Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 18 grudnia 2020

Nova Kosmetyki Czarna Porzeczka & Słonecznik: żel do mycia twarzy, tonik i krem pod oczy

 Dzień dobry,
W 2020 roku udało mi się odkryć kilka fajnych marek z naturalnymi kosmetykami, a jedną z nich jest Nova Kosmetyki i ich nowa seria Czarna Porzeczka & Słonecznik. Produkty oparte są na ekstraktach i olejach roślinnych pozyskiwanych z rodzimych upraw czarnej porzeczki i słonecznika. Kosmetyki nie zawierają kompozycji zapachowych i konserwantów, a składniki są w 100% pochodzenia roślinnego. Warto również wspomnieć, że etykiety na szklanych opakowaniach wykonane są z materiału z recyklingu, a także zawierają pozostałości skórek owoców czarnej porzeczki po produkcji soku. 
W ostatnim czasie testowałam trzy kosmetyki z tej serii, a dokładnie: żel do mycia twarzy, tonik do twarzy i krem pod oczy. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdzają, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Żel do mycia twarzy do każdego rodzaju skóry umieszczony jest w wygodnej buteleczce wykonanej z ciemnego szkła o pojemności 200 ml. Opakowanie wyposażone jest pompkę, która działa bez zarzutu, nie zacina się podczas użytkowania i łatwo można wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku. Szata graficzna jest prosta, a na butelce znajdziemy najważniejsze informacje, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład.
Kosmetyk ma dość rzadką, żelową konsystencję. Produkt jest bezzapachowy, za co duży plus, bo nie każdy lubi pachnące kosmetyki do pielęgnacji twarzy. 
Żel używam zarówno podczas porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Po wstępnym oczyszczeniu cery płynem micelarnym spieniam w dłoniach porcję żelu i masuję buźkę kilka chwil, a następnie spłukuję. Kosmetyk dobrze oczyszcza skórę z różnego rodzaju zanieczyszczeń, odświeża ją. Pomimo skuteczności produkt jest delikatny dla cery, nie podrażnia jej, nie wysusza, nie ma też nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Polubiłam go, myślę, że spokojnie sprawdzi się zarówno u osób z mieszaną, normalną, jak i wrażliwą cerą. 


Tonik do twarzy do każdego rodzaju skóry umieszczony jest w takiej samej buteleczce jak powyższy żel do mycia twarzy. Pompka moim zdaniem jest świetnym rozwiązaniem, ponieważ łatwo można wydobyć odpowiednią ilość produktu bez obawy, że wylejemy pół opakowania. Na butelce znajdziemy najważniejsze informacje, czyli opis działania toniku, sposób użycia, a także skład.
Konsystencja jest wodnista, jak to zwykle bywa w przypadku tego typu kosmetyków. Produkt jest bezzapachowy, przynajmniej mój nos nie wyłapuje żadnych nut zapachowych.
Po tonik sięgam po każdym myciu twarzy, czyli zazwyczaj dwa razy dziennie. Zwilżam wacik kosmetykiem i przecieram buźkę. Produkt koi cerę, tonizuje ją i przywraca odpowiednie pH. Buźka jest po nim nawilżona i delikatnie wygładzona. Kosmetyk przygotowuje skórę na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. Dużym plusem jest krótki, naturalny skład toniku. Bardzo go polubiłam i myślę, że zaopatrzę się w kolejną buteleczkę. 


Krem pod oczy do każdego rodzaju skóry umieszczony jest w małym, uroczym słoiczku o pojemności 30 ml, który został wykonany z ciemnego szkła. Jest to wygodne rozwiązanie, ponieważ łatwo można wydobyć zawartość do samego końca, a jeśli nie lubicie wygrzebywać kosmetyku palcami, to zawsze można zaopatrzyć się w jakąś małą szpatułkę. Szata graficzna jest prosta, ale ładna. Na słoiczku znajdziemy króciutki opis działania, sposób użycia, a także skład. 
Kosmetyk ma lekką, puszystą i kremową konsystencję, łatwo rozprowadza się na skórze i szybko w nią wchłania. Krem, jak pozostałe produkty z tej serii, jest bezzapachowy.
W składzie kosmetyku znajdziemy między innymi skwalan, olej z czarnej porzeczki, olej słonecznikowy i olej z pestek winogron. Krem po aplikacji delikatnie chłodzi okolicę oczu i przynosi ulgę. Dobrze nawilża, odżywia i wygładza drobne zmarszczki mimiczne. Produkt delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami, skóra wygląda na wypoczętą, a spojrzenie nabiera blasku. Krem sprawdza się zarówno podczas wieczornej, jak i porannej pielęgnacji, dobrze współpracuje z kosmetykami do makijażu. Muszę przyznać, że jest to jeden z lepszych kremów pod oczy, jakie miałam okazję testować.


