Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 11 maja 2022

Soczewki EyeLove Supreme PRO

Dzień dobry, Wady wzroku to problem, z którym zmaga się wiele osób. U mnie krótkowzroczność wykryto w czwartej klasie szkoły podstawowej i przez wiele lat nosiłam okulary. W szkole średniej postanowiłam przerzucić się na soczewki, ze względu na wygodę, a także fakt, że nie w każdej sytuacji okulary były dobrym rozwiązaniem. Przetestowałam wiele soczewek: jednodniowe, miesięczne, dwutygodniowe, a ostatnio natrafiłam na Soczewki EyeLove Supreme PRO. Są to moje pierwsze szkła kontaktowe, które można nosić w trybie noc i dzień. Mam je już jakiś czas i stwierdziłam, że warto o nich napisać coś więcej dlatego, jeśli szukacie nowych soczewek, a także, jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej na ich temat, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Soczewki EyeLove Supreme PRO wykonane są z sylikonowo-hydrożelowego materiału o uwodnieniu aż 48%. Mają one bardzo wysoki współczynnik przepuszczania tlenu, dzięki czemu są wygodne w użytkowaniu, oczy nie męczą się, wyglądają na zdrowe błyszczące. Innowacyjny materiał sprawia, że osady nie gromadzą na powierzchni soczewek, gwarantuje to dobrą jakość widzenia przez cały dzień. Tak jak już wspominałam wcześniej, można je nosić w trybie dziennym i zdejmować każdego wieczoru przed pójściem spać lub nosić je w trybie ciągłym, czyli dzień i noc, a ich pielęgnacje przeprowadzać co najmniej raz w tygodniu.


Na początku wpisu wspominałam już, że szkła kontaktowe noszę od szkoły średniej, czyli już kilka dobrych lat. Z racji tego, że pracuje na zmiany, często soczewki mam na oczach przez kilkanaście godzin, bo zakładam je około 7-8, a ściągam o północy, albo nawet po. Niestety, te do noszenia w trybie dziennym, które miałam go tej pory, nie sprawdzają się zbyt dobrze, wieczorem czuję już dyskomfort, suchość, tracę ostrość widzenia. Sięgając po soczewki EyeLove Supreme PRO, nie wiedziałam czego mam się spodziewać, jednak już po kilku dniach zauważyłam wyraźną różnicę. Szkła nie są wyczuwalne na oczach, zapewniają dobrą jakość widzenia przez cały dzień, a nawet i noc. Po kilkunastu godzinach nie czuję dyskomfortu, nie muszę stosować kropli do oczu. Przetestowałam je zarówno w trybie dziennym, jak i ciągłym i obu przypadkach sprawdzają się świetnie. Początkowo miałam obawy, żeby iść spać w soczewkach, ale kiedy przebudziłam się pierwszej nocy i wyraźnie mogłam zobaczyć, którą godzinę wskazuje zegarek elektryczny na komodzie, zapomniałam o tym, że w ogóle mam wadę wzroku. Szkła kontaktowe bez problemu się zdejmują i zakładają, łatwo się je czyści i pielęgnuję. Na pewno zostaną one ze mną na dłużej.


Komu poleciłabym soczewki EyeLove Supreme PRO? Właściwie każdemu, ale w szczególności osobom, które tak jak ja, noszą soczewki przez kilkanaście godzin dziennie, muszą wstawać w nocy i chcą mieć korekcję wzroku przez cały czas bez konieczności sięgania po okulary, a także tym, którzy nadal poszukują swoich idealnych szkieł kontaktowych. Mam jeszcze dla Was małą niespodziankę, a dokładnie jest to kod rabatowy: KMZ20, dzięki któremu możecie taniej nabyć soczewki EyeLove Supreme PRO i EyeLove Supreme PRO XR w sklepie internetowym bezokularow.pl. Rabat obowiązuje do końca maja 2022 r. i nie łączy się z innymi promocjami.



Nosicie soczewki kontaktowe, czy wolicie okulary?

18 komentarzy:

  1. Są wygodne, ale są też przeciwwskazania. Warto zapytać się wcześniej okulisty o zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. aktaulnie je nosze i bardzo są przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię soczewki, są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolałabym soczewki, ale przy mojej wadzie niestety się nie da :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem okularnicą. Nigdy nie miałam soczewek

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam je raz i chętnie jeszcze je kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Noszę okulary, a gdy potrzebuję zakładam soczewki. Miałam również i te. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nosiłam jeszcze soczewek. Może kiedyś będzie ten pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam je regularnie. Nie zamienię ich na inne

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że szkła kontaktowe zdecydowanie nie są dla mnie, kiedyś ich używałam i nie mam dobrych wspomnień. Myślę jednak, że dla wielu osób to super sprawa, kiedy mogą pozbyć się okularów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie noszę soczewek, ale wiem, że są osoby które bardzo je sobie chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez rok nosiłam soczewki - duża wygoda szczególnie latem, ale w końcu okulary u mnie wygrały

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam wady, ale nosze okulary do pracy przy komputerze, tak aby chronić swój wzrok przed wadą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo wrażliwe oczy i niestety u mnie soczewki odpadają. Na szczęście w okularach i tak wyglądam lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście póki co nie muszę nosić okularów ani soczewek i mam nadzieję, że długo jeszcze nie będę musiała :D
    ale soczewki są super alternatywą

    OdpowiedzUsuń
  17. Noszę te soczewki od miesiąca i jestem nimi zauroczona, nawet mój mąż sobie zamówił. Super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpisy jak te są niesamowicie interesujące.

    OdpowiedzUsuń