Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 13 listopada 2019

Czy Ty myjesz twarz szczoteczką do zębów? :o

Pewnie zastanawiacie się o co chodzi z tym tytułem wpisu, prawda? Już tłumaczę. Kilka dni temu podczas demakijażu zostawiłam uchylone drzwi do łazienki, aby mieć na oku synka, który bawił się w pokoju obok. Podeszła mama i zdziwiona pyta się: Co Ty robisz? Myjesz twarz szczoteczką do zębów? częściowo miała rację, bo faktycznie używałam szczoteczki elektrycznej, tyle że ze specjalną nakładką SoftFace. To pytanie utkwiło mi w głowie, więc postanowiłam tak właśnie zatytułować ten post. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdza się u mnie ten gadżet to zapraszam do dalszej lektury. 



SoftFace to szczoteczka do twarzy w formie nakładki pasującej do wszystkich modeli szczoteczek do zębów ''z okrągłą główką'', w moim przypadku jest to Oral-B. Wykonana jest z hipoalergicznego sylikonu. Posiada delikatne wypustki, które sprawdzą się nawet w przypadku wrażliwej cery. 
Jest bardzo wygodna w użytkowaniu, nakładka bez problemu aplikuje się na szczoteczkę oraz z niej zdejmuje. Pod wpływem wody zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków łatwo się wypłukują. SoftFace zajmuje mało miejsca, można zabrać ją ze sobą w podróż nawet w przypadku małego bagażu. Nie potrzebna nam jest dodatkowa ładowarka czy baterie, mamy takie 2w1 razem ze szczoteczką do zębów.

Szczoteczkę można stosować na dwa sposoby: do mycia twarzy oraz do aplikacji kosmetyków pielęgnacyjnych. Ja wypróbowałam oba, jednak bardziej polubiłam ten pierwszy.

W przypadku mycia twarzy wystarczy zwilżyć twarz i nakładkę wodą, nałożyć na nią niewielką ilość kosmetyku myjącego, przyłożyć do skóry i po włączeniu szczoteczki rozpocząć oczyszczanie. Powinno ono trwać około 2 minuty. Dzięki ruchom oscylacyjno-rotacyjnym gadżet przyjemnie masuje buźkę, a przy tym bardzo dobrze ją oczyszcza. Wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia i pozostałości makijażu zostają usunięte. Po użyciu skóra jest miła w dotyku, martwy naskórek jest delikatnie usunięty. Zauważyłam, że odkąd używam jej regularnie dwa razy dziennie rzadziej sięgam po peeling, wystarcza mi stosowanie go raz w tygodniu. 

Tak jak wspomniałam wcześniej, SoftFace można stosować również do aplikacji kosmetyków pielęgnacyjnych. W tym przypadku niewielką ilość serum czy kremu nakładamy na nakładkę, dalej postępujemy tak jak w przypadku mycia. Po zakończeniu należy ją umyć wodą z mydłem i zostawić do osuszenia. Szczoteczka SoftFace zwiększa wchłanialność kosmetyków, a przy tym poprawia ich działanie. Spróbowałam tej metody kilka razy, jednak wolę serum i krem aplikować palcami, a po nakładkę sięgać tylko podczas mycia.


Szczoteczkę SoftFace należy wymieniać co 4-6 miesięcy, chyba że zacznie się z nią coś dziać, zauważymy jakieś nieprawidłowości, wtedy trzeba zrobić to wcześniej. Można ją kupić tutaj w regularnej cenie 29,90 zł, na dzień dzisiejszy (13.11.2019) jest na nią promocja i kosztuje 23,90 zł.

Jak dla mnie jest to świetny gadżet, uwielbiam masaż jaki wykonuję nią podczas mycia. Na pewno zaopatrzę się w kolejny egzemplarz.


Słyszeliście już o szczoteczce SoftFace? Co sądzicie o takim gadżecie?

36 komentarzy:

  1. Miałam jakiś czas temu podobną, fajnie oczyszczała twarz. W sumie mogłabym jej ponownie zacząć używać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam takiej szczoteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę. Fajnie, że pasuje do szczoteczek do zębów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej, bardzo fajne rozwiązanie, takie 2w1, wystarczy zmieniać nakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam, ale brzmi naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rozwiązanie, jedna szczoteczka a dwie mozliwości-świetna i tania opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna nowość ja mam ale inna szczoteczkę do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale podoba mi się i z chęcią bym spróbowała. Luna jakoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ale tania:D warta zakupu ewidentnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, widziałam już ją gdzieś na IG. I jestem pozytywnie zaskoczona, bo myślałam, że będze droższa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam okazji testować takich gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie miałam okazji używać tego typu gadżetu. Przyznam, że jednak bardzo mnie on zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze widze ale fajny pomysł, nie trzeba nie wiadomo ile "sprzętów" do mycia. No i cena całkiem dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to fajne! Super gadżet. Kupuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalne cuda na kiju. Gdzie Ty znalazłaś coś takiego? Mam szczoteczkę Oral B i chcę mieć taką nakładkę. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tym patencie jeszcze nie słyszałam. Pomyśleć, że kilka dni temu zamiast zamawiać szczoteczkę do mycia twarzy kupiłabym właśnie taką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym gadżecie, ale mnie nim zaciekawiłaś. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz o tym słyszę, ale przyznaję, że to bardzo ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne rozwiązanie, mam szczoteczkę elektryczną w domu, muszę sobie teraz dokupić do niej szczoteczkę do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dotąd nie myłam jeszcze twarzy szczoteczką :) Fajne rozwiązanie :)
    Należy wypróbować :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rozwiązanie. Jedna baza i kilka nakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena jest zachęcająca więc nawet jeśli by się nie sprawdziła to nie będzie co żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taką szczoteczkę jako osobne urządzenie, ale świetna sprawa, że pasuje do szczoteczki do zębów. Jadąc gdzieś nie trzeba brać miliona urządzeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy wcześniej o tym nie slyszałam ale to bardzo wygodne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze słyszę o takim cudzie! :) Wygląda naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. W życiu bym nie pomyślała że takie coś istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie rozwiązania bardzo mi się podobają zwłaszcza w podróży

    OdpowiedzUsuń
  29. The binding type is also important as it can determine whether the notebook will stay open on a desk or not, as well as how sturdy it is. http://scw7jchat3.dip.jp http://l8kjvcfsam.dip.jp http://38hjla1yzj.dip.jp

    OdpowiedzUsuń
  30. wow. interesujące, a co z baterią szczoteczki? nie siada szybko?

    OdpowiedzUsuń