Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 10 marca 2022

Książka na wieczór: Terapeutka, B.A. Paris

 Dzień dobry,
Dawno nie pisałam tu o żadnej książce, a przecież czytam codziennie i trochę się już tych lektur do opisania nazbierało. Dzięki naszemu wyzwaniu z Kornelią mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszystkie zaległości. Dzisiaj słów kilka na temat książki, która swoją premierę miała prawie rok temu, a dokładnie mowa o "Terapeutce", której autorką jest B.A. Paris. Długo zabierałam się za tą lekturę, przekładałam z półki na półkę, a kiedy już po nią sięgnęłam, to żałowałam, że dopiero teraz. Jeśli jesteście ciekawi, co o niej sądzę, to zapraszam na dalszą część wpisu.


O książce:
Tytuł: Terapeutka
Autor: B.A. Paris
Wydawnictwo: Albatros
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384
Data premiery: 14.04.2021
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Powieści budzące grozę i dreszcz są świetnym wyborem dla tych, którzy chcą poczuć trochę pikanterii w nudne, senne i ciche wieczory. “Terapeutka” sprawdzi się w tej roli z nawiązką!
Obecnie powstaje wiele powieści pisanych przez poczytnych pisarzy, które pozwalają choć na kilka godzin przenieść się w ponury, mroczny świat... Jedną z takich powieści jest "Terapeutka" napisana przez B.A. Paris.
Powieść B.A. Paris to opowieść o ekskluzywnym domu, który okazuje się jednak nie być tak idealnym, jak początkowo wyobrażali to sobie główni bohaterowie: Alice i Leo. Tylko pozornie przeprowadzka młodej pary na zamknięte, ekskluzywne osiedle jest początkiem sielankowego życia.
Z każdym kolejnym dniem Alice poznaje mroczną przeszłość jej nowego domu, a tragiczne wydarzenia, które miały miejsce przed wieloma laty, oplatają siecią także Alice. Jak zakończy się ta historia i czy uda się pokonać duchy przeszłości? Sięgnij po “Terapeutkę” i przekonaj się sama!


Głównymi bohaterami książki są Alice i Leo, którzy wprowadzają się na zamknięte ciche, bezpieczne osiedle domków jednorodzinnych. Wszystko zapowiada się cudownie, jednak kiedy kobieta zaprzyjaźnia się z sąsiadami, zauważa, że coś przed nią ukrywają. Z biegiem czasu na jaw wychodzi prawda i Alice dowiaduje się, co wydarzyło się w ich domu z poprzednią właścicielką, Niną. Kobieta dostaje obsesji na tym puncie i za wszelką cenę próbuję rozwikłać zagadkę. Niestety, nie jest ona świadoma, z jakim niebezpieczeństwem się to wiąże. Każdy dla niej staje się podejrzany, nawet mężczyzna, z którym do niedawna była szczęśliwa i planowała przyszłość. Czy zamknięte osiedle faktycznie jest bezpieczne? Co tak naprawdę wydarzyło się z Niną? Czy Alice będzie w stanie dalej mieszkać w tym domu?

To już moje kolejne spotkanie z twórczością B.A. Paris, wcześniej czytałam "Dylemat", książka bardzo mi się spodobała i w przypadku "Terapeutki" jest podobnie. Fabuła lektury rozwija się powoli, poznajemy bohaterów ich przeszłość, teraźniejszość, a także emocje i uczucia. Relacje, wydarzenia opisane w książce są realistyczne, prawdziwe. Z każdą kolejną stroną rośnie napięcie, czytelnik nie wie, czego może się spodziewać. W książce nie brakuje kłamstw, tajemnic, niedomówień i mrocznych sekretów. Zakończenie jest zaskakujące, nie spodziewałam się, podejrzewałam, że mordercą jest ktoś inny, a tu taka niespodzianka. Lubię styl pisania B.A. Paris, jest lekki, zrozumiały. Książkę czyta się szybko, jest wciągająca, jak już się zacznie czytać, to ciężko się oderwać. Na pewno sięgnę po kolejne książki tej autorki.


Znacie twórczość B.A. Paris? 


9 komentarzy:

  1. jakoś nie do końca przekonuje mnie do siebie ta historie, ale nie mówię nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie wspominam lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze ci się podoba sama jeszcze nie mialam okazji jej przeczytać ale może się uda i zobaczę czy gez zribi na mnie pozytywne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wszystkie książki tej autorki wydane w Polsce, w tym tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą książkę w swoich czytelniczych planach. Ostatnio przeczytałam Za zamkniętymi drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już kilka recenzji tej książki i utwierdzam się w przekonaniu, że by mi się spodobała i warto ją poznać

    OdpowiedzUsuń
  7. Autorki nie znam, ale lubię takie zakończenia co potrafią zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam bodajże 4 książki tej autorki - polubiłam ją, ma fajny styl :) Chociaż książki wypadają różnie - niektóre są meeh, niektóre super. Ta jak dla mnie jest najlepsza z 4, którą znam :)

    OdpowiedzUsuń