Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

niedziela, 3 maja 2020

Odżywka nawilżająca z olejem chia do włosów Cameleo Aqua Action, Delia

Odżywka to włosów do kosmetyk, którego nigdy nie może zabraknąć w mojej łazience. Nie wyobrażam sobie, aby po umyciu włosów nie nałożyła na nie maski bądź odżywki. Obawiam się, że wtedy nie dość, że bym ich nie rozczesała, to jeszcze wyglądałyby po prostu źle. Na szczęście moje zapasy kosmetyczne mają się bardzo dobrze i tak szybko produktów z tej kategorii mi nie braknie. Dziś słów kilka napisać chcę o odżywce nawilżającej z olejem chia Cameleo Aqua Action z Delia Cosmetics. Jeśli jesteście więc ciekawi, jak sprawdziła się ona na moich włosach, to zapraszam na dalszą część wpisu. 


Odżywka umieszczona jest w tubce o pojemności 200 ml wykonanej z miękkiego plastiku. Opakowanie dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się z niej, nawet jeśli dłonie są wilgotne. Nakrętka typu flip-top jest wygodne, bez problemu się otwiera i zamyka. Otwór ma odpowiednią wielkość, nie jest ani za duży, ani za mały, dzięki czemu łatwo można wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku. Szata graficzna przyjemna dla oka, chociaż niczym szczególnym się nie wyróżnia. Na opakowaniu umieszczone są wszystkie najważniejsze informacje, czyli opis produktu, sposób użycia, a także skład.

Odżywka ma średnio gęstą, kremową, lekko tłustą konsystencję. Zapach przyjemny, mój nos wyłapuje masło shea połączone z czymś świeżym. Na włosach utrzymuje się jeszcze jakiś czas po wyschnięciu.


Odżywkę nakładam na umyte i osuszone ręcznikiem włosy, łatwo się rozprowadza i nie spływa z nich. Trzymam około 5 minut, a następnie dokładnie spłukuję. Już podczas zmywania czuć wyraźną różnicę, pasma są wygładzone, łatwo rozczesują się palcami. Kosmetyk dobrze nawilża włosy, odżywia je, stają się one miękkie, delikatne w dotyku. Kosmyki ładnie się układają, nie puszą się ani nie elektryzują. Pasma błyszczą się i zdrowo się prezentują. Odżywka nie obciąża włosów, ani nie przyspiesza ich przetłuszczania, no, chyba że nałożymy jej zbyt dużo. Muszę przyznać, że produkt pozytywnie mnie zaskoczył, gdybym dostała go w nieopisanym opakowaniu, to stwierdziłabym, że to jakaś fajna maska. 


Wydajność dobra, chociaż wszystko zależy od długości włosów. Moje sięgają już do pasa, więc na jedną aplikację trochę produktu potrzebuję. Mimo wszystko odżywką mogłam się cieszyć przez kilka tygodni, od czasu do czasu zdradzając ją z innym produktem. 
Cena odżywki waha się między 10 a 12 zł, nie jest to wysoka kwota, tym bardziej że odżywka jest naprawdę świetna. Jeśli masz suche włosy, które potrzebują nawilżenia i wygładzenia, to będzie do idealny produkt dla Ciebie!


Macie swoją ulubioną odżywkę do włosów?

16 komentarzy:

  1. mialam probki i bardzo mi odpowiadaly

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale bardzo drazni mnie zapach tej odżywki. Jak dla mnie przeciętna 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze w moim mieszkaniu mam bardzo dobrą odżywkę do włosów.Jak mi się skończy to szybko kupuje nową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że znalazłaś takiego ulubieńca do którego chcesz wracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją, ale oddałam teściowej jej bardziej przypadła do gustu :) Ja wolę wersję Detox :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego jeszcze z Cameleo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że odżywka Ci odpowiada, najważniejsze to dobrze trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała tą odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest odżywka do mojego typu skóry głowy i włosów, ale ważne, że jesteś ty jesteś z niej zadowolona.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. swego czasu słyszałam o tej marce wiele dobrego, ale sama nie miałam okazji jej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemna ta odżywka, u mnie pewnie podobnie byłoby z wydajnością bo widzę, że mamy podobną długość włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej odżywki, chociaż firma obiła mi się o oczy, chętnie ją wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy są w bardzo dobrej kondycji, nie potrzebują żadnej odzywki, odpowiedzialna za to pula genów sprawdziła się wyśmienicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie za rzadko sięgam po kosmetyki Delii. Muszę poszukać tej odżywki, bo akurat moja obecna osiąŋńęła denko i potrzeba mi czegoś nowego. Mam nadzieję, że ta rzeczywiście nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie czegoś takiego szukałam

    OdpowiedzUsuń