Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 18 maja 2021

Regenerujący peeling cukrowy do ciała Papaja, Bielenda Exotic Paradise

 Dzień dobry,
W mojej łazience znaleźć można wiele kosmetyków z Bielendy. Lubię ich produkty i w większości sprawdzają się u mnie dobrze, więc podczas zakupów nie potrafię przejść obok nich obojętnie. Serię Exotic Paradise poznałam w zeszłym roku za sprawą cukrowych peelingów do ciała, a dokładnie wersji melonowej i pitaja. Polubiłam je, dlatego podczas zakupów w sklepie internetowym Jokasklep.pl w koszyku wylądował kolejny, tym razem regenerujący o zapachu papaji. Jeśli jesteście ciekawi, jak sprawdził się u mnie ten peeling, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Peeling umieszczony jest w wygodnym, plastikowym słoiczku o pojemności 350g. Lubię takie opakowania, ponieważ mam pewność, że wydobywam zawartość do samego końca i nic nie zostaje na ściankach. Jedynym minusem jest fakt, że pod prysznicem trzeba uważać, aby do środka nie dostała się woda. Szata graficzna utrzymana jest w pomarańczowej kolorystyce, rzuca się w oczy z daleka. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje, czyli opis działania, sposób użycia, a także skład.

Konsystencja kosmetyku jest pomarańczowa, galaretowata z dużą ilością peelingujących drobinek. Zapach jest przyjemny, owocowy, słodki. Może nie jest to taka typowa, czysta papaja, jednak aromat jest naprawdę ładny i myślę, że spodoba się każdemu. Zapach unosi się podczas kąpieli w całej łazience, jednak nie utrzymuje się na skórze. 


Peeling aplikuję małymi porcjami na oczyszczone, zwilżone ciało i wykonują masaż. Drobinki są dość ostre, przyjemnie drapią i świetnie radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka. Po użyciu skóra jest delikatna w dotyku, wygładzona i miękka. Peeling nawilża, nie trzeba już po nim dodatkowo aplikować balsamu, za co duży plus, bo ostatnio trochę się rozleniwiłam i nie zawsze chce mi się dodatkowo czymś smarować. Jeżeli zależy mi na mocniejszym efekcie, szczególnie w bardziej problematycznych miejscach, jak kolana czy łokcie, to nakładam peeling na suchą skórę. Polubiłam ten peeling i myślę, że mogłabym do niego kiedyś wrócić.

Regenerujący peeling cukrowy Papaja z Bielendy zakupić możecie w sklepie internetowym Jokasklep.pl. Aktualnie kosztuje on 22,99 zł, jednak jeśli podczas składania zamówienia wpiszecie kod: kosmetykimoimzyciem, to otrzymacie rabat. 


Lubicie kosmetyki Bielenda? Jaki peeling aktualnie używacie?

19 komentarzy:

  1. Ale wygląda elegancko. Bardzo lubię bielendę

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo miło wspominam, szczególnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie bym się na niego skusiła , a jak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą serię Exotic Paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu używałam jakiś peeling cukrowy tej firmy i był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością skuszę się na taki peeling, uwielbiam gładkość skóry po oczyszczeniu, zwłaszcza w owocowym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki o owocowych aromatach. Taki peeling musi cudnie pachnieć, akurat tego jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niemal poczułam przez monitor ten zapach! Kocham Bielendę i chętnie wypróbuję ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kosmetyku, ale jest tak kolorowy i wiosenny że z chęcią sięgnę po niego. Przekonam się czy jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę bym się bała, że dużo go zjem ;-) nawet wygląda kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio coraz chętniej sięgam po peelingi, szczególnie takie ładnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam peelingi, z chęcią wypróbuję i ten. Szczególnie, że za pewne ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o mnie, Bielenda zawsze spełnia wszystkie oczekiwania. Tego produktu nie testowałam, ale jestem pewna jego skuteczności :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam peelingi Bielendy i byłam bardzo zadowolona z ich działania. Muszę go sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie peelingi do ciała, bardzo mocno dbam o swoje ciało i peelingi muszą być w mojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam inną wersję zapachową - zdecydowałam się na melona i jestem w nim całkowicie zakochana :) Ten mam w planie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa propozycja, właśnie jestem w trakcie poszukiwania peelingu, więc przyjrzę mu się.

    OdpowiedzUsuń