Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 21 grudnia 2017

Cosy by the Fire od Yankee Candle

Dzień dobry Kochani,
u mnie pogoda zamiast świąteczna to przypomina listopad... cały czas pada, jest okropnie. Miałam wyjść na zakupy, ale czekam aż się pogoda trochę poprawi. Stwierdziłam więc, że napiszę tutaj słów kilka o wosku Cosy by the Fire. Byłam go bardzo ciekawa i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył, chociaż wiem, że nie wszystkim się podoba.


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi.


Tarte przełamałam na trzy części i jedną z nich wrzuciłam do kominka. Już po kilku minutach po rozpaleniu do mojego nosa zaczął docierać przyjemny zapach słodkiej pomarańczy z goździkiem, imbirem i czymś jeszcze, trochę skojarzył mi się z grzańcem. Wraz z upływającym czasem pojawia się coraz więcej drzewnych, kadzidlanych nut, które w żaden sposób nie są duszące. Aromat jest intensywny, raczej nie dla małych pomieszczeń. Jak dla mnie jest cudowny i żałuje, że już mi się skończył. 

\
Wosk Yankee Candle Cosy by the Fire możecie zakupić na Goodies.pl [TUTAJ] w cenie 9 zł.

Pozdrawiam, Ala.

14 komentarzy:

  1. oj, te kadzidełka do mnie nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten zapach, ale nie kojarzył mi się z kadzidełkiem raczej z kompotem, owocami, był rzeski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być świetne, chciałabym kupić sobie takie coś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wosk chyba naprawdę musiał prztulnie i aromatycznie pachnieć:) Bardzo lubię YC

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować!
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Polowałam na ten zapach, ale w końcu jakoś tak wyszło, że nie kupiłam go, ale skoro faktycznie pachnie grzańcem to muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) Lubię takie "zimowe" mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym miała co do niego obiekcje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obawiam się, że jest ciut za ciężki i mnie chyba by męczył, choć połączenie nut zapachowych wydaje się być ciekawe, a wręcz idealne na jesienno-zimowe wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam woski od yankee candle :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie są to do końca moje nuty.

    OdpowiedzUsuń