Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 4 marca 2021

Tworzenie stron internetowych — co warto wiedzieć?

 Dzień dobry,
Ostatnie dni były dla mnie dość trudne, ale powoli mam zamiar wracać na bloga i Instagrama. Dzisiaj przychodzę z ciekawym tematem, jakim jest tworzenie stron www. Myślę, że wpis spodoba się zarówno osobom, które planują zaprojektować swoje miejsce w sieci, jak również tym, którzy chcą wprowadzić zmiany w wyglądzie swojej strony. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, to zapraszam na dalszą część wpisu. 


W dzisiejszych czasach podstawą każdej firmy jest dobra strona internetowa. Klienci zazwyczaj pierwsze co robią, to szukają w Internecie informacji, dlatego ważne, aby witryna wzbudzała zaufanie i zainteresowanie. Menu musi być widoczne i przejrzyste, tak aby osoby w różnym wieku bez problemu mogły znaleźć potrzebne informacje. Strona internetowa powinna się szybko ładować, a także dobrze dopasowywać się do urządzeń mobilnych. 
Tworzenie stron www wymaga sporo pracy i nie jest to takie łatwe, jak mogłoby się wydawać, dlatego najlepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom. Z pomocą przychodzi nam agencja Afterweb, która proponuje projektowanie nowoczesnych stron internetowych. Zespół specjalistów pomoże nam w wyborze odpowiedniego hostingu i domeny, a także zajmie się kwestią techniczną, opracuje logo, layout oraz inne elementy graficzne. Dzięki niepowtarzalnych elementom na stronie firma stanie się lepiej rozpoznawalna. Profesjonaliści z agencji przygotują kilka koncepcji oprawy graficznej lub zaprojektują zgodnie z wytycznymi klienta. Cena usługi zależy od tego, co będzie miało zostać zrobione, a uwierzcie mi, Afterweb jest w stanie wykonać wszystko, co tylko chcecie. 

Jak uważacie — lepiej zająć się tworzeniem stron www samodzielnie czy powierzyć to zadanie profesjonalistom?


21 komentarzy:

  1. Ja generalnie nie potrafiłabym zająć się tym samodzielnie, więc pozostaje jedna opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że lepiej utworzenie takiej strony oddać specjalistom, ja na pewno bym to zrobiła bo nie orientuję się w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Profesjonalna pomoc to profesjonalna pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć :) Ja sama nie potrafiłabym zrobić strony internetowej :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie powierzam specjaliście bo sama jestem zbyt zielona i nie mam na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są to rzeczy bardzo ważne. Dodatkowo cały czas zachadza zmiany na różnych serwerach i niektóre zastosowane kody mogą już być nieaktualne dlatego czasami warto skorzystać z pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem ekspertem w tworzeniu stron, ale bardzo lubię sama uczyć się takich rzeczy i radzić sobię z problemami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to moja działka zainteresowań, ale mam blogową koleżankę, która w razie potrzeby pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się totalnie na tym nie znam, przyznaje się bez bicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zależy od tego, czy osoba chcąca posiadać stronę internetową ma umiejętności w tworzeniu takiej strony. Bo taka osoba mogłaby sobie sama poradzić z tematem i wydaję mi się, że raczej wiedziałaby czego chce na takiej stronie. Ale jeśli są osoby, które nie mają takich umiejętności to raczej powinni oddać tę robotę właśnie specjalistom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś w szkole musiałam tworzyć wiele stron internetowych. Jednak jakoś nigdy mnie to nie fascynowało dlatego, nie przykładałam się do tego za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko zależy od tego jak bardzo znamy się na tworzeniu stron. Myślę, że warto skorzystać z usług profesjonalistów, będziemy mieć pewność, że nie wyskoczy nam żaden błąd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć umiem co nieco pogmerać to jednak tworząc stronę dla firmy czy większego choćby bloga wolałabym czas spędzony na tworzeniu strony komuś innemu zająć, niż brać się za to samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą - dobra strona internetowa to podstawa. Bardzo zwracam uwagę na to, czy strona jest czytelna i łatwo się po niej poruszać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że jeśli tylko ma się czas to warso spróbować swoich sił w tworzeniu takiej strony. Jenda gdy widzimy że nam to po prostu nie wychodzi to zlećmy to specjaliście.

    OdpowiedzUsuń
  16. W tych czasach dobra i profesjonalna strona to podstawa więc wartą takową mieć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj to prawda podstawa to bardzo dobra strona. A więc najlepiej to profesjonalna pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie lepiej jest skorzystać z pomocy ekspertów. przy stronach jest wiele rzeczy do ogarnięcia, takich jak teksty, zdjęcia, menu, responsywność strony, a całość musi być spójna no i dobrze działająca by strona zaraz nie padła ;) informatyk, agencja digital, czy firma od projektowania stron lepiej się tym zajmą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno najważniejsza jest estetyka i grafiki, bo jak strona jest brzydka i nieczytelna to nikt na niej nie zostanie. szczególnie jest to ważne w branżach, gdzie estetyka jest wyjątkowo ważna np. fotografia noworodkowa i inna, strony o modzie i urodzie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworzenie profesjonalnej strony internetowej to podstawa prawidłowego funkcjonowania biznesu, znacznie ułatwia później działania promocyjne.

    OdpowiedzUsuń