Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 6 maja 2022

Propozycje upominków na Dzień Matki

 Dzień dobry,
Wielkimi krokami zbliża się 26 maja, czyli Dzień Matki. Warto tego dnia znaleźć czas, aby usiąść na spokojnie przy kawie czy herbacie z mamą i porozmawiać albo zabrać w jakieś ciekawe miejsce, np. do restauracji, kina czy teatru. W dzisiejszym wpisie postanowiłam pokazać kilka propozycji upominków ze sklepu internetowego Murrano.pl z tej okazji, które wpadły mi w oko. Jeżeli jesteście ciekawi, szukacie jakiegoś drobiazgu dla swojej mamy, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Papierowe zdjęcia są ponadczasowe, jeśli odpowiednio je zabezpieczymy, to nie ulegną zniszczeniu, nie usuną nam się nagle, jak to czasem bywa z tymi w formie cyfrowej. Dodatkowo moim zdaniem fotografie na papierze mają swój klimat, uwielbiam w wolne popołudnie usiąść na kanapie, przeglądać i wspominać stare czasy. Szukając pomysłu na prezent z okazji Dnia Matki, warto pomyśleć o albumie, którego okładkę możemy spersonalizować, a w środku umieścić zdjęcia, które wywołają uśmiech na twarzy mamy. Taki upominek to pamiątka na lata. Do wyboru mamy albumy, które pomieszczą 240 lub 120 zdjęć. 

Dla mam, które uwielbiają praktyczne prezenty, warto zakupić bawełnianą torbę na zakupy lub szklany słoik na łakocie. Taki upominek będzie wykorzystany na co dzień, a nie będzie tylko stał na komodzie i zbierał kurz, jak to zazwyczaj jest w przypadku różnych figurek, bibelotów. W zeszłym roku kupiłam właśnie taką torbę mamie i używa jej do tej pory, pomimo częstego noszenia zakupów i prania w pralce nic się z nią nie dzieje i nadal wygląda dobrze. 

Ostatnią propozycją jest zestaw miodów z nabierakiem w pudełku z nadrukiem. W środku znajdują się trzy słoiczki o pojemności 130 g, w których umieszczone zostały miodki Wowka: bursztynowy lipowy, perłowy rzepakowy z porzeczką i perłowy rzepakowy z truskawką. Pudełko możemy dowolnie spersonalizować i nie ma za to naliczanych dodatkowych opłat. 

Jak wam się podobają moje propozycje? Co planujecie kupić dla mamy z okazji Dnia Matki?

11 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, moje córki na szczęście mi kurzołapów nie kupują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię praktyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły. Ja nawet nie myślałam jeszcze o tym

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas pomyśleć o prezencie. Twoje propozycje spodobałyby się niejednej mamie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje. Ciekawe z czego moja mama byłaby zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten słoik smakołyków jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełko z miodami brzmi super, szczegolnie jeśli miałyby one różne fajne smaki np. z owocami czy orzechami. ja dla mamy przygotowałam woreczki lniane na lawendę, torbę na zakupy i lekki szalik na okres wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mamie w tym roku dałam bransoletkę z drobnych kamieni naturalnych - turkusem (kamieniem podróżników) i rubinem - wzmacniającym pozytywne wibracje :D jeszcze nie wiem czy faktycznie odczuła znaczącą różnicę w samopoczuciu, ale na pewno biżuteria przypadła jej do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. te dwie ostatnie propozycje to coś idealnego dla mojej mamy :D słoiczków na ciastka i miodów nigdy nie odmówi :D na Dzień Matki dostała ostatnio domowe ciasteczka kokosowe, krem orzechowy z masła orzechowego i ozdobną misę na stół do jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja swojej mamie zafundowałam sesję fotograficzną ze znanym fotografem z Opola :D mama miała zrobiony profesjonalny makijaż, różne stroje, fotograf ją ,,upozował", a całość wyszła bardzo atrakcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń