Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 21 października 2022

Żel myjący do twarzy, Sylveco WOW

 Dzień dobry,
Sylveco jakiś czas temu wypuściło na rynek serię kosmetyków WOW, w jej skład wchodzą produkty do pielęgnacji dla osób młodych, borykających się z pierwszymi problemami skórnymi, typu łojotok, trądzik i różnego rodzaju podrażnienia. Ich składy są przyjazne, znajdziemy w nich między innymi olej z czarnuszki, sok z brzozy, kwasy AHA i BHA, a także ekstrakty ziołowe. W skład serii wchodzi: żel myjący, emulsja myjąca, tonik, krem do twarzy oraz żel pod prysznic. Co prawda ja już nastolatką nie jestem, ale zaciekawiły mnie te produkty i postanowiłam przetestować żel myjący do twarzy. Kosmetyk zużyłam już jakiś czas temu, więc najwyższa pora, aby napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdził, to zapraszam na dalszą część wpisu. 


Żel umieszczony jest w butelce o pojemności 190 ml wykonanej z przyciemnianego szkła. Opakowanie wyposażone jest w wygodną pompkę, która podczas użytkowania nie zacina się i ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Kosmetyk ma prostą szatę graficzną, ale metaliczna etykieta przyciąga wzrok z daleka i ładnie prezentuje się na łazienkowej półeczce. Na butelce umieszczone są najważniejsze informacje o produkcie, czyli opis działania, sposób użycie, a także skład. 

Kosmetyk ma żelową, dość płynną konsystencję. Zapach jest dość dziwny, początkowo trochę mnie męczył, jednak z czasem się przyzwyczaiłam. Wyczuwalny jest głównie sok z brzozy, a w tle coś, czego nie potrafię jednoznacznie określić. Aromat jest wyczuwalny podczas mycia, później stopniowo się ulatnia.


Żel stosuję zarówno w pielęgnacji wieczornej, po wcześniejszym demakijażu, jak i porannej. Produkt w kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Pompkę kosmetyku zawsze najpierw spieniam w dłoniach, a dopiero później nakładam na twarz, wykonuję delikatny, 2-3 minutowy masaż i dokładnie spłukuję. Żel dobrze oczyszcza cerę z różnego rodzaju zanieczyszczeń, nie podrażniając jej przy tym. Po użyciu buźka jest miękka i delikatna w dotyku. Kosmetyk przyspiesza gojenie niedoskonałości, reguluje wydzielanie sebum, a przy tym nie wysusza skóry. Myślę, że jest to produkt, który dobrze sprawdzi się zarówno u osób młodych, jak i u tych nieco starszych z cerą tłustą i mieszaną. Jedyne, do czego mogę się doczepić to wydajność, żel szybko ubywa z buteleczki i już po około 3 tygodniach regularnego stosowania zaczyna dobijać dna. 

Żel myjący do twarzy Sylveco WOW znaleźć można zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i sklepach internetowych. W cenie regularnej kosztuje około 27 zł, ale na promocji można go upolować za mniej niż 20 zł. Jestem ciekawa również innych produktów z tej serii, a w szczególności emulsji myjącej do twarzy i chyba się na nią skuszę. 


Lubicie kosmetyki Sylveco? Znacie serię WOW?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale mogłabym się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej serii, ale nie miałam tych produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że jeszcze nie miałam przyjemności poznać się z tą marką. Chętnie jednak przetestuję, jak skończy się ten, którego używam obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze napiszę, że nie wiem czy zapach tego żelu byłby dla mnie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam już kiedyś kosmetyki tej marki jednak tego żelu nie znam. Dobrze ze sie sprawdza. Ja ubiegłym stosować żele mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń