Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

sobota, 10 kwietnia 2021

Książka na wieczór: Gangsterska gra, Dominika Smoleń

 Dzień dobry,
Gangsterskie klimaty w książkach w ostatnim czasie są bardzo popularne, coraz więcej autorów decyduje się wpleść taki wątek w swoją powieść. Osobiście bardzo lubię takie lektury dlatego, kiedy w zapowiedziach wydawnictwa WasPos zobaczyłam książkę "Gangsterska gra" Dominiki Smoleń, wiedziałam, że będę chciała po nią sięgnąć. Książka trafiła do mnie kilka dni po premierze i od razu zabrałam się za jej czytanie. W dzisiejszym wpisie postanowiłam Wam napisać o niej coś więcej, więc jeśli jesteście ciekawi, co sądzę o tej powieści, to zapraszam na dalszą część wpisu.


O książce:
Tytuł: Gangsterska gra
Autor: Dominika Smoleń
Wydawnictwo: WasPos
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312
Data premiery: 29.03.2021
Kategoria: literatura obyczajowa, erotyczna

Maksymilian ma niebawem objąć funkcję bossa w swojej familii, która od lat zajmuje się nielegalnymi interesami. Biznes idzie świetnie, jego rodzinie prawie nic nie zagraża. W dodatku niebawem ma poślubić przepiękną Jasmine, a małżeństwo zapewni mu jeszcze większą władzę. Pewnego dnia na jego drodze staje Erika - słynąca z ciętego języka pisarka erotyków i barmanka w klubie należącym do Maksa. Swoimi niewybrednymi ripostami przyciąga uwagę szefa, który czuje się zaintrygowany kobietą z pazurem, tak inną od jego narzeczonej. Mężczyzna obiecuje sobie, że przed ślubem przynajmniej raz prześpi się z Eriką, żeby wypędzić ją ze swoich myśli. Problem w tym, że nie wszystko idzie zgodnie z jego planem...


Erika jest młodą pisarką erotyków, marzy o wielkiej karierze i z każdą kolejną historią zdobywa nowych czytelników, jednak aby się utrzymać, musi dodatkowo pracować jako barmanka w "Agrypinie". Właścicielem klubu jest Maksymilian, następna bossa mafii, który ma przejąć obowiązki zaraz po ślubie z piękną Jasmine. Jego wybranka pochodzi z innej mafijnej rodziny, a zawarcie związku małżeńskiego sprawi, że dwie niebezpieczne rodziny połączą się w jedną. Mężczyzna jest przystojny, pewny siebie, ale momentami zachowuje się jak dupek. Kiedy Erika i Maksymilian spotykają się po raz pierwszy w cztery oczy, kobieta od razu wpada mu w oko i mimo tego, że ma narzeczoną, składa jej seksualną propozycję. Barmanka odmawia, jednak mężczyzna nie odpuszcza. Pewnego wieczoru w klubie Erika wplątuje się w mafijne porachunki, przez co zamiast do domu trafia do posiadłości Maksymiliana, gdzie spędza noc. Z każdym kolejnym spotkaniem bohaterowie zbliżają się do siebie, jednak mężczyzna wie, że nie może nic obiecać Erice, ponieważ nie może zrezygnować ze ślubu z Jasmine. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów? Tego dowiecie się, sięgając po książkę. 

Książkę czyta się sprawnie, napisana jest prostym, zrozumiałym językiem. Polubiłam styl autorki właściwie od pierwszych stron. Akcja jest wartka, nie ma w niej zbędnych zapychaczy. Fabuła jest ciekawa, ale przyznaję, że niektóre wydarzenia udało mi się przewidzieć. W książce nie brakuje namiętności, sceny erotyczne są pikantne i świetnie opisane. Jak na powieść o gangsterach przystało mamy tu także przemoc, władzę, no i oczywiście rozlew krwi. Jeśli chodzi o zakończenie, to przyznaję, że wbiło mnie w fotel, czegoś takiego się nie spodziewałam, ale nie będę zdradzać, o co chodzi, żeby nie popsuć Wam czytania. "Gangsterska gra" to świetna lektura dla osób, które lubią pikantne, mafijne romanse. 


Czytaliście "Gangsterską grę"? Znacie twórczość Dominiki Smoleń?

15 komentarzy:

  1. Raczej nie w moim stylu książka, ale masz super zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. autorkę kojarzę (jeśli to ta sama, a nie tylko zbieżność nazwisk ;-)), nie miałam okazji czytać jej twórczości, ale jeśli znajdę chwilę dam się porwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czytałam, więc omijam recenzję. Staram się nie czytać recenzji książek, które mam na półce i jeszcze nie zaczęłam, ponieważ często ktoś coś zdradzi, a ja lubię tego nie lubię. Jak przeczytam, to wrócę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce i wiele osób ją polecało. Ja na pewno mam w planach jej przeczytanie, ale póki co muszę skończyć to, co obecnie czytam. Wydaje się na prawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mafijne klimaty z impetem weszły w świat romansów, mocne cienie dodają pikanterii gorącym uczuciom. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać książek tej autorki, ale podoba mi się fabuła tej więc może wkrótce się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej twórczości. Ale z chęcią poznam się z nią. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już gdzieś tą książkę, ale nie słyszałam wcześniej o tej autorce. Tematyka mafii należy do moich ulubionych w książkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam ale słyszałam o tej książce tyle dobrego. Chętnie więc kiedyś ją przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytalam same pozytywne opinie o książkach autorki i wiem, że ma spore grono fanów. Może i ja się kiedyś przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam już dobrze twórczość autorki. Myślę, że na ten tytuł też się zdecyduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam autorkę, jednak nie czytałam jej powieści. Raczej po tej tytuł nie siegnę, nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ksiązka jest już w moich planach na przyszłość :) Nie znam twórczości autorki, ale niejednokrotnie była mi polecana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, że książki tej Pani są ciekawe. Ostatnio mało czytam, ale jak wpadnie mi w ręce pewnie zajrzę do środka.

    OdpowiedzUsuń