Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

poniedziałek, 9 maja 2022

Serum do cery wrażliwej Mixa Hyalurogel

 Dzień dobry,
O serum do cery wrażliwej Mixa Hyalurogel słyszeli już chyba wszyscy, prawda? Było o nim głośno dosłownie wszędzie, zarówno na Instagramie, Tik-Toku, blogach, jak i w telewizji. Byłam go bardzo, bardzo ciekawa dlatego, kiedy zobaczyłam, że jest w promocji bodajże w Rossmannie, od razu wylądowało w koszyku i kilka dni później zabrałam się za testowanie. Aktualnie zostało go na dnie w opakowaniu, dlatego jest to idealny moment, aby napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak to słynne serum sprawdziło się u mnie, to zapraszam na dalszą część wpisu.



Serum otrzymujemy w wygodnej, szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Opakowanie wyposażone jest w wygodną pompkę, które pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości produktu, nie zacina się, ani nie pluje zawartością. Butelka dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się z niej. Dzięki niewielkim rozmiarom zmieści się w każdej kosmetyczce. Serum dodatkowo umieszczone jest w kartoniku, na którym znajdują się najważniejsze informacje, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład. Szata graficzna kosmetyku jest prosta, przeważa kolor biały i błękitny.

Serum ma żelową, średnio gęstą konsystencję. Zapach jest delikatny, lekko kwiatowy, przyjemny. Aromat wyczuwalny jest właściwie tylko podczas aplikacji, szybko się ulatnia, także myślę, nie powinien on nikomu przeszkadzać. 


Serum aplikuję zazwyczaj co drugi dzień podczas wieczornej pielęgnacji. Dwie pompki rozprowadzam na zwilżonej tonikiem buźce, czekam około minuty i nakładam krem. Kosmetyk dzięki lekkiej konsystencji szybko się wchłania, nie tworzy na skórze klejącego się filmu. Serum świetnie nawilża i nawadnia cerę. Buźka jest po nim miękka, delikatna i jędrna. Produkt koi wszelkiego rodzaju zaczerwienienia i przyspiesza gojenie niedoskonałości. Serum nie zapycha ani nie uczula. Kosmetyk według producenta przeznaczona jest do skóry normalnej i suchej, jednak moim zdaniem sprawdzi się u każdego, kto potrzebuje dobrego nawilżenia. Wydajność jest dobra, niby mała buteleczka, a spokojnie wystarcza na kilka tygodni regularnego stosowania.

Jestem zachwycona tym serum i jeśli kiedyś podczas zakupów nie znajdę nic ciekawego z nowości, które chciałabym wypróbować, to na pewno do niego wrócę. Kosmetyk jest łatwo dostępny, można go kupić zarówno stacjonarnie, jak i online. Cena regularna to co prawda 46 zł, ale na promocji można go upolować nawet za połowę tej kwoty.


Mieliście już serum Mixa Hyalurogel? Co o nim sądzicie? 

***
Macie swoje biznesy i zatrudniacie pracowników, którzy potrzebują odzieży roboczej? Jeśli tak, to warto zapoznać się z ofertą pl.elis.com/pl. Firma ta ma w swojej ofercie wynajem odzieży roboczej z wielu branż oraz serwis, który obejmuje między innymi doradztwo, zakup, magazynowanie, naprawy, a nawet odbiór brudnej i dostawę czystej odzieży. Dbajmy o pracowników, odpowiednie ubrania zapewnią im komfort pracy i co najważniejsze, bezpieczeństwo. 

9 komentarzy:

  1. Przyznaję szczerze, że miksa zawsze mnie kusiła ale jakoś jeszcze nic od nich nie miałam. Jak wykończe swoje sera to się skuszeni ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam je przez Ciebie, muszę o nim w końcu napisać, bo już dawno sięgnęło dna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto polować na ten produkt w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mixa ma świetne produkty. Te serum chetnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serum, miałam je i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. O moja siostra ma wrażliwą cerę. Muszę zapytać czy próbowała tego serum

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta recenzja. Ciekawy produkt godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń