Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

sobota, 2 maja 2020

Książka na wieczór: Bogaty i grzeszny, Meghan March

W poprzednim wpisie pisałam o dość drastycznej książce, która niestety nie jest dla każdego. Dlatego postanowiłam słów kilka napisać o jeszcze jednej lekturze, dużo lżejszej, idealnej na wieczór czy leniwe popołudnie. Mowa o książce Meghan March pod tytułem Bogaty i grzeszny, która miała swoją premierę niedawno, także myślę, że jeszcze nie wszyscy o niej słyszeli. Jest to pierwszy tom trylogii Bogactwo i grzech. Jeśli jesteście ciekawi, co o niej sądzę i czy czekam na kolejne tomy, to zapraszam na dalszą część wpisu.



O książce:
Tytuł: Bogaty i grzeszny
Autor: Meghan March
Tytuł trylogii: Bogactwo i grzech
Wydawnictwo: Editio
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264
Data premiery: 14.04.2020
Kategoria: romans, erotyka

Przesiąknięta nienawiścią wspólna przeszłość od lat zatruwa życie Riscoffów i Gable'ów. Wojna między rodzinami przeszła już do legendy. Nawet mieszkańcy miasta byli zmuszeni opowiedzieć się po jednej ze stron. W takich warunkach związek kogokolwiek z Riscoffów z kimkolwiek z Gable'ów nie miał najmniejszych szans powodzenia. Kiedy więc wbrew zdrowemu rozsądkowi Lincoln Riscoff dał się oczarować idealnie pięknej Whitney Gable, na drodze do ich szczęścia stanął cały świat. W rodzinie Riscoffów wszystko, łącznie z najbardziej osobistymi sprawami, było podporządkowane pomnażaniu majątku i dbaniu o władzę.
I Whitney, i Lincoln prędko zrozumieli, że łącząca ich więź to prawdziwa miłość. Byli gotowi na przeciwstawienie się presji obu klanów. Ale w grze niespodziewanie pojawił się ten trzeci. Ricky Rango, wschodząca gwiazda rocka i bożyszcze nastolatek, mógł mieć niemal każdą kobietę, jednak za cel postawił sobie zatrzymanie przy sobie Whitney. Musiała być jego, chociaż w sercu Ricky'ego nie było wobec niej szczerych uczuć...
Ta gorąca historia to pierwsza część trylogii Bogactwo i grzech, opowiadającej o dramatycznym związku dwojga młodych ludzi. Pokochali się mimo ponad stuletniej waśni własnych rodzin - i nie widzieli świata poza sobą. Jak więc mogło dojść do tego, że rozdzielił ich inny mężczyzna? Dlaczego Whitney zdecydowała się złamać serce sobie i ukochanemu Lincolnowi? Jakie mroczne sekrety ukrywała? I czy kiedykolwiek uda jej się odkupić grzechy, których nie popełniła?

Popełnionych grzechów nie odkupisz nawet za miliard dolarów.


Miałam już okazję przeczytać kilka książek Meghan March, dlatego sięgając po nią, wiedziałam, że się nie zawiodę. Ale czy na pewno? Okazuje się, że autorka w tej lekturze zmieniła trochę swój styl pisania, jest zdecydowanie delikatniej niż we wcześniejszych jej powieściach. Nie jest to jednak minus, bo cała historia jest tak świetna, że ciężko się od niej oderwać!

Książka podzielona jest na rozdziały opowiadane przez głównych bohaterów, raz historia przedstawiana jest oczami Whitney, a raz Lincolna. Autorka przerzuca nas co jakiś czas do przeszłości, dokładnie 10 lat wstecz, kiedy to między bohaterami trwa romans, a następnie do teraźniejszości, gdy kobieta wraca do Gable po wielu latach. Czytając książkę ciężko przewidzieć, co będzie dalej, o dziwo nawet nie miałam jakiejś swojej teorii, jak ta historia się skończy. 

Główni bohaterowie są bardzo różni. Whitney jest kobietą, która chce żyć po swojemu, jednak ma wrażenie, że przynosi pecha nie tylko sobie, ale również wszystkim wokół. Po śmierci męża wróciła do Gable, gdzie spotyka swoją dawną, zakazaną miłość. Lincoln zaś jest bogatym mężczyznom, który może mieć wszystko, o czym tylko zamarzy. Przez ostatnie lata próbował sobie ułożyć życie, założyć rodzinę, jednak mu się to nie udało, ponieważ nie mógł zapomnieć o Whitney. Czy kiedy kobieta wróciła, będzie chciał o nią zawalczyć pomimo sprzeciwu rodziny?

Whitney i Lincoln dziesięć lat temu spotykają się przypadkowo, wywiązuje się z tego między nimi romans. Nie wiedzą wtedy, że wywodzą się oni z dwóch rodzin, które wzajemnie się nienawidzą. Kiedy się o tym dowiadują, kobieta chce to skończyć, jednak miłość wygrywa. Spotykają się dalej, ale po kryjomu, jednak pewnego razu nakrywa ich matka mężczyzny, która zrobi wszystko, aby młodzi się rozstali. Młodzi faktycznie jakiś później kończą swój romans. 
Czy po latach kochankowie do siebie wrócą? Czy historia zakończy się happy endem? 

Nie będę za dużo zdradzać, ale muszę przyznać, że zakończenie jest zaskakujące, nie spodziewałam się czegoś takiego. Nie pozostaje mi nic innego jak z niecierpliwością czekać na kolejny tom.


Lubicie takie książki? Co aktualnie czytacie?

10 komentarzy:

  1. Takie książki to ja właśnie lubię, gdy kończą sie zaskakująco, nie tak jak bym podejrzewała. Gdy będe miałą oakzję to przeczytam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam chyba żadnej książki tej autorki. Na razie nic nie czytam, wykończyłam już swoje zapasy. Czekam aż mi wreszcie otworzą bibliotekę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I have never heard of this author before, but I really like the sound of this book xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak obserwuję że tego typu literatura erotyczna cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Dobrze że ta książka przypadła Ci do gustu. Mam nadzieje że szybko doczekasz sie kolejnej odsłony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem to chyba nie za bardzo dla nas książka, ale wiem komu polecić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Romanse i erotyki jakoś mi nie podchodzą, nie mogę wczuć się w ich klimat w literackim odniesieniu, a może to również kwestia tego, że niewiele z nich przekazów wyciągam dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki :) Zapisuję sobie tytuł, za jakiś czas pewnie sięgnę po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tej książki nie czytałam, więc będę musiała się za nią rozejrzeć :) brakuje mi tego książek do czytania. Ostatnio miałam jakieś poradniki tylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widziałam tę książkę na innym blogu, nie wiem, czy pokuszę się na jej lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie zapowiada się książka, po twojej recenzji wiem,że warstw jest moje uwagi

    OdpowiedzUsuń