ani chwili dłużej!


Jak już wspomniałam wcześniej, książka składa się z 10 opowiadań, autorzy pokazali miłość i uczucia na różne sposoby. Myślę, że nie będę pisała o każdym z opowiadań osobno, ponieważ są one krótkie, a ja nie chciałabym zdradzić zbyt dużo, aby nie popsuć Wam czytania, jeżeli zdecydujecie sięgnąć po tę lekturę. Najbardziej spodobała mi się historia, którą napisała Agata Czykierda-Grabowska, pod tytułem "Duch minionych walentynek". Główna bohaterka wybiera się w podróż w przeszłość wraz z przystojnym przewodnikiem, który uświadamia jej, gdzie popełniła błędy i jak dużo przez to straciła. Jest to wzruszająca historia, która daje do myślenia, na szczęście kończy się pozytywnie. Najmniej przypadło mi do gustu opowiadanie Michała Gołkowskiego "Tester". Opowiada ono o innym świecie, gdzie można sobie wybrać osobę, która jest zaprogramowana w taki sposób, aby spełniała wszystkie nasze oczekiwania. To nie są moje klimaty. Książka jest pełna niespodzianek i emocji. Nie trzeba czytać jej od razu całej, można zacząć od opowiadania, które interesuje nas najbardziej lub najmniej, albo czytać po kolei, wybór należy już do czytelnika. Ja, jak już zaczęłam lekturę, to  nie mogłam się oderwać. Muszę przyznać, że niektóre z tych historii chętnie przeczytałabym w bardziej rozwiniętej formie. 

Jeśli lubicie antologie i takie miłosne, walentynkowe klimaty, to myślę, że warto sięgnąć po tę książkę. Koniecznie sprawdźcie też inne nowości w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl. 


Sięgacie po antologię? Co aktualnie czytacie?


21 komentarzy:

  1. To zupełnie nie moje klimaty, więc nie mam w planach tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z umieszczeniem w książce kilku opowiadań miłosnych różnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś czytałam o tej książce hehe. Jakoś nie szczególnie przekonuje mnie tyle opowiadań w jednej książce. To nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej a szkoda ,:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki erotyczne to raczej nie dla mnie, nie przepadam za tym gatunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym z chęcią ją przeczytała. Lubie takie opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tę książkę i podobała mi się. Fajne miłosne historie, pokazane na kilka sposób. Gorąca linia to chyba najfajniejsze opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę kilka nazwisk, dla których mogłabym kupić tę książkę. Po ostatnim zbiorze opowiadań, który kupiłam, coraz bardziej lubię antologie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Siostra miała okazję zapoznać się z tym zbiorem i była naprawdę zadowolona z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm okładka przyciągnęła mój wzrok, ale czy sama treść mogłaby mnie zainteresować? Średnio.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej sięgam po antologię, ale ta mnie akurat nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tego typu ksiązki, zawsze je chętnie czytam. O tej książce słyszałam ale nie miałam okazji jeszcze jej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ciągle jakieś poradniki czytam o rozwoju i psychologiczne. Dawno nie czytałam nic lekkiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja od czasu do czasu sięgam po antologię i nie powiem , ale taka forma książki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio ta pozycja zwróciła moją uwagę, a że lubię takie miłosne historie to zapisuję na chciejlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA lubię zwykle dłuższe opowiadania, raczej nie czytuję książek z kilkoma opowiadaniami, kojarzy mi się to z nowelami szkolnymi.

    OdpowiedzUsuń
  17. dzisiaj jest ten wyjątkowy moment, że nic nie czytam! skończyłam właśnie książkę i myślę, co teraz zacząć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za opowiadaniami. Zawsze fabuła toczy się tam za szybko i mam wrażenie że historia bohaterów ma większy potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za antologiami więc ich nie zamawiam. Wolę jak w książce znajduje się jedna, konkretna opowieść, a nie kilka.

    OdpowiedzUsuń