Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 15 kwietnia 2022

Delikatny żel do mycia twarzy Aquarich, Cien

 Dzień dobry,
Jakiś czas temu będąc na zakupach w Lidlu, zwróciłam uwagę na delikatny żel do mycia twarzy Aquarich z Cien. Kojarzyłam już go wcześniej z YouTuba i stwierdziłam, że za te kilka złotych muszę go wypróbować, tym bardziej że ma dobry skład. Kosmetyk testuję już od kilku tygodni, powoli dobija już dna, więc najwyższy czas napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, czy warto na niego zwrócić uwagę podczas zakupów, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Kosmetyk zamknięty jest w poręcznej tubie o pojemności 150 ml wykonanej z miękkiego plastiku. Nakrętka na zatrzask ułatwia otwieranie i zamykanie produktu, a dzięki niewielkiemu otworowi bez problemu można wydobyć odpowiednią ilość żelu. Opakowanie dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się z niej. Tubka jest szczelna, sprawdzi się do stosowania zarówno w domowym zaciszu, jak i w podróży. Szata graficzna jest prosta, utrzymana w niebieskiej kolorystyce, ładnie się prezentuje. Na opakowaniu umieszczone są najważniejsze informacje o żelu, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład. 

Konsystencja żelu przypomina taką napowietrzoną, tężejącą galaretkę. Jak dla mnie mógłby być trochę gęstszy, ale to kwestia przyzwyczajenia. Zapach jest świeży z nutą męskich perfum, całkiem przyjemny, chociaż wiem, że nie każdemu przypasuje. Aromat wyczuwalny jest podczas mycia, głównie na początku, a później się ulatnia.


Żel stosuję zarówno rano, jak i wieczorem, oczywiście po wcześniejszym demakijażu masłem lub olejkiem. Niewielką ilość rozprowadzam w dłoniach, nakładam na zwilżoną buźkę  i wykonuję 2-3 minutowy masaż. Kosmetyk w kontakcie z wodą delikatnie się pieni, nie ma problemu z jej spłukaniem. Żel dobrze oczyszcza cerę z różnego rodzaju zanieczyszczeń, niestraszne mu nocne zabrudzenia czy jakieś pozostałości kosmetyków pielęgnacyjnych. Produkt nie podrażnia oczu, nie powoduje ich łzawienia, a skóra nie jest ściągnięta ani wysuszona. Jedyne, do czego mogę się doczepić to wydajność, niestety żel szybko ubywa z tubki, patrząc jednak na niską cenę, to się opłaca i pewnie kiedyś zdecyduje się na kolejne opakowanie lub wybiorę jakąś inną wersję. 

Żel dostępny jest w każdym Lidlu w cenie około 5-6 zł, szukajcie go w dziale kosmetycznym. Jest to właściwie mój pierwszy pełnowymiarowy kosmetyk Cien, wcześniej miałam tylko maseczki i wiem już, że podczas kolejnej wizyty w markecie koniecznie muszę zakupić inne ich produkty.


Lubicie kosmetyki Cien? Co warto przetestować z tej marki?

***
Macie w swoich domach/mieszkaniach wideodomofony? Jest to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mamy możliwość zdalnego otwieranie bramy, furtki czy drzwi. Dzięki opcji wideo możemy zobaczyć jeszcze przed otwarciem, kto przyszedł i uchronić się przed ewentualnymi, niechcianymi gośćmi. Ostatnio z narzeczonym przeglądaliśmy takie opcje na przyszłość, kiedy już budowa domu dobiegnie końca i w oko wpadły nam propozycje na stronie 5tech.pl. Modele, które można tam znaleźć, mają też opcje monitoringu i można obsługiwać je za pomocą aplikacji z każdego miejsca na świecie, co jest dużym plusem, szczególnie jeśli często gdzieś wyjeżdżamy. 

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego żelu. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego żelu, ale zwrócę na niego uwagę w Lidlu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam z kosmetyków z Lidla 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie kupowałam produktów Cien. Przy okazji sprawdzę jakie produkty są dostępne

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie używałam żeli do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporadycznie sięgam po tą markę, maseczki do twarzy, krem do rąk czy coś do włosów. Za niewielką cenę czasami warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że spodobałby mi się. Wypróbuję kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupowałam lidlowe kosmetyki. Może teraz tez sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem dobrze. Tanie nie znaczy gorsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wypada po dłuższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupuję go już jakiś czas. Jak dla mnie jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego żelu, ale coś takiego delikatnego przydałoby mi się na poranną pielęgnację. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba jeszcze żelu do mycia twarzy z lidla nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka przewijała się wielokrotnie przed moimi oczami ale jeszcze nie próbowałam jej działania. Może warto je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo ciekawie. Podoba mi się ten produkt.

    OdpowiedzUsuń