Bardzo polubiłam naturalne kosmetyki Nova z serii Czarna Porzeczka & Słonecznik, a w szczególności krem pod oczy. Chętnie wypróbuję również inne produkty, ponieważ dostępne są też kremy do twarzy, serum olejowe, płyn micelarny, olejek do demakijażu, masełko do ust, a także balsam do ciała i płyn do higieny intymnej. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.


Znacie już kosmetyki Nova Czarna Porzeczka & Słonecznik? Który z powyższych najbardziej Was zaciekawił?

29 komentarzy:

  1. Nie znam, nie znam, chętnie poznam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Widuję na blogach, zaś nie znam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty już gdzieś widziałam i jestem ciekawa zapachu, bo nie przepadam za produktami z czarną porzeczką przez zbyt intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz mnie tymi ich produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Porzeczka i słonecznik to bardzo ciekawe,a jednocześnie nietypowe połączenie. Bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio często czytam o tej marce i coraz bardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zainteresował krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie ten krem pod oczy :) Mój się akurat kończy, może poszukam jakieś innego wariantu, niż tego co zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo super, chciałabym poznać całą tą linie, markę kojarzę tylko z żurawinowych produktów, które były super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o tej marce, sama owocowy aromat już mnie bardzo w nich interesuje i chętnie bym je wypróbowała wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tych produktów ostatnio ciągle mi się przewijają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio często widuję te kosmetyki na blogach, aż mam ochotę je wypróbować :) Bardzo podoba mi się ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się szata graficzna kosmetyków! Chętnie sięgnę po żel i tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zainteresował mnie żel do twarzy, ale wszystkie kosmetyki znajdą swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tonik do twarzy zwrócił moja uwagę. Może kiedyś sprawdzę tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się jeszcze z tą linią kosmetyków. Wyglądają zachęcająco. Mają bardzo ciekawą szatę graficzną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio pokochałam toniki, więc to po niego sięgnęłabym najchętniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki kuszą oko bardzo! Chętnie kupiła bym ten tonik ponieważ aktualny którego uzywam mi się skończył.. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie sprawdzę, czy moja wyjątkowo wrażliwa i wymagająca skóra zaprzyjaźni się z kosmetykami, liczę, że tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej zaciekawił mnie żel, bardzo lubię stosować takie produkty, więc na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że nie słyszałam o tej marce, wygląda bardzo obiecująco. Akurat szukam jakiegoś toniku do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznaję, że nigdy nie stosowałam kosmetykó tej marki, ale dawno nic mnie tak nie zainteresowało! Muszę koniecznie wypróbować na włąsnej skórze, kuszą niesamowicie ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie znam tej serii i sama jestem ciekawa choćby tego kremu pod oczy. Nie jest za ciężki? Boję się też podrażnień, bo mam jednak wrażliwe na kosmetyki spojówki, ale chyba z ciekawości choćby sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych kosmetyków, ale już po samym wyglądzie można poznać, że są to świetne kosmetyki z dobrym składem i doskonałym działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie próbowałam tych kosmetyków, ale bardzo podoba mi się ich opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim faworytem zdecydowanie jest tonik. Uwielbiam toniki! Osobiście stosuję z Zaji do skóry młodej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach mega mnie zaciekawiły te kosmetyki i z chęcią je zakupię i przetestuje osobiście jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super artykuł! Skóra człowieka każdego dnia narażona jest na niekorzystny wpływ wielu czynników pochodzących z otoczenia, dlatego też tak ważna jest dbałość o nią, między innymi poprzez dobór najwyższej jakości kosmetyków - naturalnych, powstałych na bazie wszystkiego, co można wykorzystać z natury. Skóra to jeden z najważniejszych organów więc należy poświęcić choć odrobinę czasu na jej najlepszą pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń