Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 10 grudnia 2020

Pomysł na prezent dla mężczyzny — Kosmetyki LaQ

Dzień dobry,
Do Wigilii zostały tylko dwa tygodnie, nie wiem jak Wam, ale mi ten czas ucieka zdecydowanie za szybko. Macie już skompletowane prezenty gwiazdkowe? Jeśli nie,  a akurat szukacie czegoś dla mężczyzn, to mam idealną propozycję, mowa o kosmetykach LaQ. Marka w swojej ofercie ma wiele kosmetyków dla naszych drugich połówek, np. żele pod prysznic, olejek po goleniu i do brody, masło do twarzy, scrub do ciała, mydła, a także kule do kąpieli. Dostępne są pojedynczo, a także w zestawach. Przy okazji zakupu prezentu możemy kupić także coś dla siebie, bo przecież marka ma w ofercie również kosmetyki dla kobiet, a nawet dzieci. Dzisiaj słów kilka napiszę o dwóch produktach, które w ostatnim czasie testował mój narzeczony. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam na dalszą część wpisu.



Ekstremalnie Dziki Żel 8 w 1 z ekstraktem z dębu Dzikus z Lasu umieszczony jest w butelce wykonanej ciemnego plastiku. Dostępne są dwie pojemności, a dokładnie 300 ml i 500 ml, na zdjęciach możecie zobaczyć tę większą wersję. Opakowanie wyposażone jest w wygodną pompkę, która działa bez zarzutu, nie zacina się, ani nie pluje zawartością na prawo i lewo. Szata graficzna świetna, nie wiem jak Wam, ale mi ten dzik bardzo się podoba.
Kosmetyk, jak na żel przystało, ma żelową, średnio gęstą konsystencję. Zapach bardzo ładny, typowo męski z leśnymi nutami. Aromat unosi się podczas kąpieli, a później pozostaje przez jakiś czas na skórze. 
Jest to produkt 8w1, no bo cóż, nie ukrywajmy, ale mężczyznom jeden kosmetyk wystarczy do wszystkiego, umyją nim ciało, twarz, włosy, a i przy okazji samochód. Oczywiście z tym ostatnim to się śmieje, chociaż kto wie.. Żel w kontakcie z wodą dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość do umycia całego ciała. Kosmetyk dobrze oczyszcza skórę, odświeża ją i nie wysusza, czyli robi to, co robić powinien. Według producenta sprawdza się także do golenia, ale tego R. nie sprawdzał. 



Olejek do brody i po goleniu Dzikus z Lasu umieszczony jest w małej buteleczce wykonanej z ciemnego szkła o pojemności 30 ml. Wyposażona jest w pompkę, dzięki czemu łatwo można wydobyć odpowiednią ilość produktu. Kosmetyk dodatkowo umieszczony jest w kartoniku, którego szata graficzna przedstawia także tego dzika, co na żelu pod prysznic. 
Konsystencja jak na olejek przystało, jest płynna, tłusta. Zapach bardzo ładny, męski, utrzymuje się jakiś czas po aplikacji. 
Kilka kropel olejku należy nakładać na brodę lub po goleniu. Kosmetyk szybko się wchłania, nie zlepia włosków ani nie sprawia, że wyglądają one na tłuste. Kosmetyk nawilża brodę, zmiękcza ją i nabłyszcza. Aplikowany po goleniu łagodzi podrażnienia, koi skórę i ją nawilża. Sprawdza się u mężczyzn z tłustą cerą, nie powoduje jej zapychania czy nadmiernego świecenia. Olejek jest wydajny, na jedną aplikację wystarczy naprawdę niewielka ilość.

Niedługo słów kilka napiszę też o kosmetykach dla kobiet LaQ, a dokładnie mowa będzie o serii Pralinka, która pachnie jak czekoladki! *_*


Znacie kosmetyki LaQ? Lubicie?

22 komentarze:

  1. jestem totalnie zauroczona tym dzikiem i akurat szukałam jakiegoś prezentu dla męża, także na pewno zajrzę do nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej marki jeszcze nie znałam, ale z pewnością mój mąż ucieszyłby się z takiego praktycznego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent. Przynajmniej wiadomo, że się przyda XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie zestawy :) idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek mnie zaciekawił, myślę, że mój brodacz byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na prezent :) Ja już swojemu zakupiłam, poszłam bardziej w ubrania tym razem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że ta marka ma także kosmetyki dla mężczyzn ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel bardzo fajnie się prezentuje, mój mąż byłby zadowolony z takiego dodatku do prezentu

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że mój mąż by się ucieszył z takiego prezentu. Nie wiedziałam, że ta marka ma też męskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałam jakiś kosmetyk z tej serii na grupie dotyczącej opisów produktów, bo miał bardzo dosadny opis ;) Ale firma mi znana właśnie z takich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za kosmetyki 8 w 1 Wow dla mężczyzny idealny prezent. Może kupię mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio wiele słyszę o tej marce. O ile olejku nie miałabym komu podarować, to żel 8w1 sprawdziłby się mojemu chłopakowi. Zawsze używa jednego żelu/szamponu do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szatę graficzną mają bardzo podobną do Yope. My zawsze teściowi kupujemy pod choinkę kosmetyki, bo wiemy, że będzie korzystał z nich do najbliższej, prezentowej okazji (sam się nie zaopatrzy).

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą markę widzę pierwszy raz, ale powiem ci, że ta szata graficzna mnie urzekła. Być może nie byłby to prezent, który chciałabym dać swojemu facetowi, ale myślę że młodzież by się raczej z tego ucieszyła. Bardzo trafiony prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam ich kosmetyków, ale bardzo podobają mi się szaty graficzne. Ktoś miał fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno odkryłam właśnie tę firmę i zamówiłam od nich wielką paczkę. Jak tylko do mnie przyjdzie to już nie mogę się doczekać, aż w końcu je zacznę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się szalenie te nazwy i koncepcja 8 w 1 :) idealny prezent dla mojego męża!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli interesują was kosmetyki męskie do pielęgacji włosów i brody, to zdecydowanie polecam barber shop gdzie znajdziecie produkty najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń