Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

niedziela, 5 lutego 2023

Krem głęboko nawadniający do twarzy, Lirene PEH+ Balance

 Dzień dobry,
Od kilku lat z każdej strony słyszymy o równowadze PEH w pielęgnacji włosów, która polega zapewnieniu odpowiednich proporcji protein, emolientów i humektantów. Teraz ten trend został rozszerzony również o pielęgnację twarzy, a wszystko za sprawą serii kosmetyków Lirene PEH+ Balance, w skład której wchodzą trzy kremy: kojąco-naprawczy (E), głęboko nawadniający (H), odbudowujący (P), a także dwa sera: złuszczająco-wygładzające i ujędrniające. Muszę przyznać, że zaintrygowały mnie te produkty i stwierdziłam, że muszę coś wypróbować. Na pierwszy ogień poszedł krem głęboko-nawadniający, który kilka dni temu trafił do denka i najwyższy czas napisać o nim coś więcej. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdził i, czy warto zerknąć na niego podczas zakupów, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Krem otrzymujemy w plastikowej buteleczce typu airless o pojemności 50 ml. Opakowanie jest bardzo wygodne, łatwo można wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku bez obaw, że coś nam może dostać się do środka i zanieczyścić produkt. Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się ani nie pluje zawartością. Opakowanie jest poręczne, dobrze leży w dłoni i nie wyślizguje się, a dzięki niewielkiemu rozmiarowi zmieści się w każdej kosmetyczce. Szata graficzna prosta, utrzymana w biało-niebieskiej kolorystyce, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Krem dodatkowo umieszczony jest w kartoniku, na którym znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład. 

Konsystencja kremowa, dość lekka, łatwo rozprowadza się na cerze. Zapach jest przyjemny, taki świeży, orzeźwiający. Aromat nie jest bardzo intensywny i szybko się ulatnia, więc myślę, że nie powinien być on do nikogo uciążliwy.


Krem sprawdza się zarówno w porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Świetnie nadaje się jako baza pod makijaż, kosmetyki kolorowe ładnie na nim wyglądają, nie ważą się ani nie rolują. Produkt zawiera substancje nawilżające o różnych rozmiarach, które wnikają na różne głębokości skóry. W jego składzie znajdziemy między innymi kwas hialuronowy, trehalozę i glukonolakton. Krem bardzo dobrze nawilża i nawadnia cerę, delikatnie ją wygładza i wspomaga odbudowę bariery hydrolipidowej. Na noc lubię go co jakiś czas używać jako serum, pod bardziej odżywczy, emolientowy krem. Sprawdził się w takiej formie szczególnie wtedy, kiedy przesadziłam z retinolem i moja cera była przesuszona i podrażniona. Produkt jest wydajny, wystarczył mi na kilka tygodni regularnego stosowania. 

Krem jest łatwo dostępny zarówno w drogeriach stacjonarnych, np. Hebe, jak i sklepach stacjonarnych. Cena regularna do najniższych nie należy, bo kosztuje 49,99 zł, jednak na promocji można go upolować już za około 30 zł. Kosmetyk pozytywnie mnie zaskoczył i już w zapasach czeka na mnie wersja odbudowująca z proteinami. 


Znacie serię Lirene PEH+ Balance?

***
Macie w wśród najbliższych małych fanów klocków Lego? A może dopiero planujecie zakupić swoim pociechom pierwszy zestaw? U nas przygoda z tymi zabawkami zaczęła się, jak synek miał niecałe dwa lata, a wszystko za sprawą Lego Duplo, które nadają się już dla dzieci powyżej 12 miesięcy. Do wyboru mamy różne ciekawe zestawy, np. pociąg z cyferkami do nauki liczenia czy ciężarówka z alfabetem. Taka zabawka to świetny pomysł na prezent na różne okazję. Uprzedzam tylko, że mało kiedy kończy się na jednym zestawie. :D

29 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z zawartością kwasu hialuronowego, zazwyczaj dobrze się u mnie takie sprawdzają. O kremie z równowagą PEH pierwszy raz słyszę, ale widzę ze warto się nim zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Nie znam tego produktu, ale bardzo chętnie poznam go bliżej :) Wygląda na to, że może być idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że warto jest zainteresować się kosmetykami tej firmy. Zacznę się za nimi rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu ale chętnie się z nim bliżej zapoznam.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam wcześniej tego kremu. Ciekawa jestem jak na mojej skórze by się sprawdził, chyba się na niego skuszę w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie ta seria zdecydowanie mnie ciekawi, ale narazie mam za dużo kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lirene ma na prawdę fajne ostatnio kosmetyki, tego kremu jeszcze nie poznałam, ale mam inne i lubie
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę Lirene znam od lat, ale przyznam, że jej kremów jeszcze nigdy nie miałam okazji testować, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę Lirene oczywiście znam, ale serii Lirene PEH+ Balance nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale mógłby to być dobry dodatek do mojej wieczornej pielęgnacji. Przy cerze mieszanej mimo wszystko należy pamiętać o solidnym nawilżeniu :) Bardzo lubię ten typ buteleczki, jest higieniczny i można zużyć produkt do samego końca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zimą same humektanty nie wystarczą. ja daję często na noc masło shea na twarz lub jakiś olejek, żeby dodatkowo odżywić i zabezpieczyć skórę przed utratą wigoci. dodatkowo masło po delikatnym podgrzaniu idealnie sprawdzi się do olejowania włosów na podkład z aloesu lub siemienia lnianego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej serii kosmetyków.. Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z tą serią, ale brzmi obiecująco. Moja cera szczególnie ostatnio potrzebuje sporego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję, moja skóra jest mocno przesuszona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem do twarzy to moje must-have, ale czy ktoś jeszcze robi "zabawę w szukanie" idealnego produktu?

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam jeszcze o kosmetykach PEH do twarzy, pora to nadrobić :D a skupiasz się wyłącznie na domowej pielęgnacji czy też chodzisz do gabinetów kosmetycznych na różne zabiegi? jeśli tak to jakie polecasz/odradzasz jeśli chodzi o oczyszczanie i wygładzanie skóry?

    OdpowiedzUsuń
  17. moim ostatnim hitem jest wegański krem nawilżający na niedoskonałości :D ma SPF więc nie muszę nakładać po nim kolejnego preparatu, a dzięki kurkuminie zwalcza stany zapalne i zmiany trądzikowe są ewidentnie mniejsze, rzadziej się pojawiają :D jestem tak zadowolona że na pewno kupię też inne kosmetyki z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekty działania serum brzmią zachęcająco - tak solidna dawka nawilżenia to prawdziwy ratunek dla cery przesuszonej chociażby słońcem, w sam raz na te letnie miesiące. Dzięki za recenzję! 🌞

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znałam tego kosmetyku, bo jakoś mi nie po drodze tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę namierzyć tego kosmetyku w drogerii, pozostanie mi zamówić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udana recenzja! Chociaż nie miałam jeszcze okazji używać tego produktu, to z pewnością zainteresowałaś mnie nim. Wydaje się być idealny dla moich potrzeb. Serdeczne pozdrowienia! ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. według mnie kwas hialuronowy i trehaloza to dwa najlepsze nawilżacze do suchej skóry i zawsze szukam ich w kosmetykach :D są szybko wchłanialne, dobrze tolerowane przez skórę wrażliwą, daje zauważalne efekty już po kilku użyciach, a później jest tylko lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki krem to must-have dla osób z suchą, odwodnioną skórą, które pragną cieszyć się promiennym i zdrowym wyglądem twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt, przydatna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  25. I haven't had an opportunity to utilize this product yet, but you've certainly piqued my interest.
    You may read my most recent post here: https://www.melodyjacob.com/2023/10/the-blessing-in-emergency.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tej marce, aczkolwiek sam produkt wygląda na ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  27. To produkt, który może być dobrym wyborem dla osób poszukujących intensywnej pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem ten może być świetnym rozwiązaniem dla osób poszukujących produktu, który zapewni intensywne nawilżenie i pomoże w utrzymaniu zdrowego wyglądu skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń