Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 15 grudnia 2020

Tonik regulujący cykoria + kwas glikolowy Clean & More, Dermika

 Dzień dobry,
Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kolejnego kosmetyku z Dermika Clean & More. Wcześniej pisałam już o kremie micelarnym do mycia twarzy oraz płynie micelarnym i dwufazowym, a dzisiaj pora na tonik regulujący cykoria + kwas glikolowy. Sięgałam po niego w ostatnich tygodniach zarówno rano, jak i wieczorem, aż w końcu dobił dna, więc najwyższy czas napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Tonik otrzymujemy w buteleczce wykonanej z przeźroczystego plastiku o pojemności 200 ml. Nakrętka na zatrzask nie stawia oporu, ale też nie otwiera się sama. Otwór jest odpowiedniej wielkości, dzięki czemu łatwo można wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku na wacik. Szata graficzna jest prosta, nie wyróżnia się niczym szczególnym, a etykieta utrzymana jest w jasnoróżowej kolorystyce. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład. 

Konsystencja, jak na tonik przystało, jest wodnista, przeźroczysta. Zapach jest bardzo delikatny, świeży i przyjemny. Aromat wyczuwalny jest tylko podczas aplikacji, a później szybko się ulatnia. 


Tonik to kosmetyk, po który powinniśmy sięgać po każdym myciu twarzy i tak to właśnie wygląda w mojej pielęgnacji. Niewielką ilość produktu wylewam na wacik i przecieram skórę. Kosmetyk dobrze odświeża cerę, tonizuję ją i przywraca odpowiednie pH. Dzięki kwasowi glikolowemu, który znajduje się na trzecim miejscu w składzie,  działa oczyszczająco, rozjaśniająco i przywraca balans. Tonik nie podrażnia ani nie wysusza, przygotowuje buźkę na dalsze kroki pielęgnacyjne. Muszę przyznać, że go polubiłam, dobrze się u mnie sprawdził i polecam go szczególnie osobom z cerą mieszaną i tłustą. 

Tonik jest wydajny, nie trzeba go dużo na jedną aplikację. Dostępny jest zarówno w sklepach internetowych, jak i drogeriach stacjonarnych, np. Hebe. Cena regularna to około 28 zł, jednak często można go upolować na promocji. 


Pamiętacie o regularnym stosowaniu toniku? Macie swojego ulubieńca w tej kategorii?

22 komentarze:

  1. A ja nadal nic nie miałam z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja regularnie stosuję tonik :) Nie mam swojego ulubienca. Ostatnio stoswałam tonik Miya z kwasem glikolowym i był super, więc może i ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dermikę znam jedynie od strony maseczek do twarzy oraz kremów. Toników jeszcze nie miałam, nawet chyba nie spotkałam ich w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię toniki z kwasami. Są dla mojej skóry tłustej i skłonnej do zaskórników wręcz idealne, bo delikatnie codziennie ją złuszczają. Tego jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze takiego toniku. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam toniku, ale nigdy nie miałam toniku z kwasem glikolowym. Obecnie bardzo lubię tonik Apis z zieloną herbatą

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie, bardzo wydajne opakowanie. Nie stosowałam toniku bardzo dawno, ale jak to robiłam byłam bardzo zadowolona, chyba do tego wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm muszę się przyznać że gdzieś nie po drodze mi z tonikiem i jakoś dawno on u mnie nie gościł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najchętniej w tej roli wykorzystuję hydrolaty, ale przy mojej mieszanej cerze ten powinien całkiem fajnie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem że tonik to podstawa, ale aktualnie mi się skończył i muszę uzupełnić braki! Może akurat uda mi się dorwać ten tonik w fajnej cenie to kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzyłam tego toniku :/ ja obecnie używam z bentonu, z serii kakaowej
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten tonik :) Kusi mnie aby go przetestować!

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię toniki z kwasami, chętnie po nie sięgam, tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam toniki! Sama używam z Ziai dla skóry młodej. Jak dla mnie jest bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki tonik z kwasami mógłby się sprawdzić przy pielęgnacji mojej problematycznej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie! Cieszę się, że Twój post mi przypomniał, bo akurat kończy mi się tonik, a wiem, że do niego nie wrócę (mam taki z Yves Rocher, jest dobry, ale przeszkadzała mi jego zbyt gęsta konsystencja).

    OdpowiedzUsuń
  17. Tonik to kosmetyk po który sięgam bardzo rzadko. Jednak wolę stosować pianki czy żele do mycia cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik to kosmetyk, po który sięgamy po umyciu twarzy pianką/żelem do mycia twarzy. :)

      Usuń
  18. Lubię kosmetyki tej marki. Z chęcią przetestuję ten produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszelkiego rodzaju toniki z kwasem glikolowym. Mój ulubiony jest z serii Just Glow od Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raczej nie sięgam po toniki z kwasem glikolowym, ani żadnym innym. Mam tak przesuszoną i wrażliwą cerę, że po użyciu takiego toniku czuję duży dyskomfort na twarzy,

    OdpowiedzUsuń