Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 9 stycznia 2020

Odkrycie kosmetyczne końca 2019 roku : Żel-Krem Głęboko Nawilżający Aloe Vera, Biotaniqe

Powiem Wam szczerze, że jeszcze jakiś czas temu nie byłam fanką aloesu w kosmetykach. Kilka lat do tyłu miałam nieprzyjemną przygodę z żelem aloesowym z pewnej firmy, który mnie strasznie uczulił i od tego czasu podchodziłam do tego typu produktów sceptycznie. W 2019 roku ponownie zaczęłam się przekonywać do tego składnika i zauważyłam jak dobrze działa na moją skórę. Kiedy w grudniu trafiła do mnie paczka z nową serią kosmetyków Aloe Vera z Biotaniqe zabrałam się za testowanie. Po kilku użyciach zakochałam się w Żelu-kremie głęboko nawilżającym, teraz tubka z nim dobija już dna, a ja rozglądam się za kolejnym egzemplarzem. Za co tak bardzo go polubiłam? O tym w dalszej części wpisu.



Żel-krem umieszczony jest w tubce o pojemności 50 ml wykonanej z miękkiego plastiku dzięki czemu zawartość łatwo się wydobywa. Zamknięcie na zatrzask nie stawia oporu, spokojnie da się je otworzyć mając nawet długie paznokcie. Opakowanie jest szczelne, można zabrać je ze sobą w podróż bez obawy, że samo się otworzy. Otwór pod nakrętką jest odpowiedniej wielkości, bez problemu można przez niego wycisnąć odpowiednią ilość kremu. Tubka dodatkowo umieszczona jest kartoniku na którym znaleźć można informacje na temat kosmetyku, a także skład. Pudełko zabezpieczone jest przeźroczystą naklejką, dzięki czemu łatwo zobaczyć czy ktoś przed nami zaglądał już do środka.

Kosmetyk ma kremowo-żelową, lekką konsystencję. Zapach świeży, aloesowy, bardzo mi się spodobał od pierwszego użycia, jest cudowny! Aromat ten dodaje energii, pobudza do działania. Wyczuwalny jest podczas aplikacji i przez kilka chwil po niej.


Krem przeznaczony jest do stosowania zarówno rano jak i wieczorem i tak też robię. Dzięki lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadza i szybko wchłania w skórę. Kosmetyk bardzo dobrze nawilża cerę, odżywia ją i wygładza. Zapewnia jej odpowiednie nawodnienie, suche skórki znikają. Buzia odzyskuje naturalny, zdrowy wygląd i blask. Krem koi zaczerwienienia i przyspiesza gojenie drobnych niedoskonałości. Nie podrażnia, ani nie zapycha. Dobrze sprawdza się pod makijaż, współpracuje z podkładem i pudrem, nic się nie waży ani nie roluje. Moja cera pokochała ten krem, wygląda o wiele lepiej niż wcześniej. Z produktem polubił się również mój chłopak. Co prawda za pierwszym razem posmarowałam go siłą, bo widziałam jaką ma wysuszoną skórę, a niestety ciężko go namówić do stosowania kremów. Od tego czasu sięga po niego sam i stwierdził, że musi sobie go kupić, bo naprawdę widzi różnice w stanie swojej cery. 



Jeśli chodzi o wydajność to ciężko mi jednoznacznie stwierdzić, ponieważ tak jak mówię nie używałam go sama, a także czasami zamiast niego nakładałam maseczkę na noc. Myślę, jednak że taka tubka powinna wystarczyć na około 1,5 miesiąca.

Żel-Krem Głęboko Nawilżający Aloe Vera z Biotaniqe dostępny jest w wybranych drogeriach Rossmann za około 18 zł. Jeśli potrzebujecie dobrego nawilżenia i lubicie kosmetyki z aloesem to naprawdę warto wypróbować ten kosmetyk.



Lubicie aloesowe kosmetyki? Znacie serię Aloe Vera z Biotaniqe?

20 komentarzy:

  1. Aloes ma świetne zastosowanie zarówno zdrowotne jak i w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kocham aloes w mazidłach:) najlepsza rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki tej marki zawsze dobrze się u mnie sprawdzały. Dawno nie zaglądałam w ich nowości i widzę, że warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten żel-krem jest świetny! Co więcej ukradł mi go mój mąż i sam stosował :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję, bo kocham aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo ciekawie! Mój chłopak też jest bardzo niechętny do sięgania po kosmetyki, może ten żel by go przekonał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie zamierzam go poznać, bardzo lubię kosmetyki aloesowe a dodatkowo szukam kremu dobrego na dzień pod podkład, żeby szybko się wchłaniał więc jest szansa że się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like the Aloe Vera so this sounds good for me
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki aloesowe, dawno już żadnego nie miałam, muszę się na ten skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero kilka miesięcy temu poznałam marke biotanique i jestem zadowolona ale tej serii jeszcze nie probowalam :) lubie aloes w kosmetykach, dobrze działa na moja skórę więc chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zupełnie nie znam tej firmy, ale przez Ciebie chcę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś żel z tej marki i bardzo byłam z niego zadowolona, muszę koniecznie wypróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji poznać kosmetyków tej marki, ale bardzo lubię poznawać nowości więc na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serię kojarzę z blogów, kilka razy czytałam i to w zdecydowanej większości pozytywne opinie. Aloes w kosmetykach lubię, aczkolwiek nie każdy jest przyjazny dla wielu osób :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem, z tej firmy coś mialam i lubiłam ale nie pamiętam co to było. Myślę, że ten by mi podpasował również.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna seria kosmetyków. W ogóle lubię takie co mają aloes. U mnie świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam aloes w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 18 złotych to nie wiele za dobre nawilżenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety z aloesem mam relację love-hate :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam dziś mam bardzo sucha skórę piękny pobudzajacy zapach lakka konsystencja idealny pod makijaż który dziś zrobiłam skóra po pierwszej aplikacji a nie sypie sie jak przed super produkt ☺

    OdpowiedzUsuń