Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 12 lutego 2021

Książka na wieczór: Droga na szczyt, Ewelina Dobosz

 Dzień dobry,
Jak samopoczucie po wczorajszym Tłustym Czwartku? Przyznajcie się, ile pączków zjedliście? Ja zmieściłam trzy i mam na jakiś czas dość słodyczy. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją najnowszej książki Eweliny Dobosz, czyli "Droga na szczyt", która wpadła mi w oko podczas przeglądania księgarni internetowej Taniaksiazka.pl. Jeśli jesteście ciekawi, co o niej sądzę i, czy warto po nią sięgnąć, to zapraszam na dalszą część wpisu.


O książce:
Tytuł: Droga na szczyt
Autor: Ewelina Dobosz
Wydawnictwo: Kobiece
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304
Data premiery: 10.02.2021
Kategoria: literatura obyczajowa, erotyczna

Ekstremalne warunki, pragnienia silniejsze niż strach i pożądanie, które jest jak tlen.
Liwię i Daniela łączy wspólny cel – zdobycie najwyższego szczytu Ziemi. Droga na dach świata ma być dla nich oczyszczeniem, pożegnaniem z przeszłością i szansą na nowe życie. Namiętność, która rodzi się między nimi w tych skrajnie niesprzyjających warunkach, jest jak lawina – nie mogą (i nie chcą) przed nią uciec, choć stawka to ich cały dotychczasowy świat. Ani na chwilę nie zapominają jednak, że szczyt stanowi dopiero połowę drogi.
Nowa powieść Eweliny Dobosz to romans tak gorący, że ulegną mu nawet himalajskie śniegi.


Liwia jest współwłaścicielką dużej firmy, którą prowadzi wraz ze swoim narzeczonym Robertem. Kocha góry, lubi się wspinać, niestety jej przyszły mąż nie potrafi tego zrozumieć i nie wspiera jej. Ich związek jest dość trudny, Liwia jest wdzięczna narzeczonemu, że przed laty uratował ją z piekła, jednak tak naprawdę go nie kocha. Mężczyzna traktuje ją jak swoją własność, znęca się nad nią psychicznie, a także fizycznie. 
Daniel zakochany jest w górach. W przeszłości spotkała go tragedia, podczas schodzenia ze szczytu zginęła jego narzeczona, stara się z tym pogodzić, jednak łatwo nie jest. Chcąc zamknąć pewien rozdział swojego życia, zamierza zdobyć najwyższy szczyt Ziemi, czyli Mount Everest. Daniel wraz z przyjaciółmi szuka sponsora, dzięki któremu ta wyprawa będzie możliwa. 
Mężczyźni trafiają do firmy Liwii. Kobiecie od razu podoba się ten pomysł, jest w stanie zostać ich sponsorem pod warunkiem, że zabiorą ją za sobą. Daniel, ze względu na wydarzenia z przeszłości, nie zgadza się, tym bardziej że Liwia od razu wpada mu w oko. Kobiecie udaje się jednak przekonać himalaistę i szykują się do wyprawy.
Czy Danielowi i Liwii uda się zdobyć szczyt? Czy wyprawa sprawi, że tę dwójkę połączy coś więcej? Tego dowiecie się, sięgając po książkę. 

Lubię książki z górskim motywem, więc spodziewałam się, że te lektura przypadnie mi do gustu i się nie pomyliłam. Bohaterów nie da się nie lubić, oboje są prawdziwi, nieprzerysowani. Przyznaję, że momentami Liwia mnie denerwowała tym, że nie potrafiła postawić się narzeczonemu i od niego odejść, jednak z drugiej strony nie wiem, jak zachowałabym się na jej miejscu. W książce nie brakuje emocji, są momenty, podczas których można się wzruszyć. Bardzo podobał mi się wątek z wyprawy na Everest, podczas czytania miałam wrażenie, że jestem tam razem z uczestnikami i obserwuję ich wspinaczkę. Zakończenie mnie zaskoczyło, takiego czegoś się nie spodziewałam, ale niestety nie mogę zdradzić, co tam się wydarzyło. Książkę czyta się szybko i przyjemnie, wydarzenia przedstawiane są zarówno oczami Liwii, jak i Daniela, dlatego łatwiej poznać nam ich myśli i uczucia. Jeśli lubicie takie lektury, to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 

Szukacie ciekawych lektur na zimowe, mroźne wieczory? Jeśli tak, to sprawdźcie nowości w księgarni internetowej Taniaksiazka.pl.


Co aktualnie czytacie? Jakie macie plany na weekend?

25 komentarzy:

  1. Lubię od czasu do czasu przeczytać takiego typu książki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeszcze nie czytałam tej pozycji, ale ja też lubię książki z górskim motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra niedawno się z nią zapoznała i była bardzo miło zaskoczona tą publikacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię górskie wątki, więc ta książka mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo interesująco. Uważam, że w książkach romantycznych tło jest niemalże tak samo ważne, jak towarzyszące czytaniu emocje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię książki tej autorki. Czytałam co prawda tylko serię o Weronice Kardasz, ale to trzy książki i były bardzo fajne. Niedługo w Kobiecym będą kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że autorka się przygotowała do tematu i zrobiła porządny reaserch. Nic mnie tak w książkach nie denerwuje jak pisanie o tym, na czym się nie zna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak wręcz wchodzę za rękę z bohaterami w ich świat, widzieć, gdzie się przemieszczają, nawet śledzić na mapie gdzie chodzą. Może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ją kilka dni temu i wywarła na mnie spore wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa książka. Myślę, że mogłaby mnie oderwać na dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jeszcze nie miałam w ręku książki, która by miała motyw górski :D Niemniej myślę, że bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio trochę książek z górami w tle się pojawiło. Na razie mam w 0lanach inną o tej tematyce, ale będę ją miała również na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł, który może spodobać się mojej córce, chętnie podeślę go jej pod rozwagę, przyda się odmienny klimat od szkolnych lektur w przedmaturalnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam jakis czas temu o tej ksiażce i mnie zaciekawiła :) Potwierdziłaś, że warto ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam wiele dobrego o tej książce, nawet Bartek zachwalał wczoraj na instagramie :D muszę w końcu przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wczoraj słyszałam wiele dobrego o tej książce i muszę powiedzieć, że jestem zaciekawiona. Bo książka zbiera naprawdę pozytywne oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka pozycji do nadrobienia. A ta z chęcią przeczytam. Bo jest ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa musi być :) Polecę koleżance

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za takimi fabułami, ale wiem, ze cieszą się dużą popularnością i warto wiedzieć, co jest na topie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta książka również brzmi na prawdę ciekawie, ale póki co mam masę do czytania i niegrzecznych książek też się parę znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba nie do końca moja tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej książce, ale się nie skusiłam na nią, bo mam trochę za dużo do nadrobienia. Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale zapowiada się naprawdę bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń