Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 2 maja 2018

Olej arganowy, Etja

Dzień dobry Kochani,
co u Was ? Jak spędzacie majówkę ?
Z racji tego, że w tym roku spędzamy ten długi weekend w domu mam czas, aby nadrobić zaległości blogowe i nie tylko, a przy okazji zaplanować sobie wpisy na najbliższy czas.
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją oleju arganowego z firmy Etja, także jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszego czytania.


Olej arganowy z Etja umieszczony jest w szklanej buteleczce z pompką, która wydobywa małą porcję produktu. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie, bo przynajmniej mam pewność, że nie wyleje sobie na dłoń od razu pół opakowania. Pompka nie zacina się, nie pluje olejem. Pojemność 50 ml, czy to dużo, czy mało ? To już kwestia gustu, moim zdaniem tak w sam raz. 
Produkt jak na olej przystało ma rzadką, tłustą konsystencje. Łatwo się rozprowadza na skórze, czy włosach.


Olej arganowy na wiele zastosowań, może używać go :
- do olejowania włosów
- jako serum na końcówki
- jako dodatek do masek do włosów, balsamów do ciała czy domowych peelingów
- zamiast balsamu do ciała, czy kremu do twarzy
- itd.
Zastosowań jest naprawdę wiele, każdy powinien znaleźć coś dla siebie.


U mnie olej arganowy najczęściej ląduje na włosach przed myciem. Nakładam go solo, lub na podkład z żelu aloesowego i zostawiam na 2-3 godziny. Olej bardzo dobrze nawilża i odżywia włosy. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć poprawę ich stanu. Włosy są ujarzmione, nie puszą się, łatwo poddają się stylizacji. Super sprawdza się również do zabezpieczania końcówek, jednak w tym wypadku trzeba uważać z ilością, użyć go naprawdę niewiele. 
Olej lubię również używać do nawilżania ciała, nakładam go wtedy na rozgrzaną, lekko mokrą skórę. Wchłania się wtedy dość szybko pozostawiając dobrze nawilżoną skórę. U mnie niestety nie sprawdził się do stosowania na twarzy, bardzo długo się wchłaniał i zwykle kończyło się to tym, że olej został na poduszce.


Z olejem bardzo się polubiłam, zresztą możecie zobaczyć to po zdjęciach, aktualnie mam już drugą buteleczkę. Podejrzewam, że nie będzie to ostatnia, tym bardziej że coraz bardziej przekonuję się do olei w pielęgnacji.
Olej arganowy Etja możecie kupić za 24 zł, więc myślę że cena jest korzystna.


Lubicie oleje w pielęgnacji ? Macie swoich ulubieńców ? 
Pozdrawiam, Ala.

29 komentarzy:

  1. U mnie też najlepiej sprawdza się do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat za olejem arganowym nie przepadam :p ale uwielbiam oleje stosować do włosów, twarzy i ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam efekty, jakie daje olejowanie włosów. Akurat oleju arganowego do tego celu nie używam, natomiast w użyciu aktualnie mam olej moringa 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ogólnie olejek arganowy się nie sprawdzał :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to uwielbiam olej arganowy, to dla mnie czysta wspaniałość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś cała moja pielęgnacja oparta była na olejach, teraz najczęściej używam ich do włosów, arganowy jest bardzo popularny i wszechstronny

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywalam go tylko do wlosow. Do twarzy w ogole sie nie sprawdzil.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej arganowy jako jeden z nielicznych służy moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja majówkę spędzam w pracy ;) Także nie świętuję w tym roku ;) Co do oleju arganowego to sprawdza się w mojej pielęgnacji, głównie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety mam uczulenie na olejek arganowy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie. Fajnie ze sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oleje, teraz mam z kwiatu lotosu i sobie chwalę :) arganowy fajnie się sprawdza do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go swego czasu używałam do włosów i do twarzy, bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat miałam od nich olej migdałowy który bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiś czas temu używałam olejku arganowego i to własnie tej marki nawet fajnie sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden z tych olejków ale jeszcze nie stosowałam. Ogólnie nie przepadam za olejami,.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię olejek arganowy, miałam już kilka różnych firm i zawsze mi się fajnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście uwielbiam olejki, mają cudowne działanie na skórę i włosy:) Pozdrawiam:*


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam oleje w swojej pielęgnacji. Właśnie uciekam olejować włosy hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię olejki tej marki. Arganowego jeszcze od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że akurat nie jestem fanką oleju arganowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejki eteryczne stają sie coraz bardziej popularne (,co ciekawe nawet wśród Panów), a arganowy to także mój ulubiony. Dziękuję za fajny artykuł - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam go jeszcze z tej marki, choć to jeden z moich ulubionych olejów i zawsze mam go na półce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kompozycja zawarta w składzie sugeruje bardzo przyjemne połączenie.

    OdpowiedzUsuń