Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

sobota, 13 sierpnia 2022

Kurs projektowania wnętrz — czy warto się na niego wybrać?

 Dzień dobry,
W ostatnich latach popularność zyskały różnego rodzaju kursy, zarówno te stacjonarne, jak i online. Myślę, że jest to świetna opcja dla tych, którzy chcą się rozwijać, a także planują zmienić swoje kwalifikacje. Pamiętajcie, na naukę nigdy nie jest za późno, nieważne czy macie dwadzieścia, trzydzieści czy nawet pięćdziesiąt lat. Dzisiaj coś więcej postanowiłam napisać o kursie projektowania wnętrz dlatego, jeśli interesuje was ten temat, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Kurs projektowania wnętrz jest dla każdego fana architektury. Do wyboru mamy dwa poziomy: podstawowy, na który mogą zapisać się osoby, które pasjonują się aranżacją wnętrz lub planują zająć się tym zawodowo oraz zaawansowany dla osób pracujących już w tej branży i absolwentów kursu podstawowego. Uczestnik na takim szkoleniu zapoznaje się z zadami kompozycji przestrzeni, stylami projektowania wnętrz wykształconymi na przestrzeni wieków, tworzywem i elementami projektu, a także technikami graficznego opracowywania ofert projektowych. 

Kurs projektowania wnętrz oferuje np. https://www.creator.net.pl/ i odbywa się on w czterech miastach w Polsce, a dokładnie jest to Wrocław, Kraków, Warszawa i Gdynia. Zajęcia odbywają się w formie wykładów z prezentacją multimedialną oraz praktycznych ćwiczeń interaktywnej w formie manualnej. Dużym plusem jest to, że kursy organizowane są w weekendy i można spokojnie połączyć je z pracą w tygodniu. Każdy absolwent jako dowód ukończenia kursu otrzymuje świadectwo na drukach MEN, które potwierdzają zdobycie kwalifikacji zawodowych.

Co sądzicie o takich kursach? Interesujecie się aranżacją wnętrz? 

6 komentarzy:

  1. Zawsze dobrze jest wiedzieć więcej niż nic o aranżacji wnętrz. Na pewno taki kurs może okazać się przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle uwielbiam kursy i doszkalanie się, a ostatnio odkrywam przyjemność z ustawiania mebli i pdzsstawiania dodatków więc brzmi jak coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aranżacja wnętrz to zdecydowanie moja tematyka. Bardzo chętnie zapisałabym się na tego typu kurs. Szkoda tylko, że wciąż brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to bardzo fajna sprawa, szczególnie, gdy ma się nieco więcej wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę że to fajna sprawa, w końcu świat wnętrz wciąż się zmienia, a architekci będą potrzebni :D ja na przykład nie wiedziałam że istnieją kabiny pentagonalne albo że w kabinie może też być opcja hydromasażu i sauny, dopóki nie skontaktowałam się z ekspertem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama prędzej bym poszła na prawo jazdy na motocykl niż na projektanta wnętrz, ale i tak brzmi fajnie, jak ktoś się tym interesuje ;) ja wolę jednak bardziej dynamiczne rzeczy, także szybka jazda motorem na trasie to byłoby coś, choc na razie robię tylko za pasażera :D

    OdpowiedzUsuń