Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 21 września 2022

Multifunkcyjna ryżowa maska do włosów 4w1, HairBoom

 Dzień dobry,
W ostatnim czasie na rynku kosmetycznym pojawia się mnóstwo nowości do włosów, obok których ciężko przejść obojętnie. Wiadomo, nie jestem w stanie przetestować wszystkiego, dlatego kupuję tylko to, co ciekawi mnie najbardziej. Jednym z takich produktów jest multifunkcyjna ryżowa maska do włosów 4w1 z HairBoom. Z racji tego, że kosmetyk dobija już powoli dna, postanowiłam w dzisiejszym wpisie napisać o niej coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdza i, czy warto po nią sięgnąć, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Maskę otrzymujemy w tubce wykonanej z miękkiego plastiku o pojemności 200 ml. Opakowanie łatwo można odkręcić, nawet mając mokre dłonie, chociaż wydaje mi się, że wygodniejszym rozwiązaniem byłaby nakrętka na zatrzask. Tubka posiada niewielki otwór, bez problemu można wydobyć odpowiednią ilość produktu. Szata graficzna jest prosta, utrzymana w pastelowej, różowej kolorystyce. Na opakowaniu umieszczone są najważniejsze informacje o kosmetyku, czyli zapewnienia producenta, sposób użycia, a także skład. 

Produkt ma kremowo-żelową konsystencję. Zapach jest lekko perfumowany, pudrowy, typowy do kosmetyków z tej marki. Aromat jest przyjemny, utrzymuje się na włosach jeszcze jakiś czas po ich wysuszeniu.


Multifunkcyjną ryżową maskę, jak sama nazwa 4w1 wskazuje, można stosować na cztery różne sposoby, czyli jako: ekspresową odżywkę, regenerującą maskę, do emulgowania oleju, a także w metodzie O-M-O. Ja stosuję ją jako maskę, nakładam porcję kosmetyku na umyte, odsączone włosy, wczesuję szczotką i związuje koczek na kilkanaście minut, a następnie dokładnie spłukuję. W jej składzie znajdziemy zarówno emolienty, humektanty, jak i proteiny. Produkt bardzo dobrze nawilża, odżywia i wygładza pasma, są one miękkie i delikatne w dotyku. Włosy łatwo się rozczesują i dobrze się układają. Maska poprawia wygląd kosmyków, dodaje im blasku. Wiadomo, jeśli macie rozdwojone końcówki to kosmetyk ich nie sklei, bez wizyty u fryzjera i ich podcięcia się nie obejdzie. Produkt nie przyspiesza przetłuszczania się włosów, nie obciąża ich. Maska jest wydajna, na jedno użycie nie trzeba jej dużo, dzięki czemu przy stosowaniu jej raz w tygodniu taka tubka spokojnie wystarcza na kilka miesięcy.

Maska dostępna jest w drogeriach stacjonarnych, np. Rossmann, a także w sklepach internetowych. Cena regularna 25 zł, ale na promocji można ją upolować już za 18-19 zł. 


Znacie kosmetyki HairBoom? Co warto wypróbować z tej marki?

***
Wiecie, że hydrant tuż obok gaśnicy to drugie najważniejsze urządzenie przeciwpożarowe w zakładach pracy? Warto pamiętać o ich regularnych przeglądach i czynnościach konserwujących, które powinny odbywać się nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy. Takie kontrole powinny być przeprowadzane przez doświadczonego specjalistę, który ma kwalifikacje w tej dziedzinie. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie https://www.nofire.pl/uslugi-ppoz/przeglad-serwis-konserwacja/przeglady-hydrantow. Pamiętajcie, taki przegląd nie trwa długo, a może wykryć jakieś nieprawidłowości, które w przypadku pożaru mogłyby utrudnić działanie ratunkowe. 

11 komentarzy:

  1. Widziałam tą markę w Rossmannie, ale jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej maski do włosów jeszcze nie używałam, a o tej marce kosmetyków słyszałam już wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. MIAŁAM kilka kosmetyków tej marki i byłam zadowolona, ciekawe czy ta maska spełniłaby moje wymagania
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej maski, ale gdzieś ją widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam i całkiem lubię, ale tej maski nawet jeszcze nigdy nie widziałam. To dla mnie całkowita nowość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam masek do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę bardzo lubię :) Chętnie wypróbuję tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam <3 Zużyłam ją z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli regularnie ktoś farbuje włosy to może bezpiecznie stosować tę maskę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze zobaczyć, czy mają jakąś maskę do włosów tłustych, bo kosmetyki dla suchych włosów mocno moje obciążają i efekt jest gorszy niż przed aplikacją.

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałem, że bogatą ofertę kosmetyków do włosów jest na https://chemialux.pl/ zwłaszcza dla niej, ale dla niego też coś się znajdzie. W dodatku to kosmetyki z Niemiec

    OdpowiedzUsuń