Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 17 sierpnia 2022

Adaptogenne serum zwężające pory, OnlyBio

 Dzień dobry,
Dzisiaj przychodzę z recenzją kosmetyku, który musiał trochę poczekać na swoją kolej, bo znalazłam go w kalendarzu adwentowym. Mowa o adaptogennym serum zwężającym pory z OnlyBio Face in Balance. Testowałam je w ostatnich miesiącach, a teraz kiedy zostało go już niewiele najwyższy czas napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak serum się u mnie sprawdziło i czy warto po nie sięgnąć, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Serum otrzymujemy w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Opakowanie wyposażone jest w wygodną pipetę, która ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Butelka jest szczelna, sama się nie odkręca, więc nie trzeba się obawiać, że kosmetyk wyleje się w kosmetyczce, np. podczas podróży. Produkt dodatkowo umieszczony jest w kartoniku, na którym znajdują się najważniejsze informacje o serum, czyli zapewnienia producenta, sposób użycia, a także skład. Szata graficzna produktu jest prosta, utrzymana w zielono-niebieskiej kolorystyce, na sklepowej półce rzuca się w oczy z daleka. 

Kosmetyk ma żelową, dość płynną konsystencję. Zapach jest bardzo przyjemny, taka słodka zielona herbata. Aromat wyczuwalny jest właściwie tylko podczas aplikacji i nie jest bardzo intensywny, a po kilku chwilach ulatnia się całkowicie. 


Serum stosuję dwa razy w tygodniu podczas wieczornej pielęgnacji, kilka kropli aplikuję na buźkę, delikatnie wklepuję, a następnie nakładam krem. Kosmetyk dzięki lekkiej, żelowej konsystencji łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę. Nie jest to serum, którego działanie zauważymy po dwóch czy trzech użyciach, trzeba dać mu trochę więcej czasu, ale warto poczekać. W jego składzie znajdziemy między innymi niacynamid, ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z grapefruita, ekstrakt z korzeni różeńca górskiego i glicerynę Kosmetyk wygładza cerę, wyrównuje koloryt i delikatnie zwęża pory. Produkt sprawia, że buźka mniej się przetłuszcza i przyspiesza gojenie się niedoskonałości, jeśli akurat coś pojawi się na mojej twarzy, np. przed okresem. Serum koi podrażnienia i delikatnie nawilża. Kosmetyk jest wydajny, taka buteleczka spokojnie wystarczy na kilka miesięcy. 

Adaptogenne serum zwężające pory z OnlyBio jest łatwo dostępne, kupić je można zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i sklepach internetowych. Cena regularna to 37,99 zł, ale na promocji można je dorwać już za około 25 zł. Kosmetyk pozytywnie mnie zaskoczył i chętnie wypróbuję również wersję nawilżającą. 


Jakie jest Wasze ulubione serum? Znacie to z OnlyBio?

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze serum z tej firmy. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go wy próbowała latem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ja też mam to serum, ale jeszcze go nie otworzyłam? Muszę skończyć te, które aktualnie stosuję, więc niedługo się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go wypróbować, póki co mam rozświetlające w zapasach. Ale kto wie może kupię i to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w domu jedynie krem tej marki, ale jeszcze nie używałam. Bardzo lubię kosmetyki do włosów tej marki i jestem pewna, że te do twarzy również są mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakoś nie służą produkty only bio :/

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle wcześniej nie słyszałam o tym serum, w związku z czym nie korzystałam z niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię kosmetyki tej marki, ale tego serum nie miałam okazji poznać. Najwięcej z Only Bio mam produktów do włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Też polubiłam to serum :) Na efekty trzeba trochę poczekać, ale działa bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń