Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 18 lutego 2021

Książka na wieczór: Free Birds, Emilia Szelest

 Dzień dobry,
Ostatnio wkręciłam się w czytanie romansów, lubię takie lekkie lektury, które są świetnym przerywnikiem między mocniejszymi kryminałami i thrillerami. Jakiś czas temu w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl upatrzyłam sobie nową książkę Emilii Szelest pod tytułem "Free Birds" i wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Lekturę skończyłam w nocy, więc to dobry moment, aby napisać o niej coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, co o niej sądzę, to zapraszam na dalszą część wpisu.


O książce:
Tytuł: Free Birds
Autor: Emilia Szelest
Wydawnictwo: Kobiece
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328
Data premiery: 27.01.2021
Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Razem z bohaterką książki "Free Birds" wyrusz do miasta aniołów i przekonaj się, jak poradzi sobie ze wszystkim, co ją czeka.
Będzie intryga, będzie gwiazda rocka, będzie namiętność! Sprawdź!
Bohaterką książki jest skromna polska pisarka, Karolina Nawrocka. Jej kariera nagle nabiera rozpędu w chwili, gdy prawa do ekranizacji jednej z jej powieści zostają sprzedane. Okazuje się, że prace nad filmem będą odbywały się w Los Angeles, a Karolina musi być na miejscu, aby pomóc w produkcji.
Jej przygoda z wielkim światem szybko nabiera rumieńców, kiedy na planie filmowym poznaje lidera zespołu The Free Birds, Alexa Morgana, który odpowiada za kompozycję piosenki przewodniej do filmu. Między młodą zamężną pisarką i sfrustrowaną gwiazdą już od początku znajomości pojawia się chemia. Co więcej, pewni intrygancki doprowadzili do sytuacji, w której tych dwoje ląduje w jednym pokoju hotelowym na cały tydzień.
Co się wydarzy podczas tych siedmiu dni? Czy dzielenie wspólnej przestrzeni przez pisarkę i gwiazdę rocka doprowadzi do dramatu, czy może jednego z największych love story w historii Los Angeles?


Karolina Nawrocki jest młodą, polską pisarką. Kobieta ma męża, z którym niestety nie układa jej się zbyt dobrze. Rodzice nie wspierają córki w karierze, nie cieszą się z jej sukcesów. Jedna książek Karoliny doczekała się ekranizacja, dlatego kobieta leci do Los Angeles, aby pomóc przy produkcji filmu. 
Alex jest wokalistą zespołu The Free Birds. W swojej przeszłości miał różne problemy, między innymi z narkotykami, jednak wyszedł na prostą. Kobieta uwielbia twórczość zespołu i chce, aby mężczyźni skomponowali piosenkę przewodnią jej filmu. Niestety, między Karoliną, a Alexem dochodzi do zgrzytów i wszystko wskazuje na to, że ich współpraca może być skazana na niepowodzenie. Mężczyzna próbuje przekonać pisarkę i w ostateczności postanawia zamknąć się z nią na tydzień w hotelu, aby z jej pomocą mógł stworzyć piosenkę do filmu. 
Jak kobieta zareaguje na zamknięcie w hotelu i co z tego wyniknie? Czy Karolina dojdzie do porozumienia z Alexem?

Kiedy zaczęłam czytać książkę, początkowo mnie nie wciągnęła, jednak z każdą kolejną stroną historia zaczynała się rozkręcać, aż w końcu doprowadziła do tego, że nie mogłam się oderwać, mimo tego, że zegar pokazywał już grubo po północy. Bardzo polubiłam bohaterów, zarówno Karolina, jak i Alex są realni, jednak trzeba przyznać, że mają swój charakterek. Historia opowiada o miłości dwojga ludzi, którzy mimo przeciwności losu chcą być ze sobą. Do końca kibicowałam głównym bohaterom, aby się im udało. Lektura pokazuje, że zawsze należy walczyć o swoje szczęście i nie należy się poddawać.  Książka jest lekka, szybko się ją czyta. Jest idealna na zimowy wieczór z kieliszkiem wina lub gorącą herbatką. Myślę, że na jej podstawie mógłby powstać naprawdę fajny film.

Jeżeli planujecie zakup nowych książek, to koniecznie zerknijcie na nowości w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl. Wybór jest ogromny, każdy znajdzie tam coś dla siebie. 


Znacie twórczość Emilii Szelest? Lubicie takie książki?

20 komentarzy:

  1. Mam ją na liście do przeczytania. Wydaje mi się że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo ostatnio o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkręciłam się w historię. Jestem ciekawa co się stało podczas wspólnego zamknięcia w pokoju hotelowym. Czuję, że doszli do porozumienia na wielu płaszczyznach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To zupełnie nie mój target, więc nie mam w planach przeczytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ostatnio przeglądałam ich nowości to się nagle zorientowałam, że jest 24, a ja dawno powinnam już spać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okurde, no jestem troche ciekawa, czy udało im się wymyślić piosenkę w tym hotelu i ogólnie do czego tam doszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio stawiam tylko na lekkie książki za dużo biegam by jeszcze sięgać po inne. Lubię czasem tak się oderwać

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele recenzji o niej przeczytałam. Każda pozytywna, także prawdopodobnie się skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. Siostra miała okazję się z nią zapoznać i była naprawdę oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze twórczości Emilii Szelest, a książkę chętnie przeczytam, jak szybko się czyta, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki. Po przeczytaniu Twojej recenzji wydaje mi się książka by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj niekoniecznie dla mnie, bo zdecydowana większość tego, po c sięgam to literatura faktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio wkręciłam się w gry planszowe i każda wolna chwila to pogłębianie tego tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać takie książki, jeszcze jak historia jest naprawdę wciągająca to nie pozostaje nic innego jak czytać do ostatniej strony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam za sobą tę książkę. Podobała mi się ta historia pisarki i muzyka,fajna fabuła i dobre wykonanie. Lubię styl pisania Emilii

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę autorkę, bo chyba u kogoś już czytałam jej recenzję! Ciekawa jestem tej książki, bo zapowiada się na prawdę wciągająco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabuła moim zdaniem trochę oklepana, wolę książki o nastolatkach lub fantastykę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam trzy książki tej autorki i byłam zadowolona. Zamówiłam już sobie kolejną i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozwól, że wrócę do tej recenzji jak przeczytam książkę, bo mam ją u siebie w domu. Wtedy porównam nasze odczucia po lekturze.

    OdpowiedzUsuń