Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 4 sierpnia 2020

Letnia ochrona włosów z Montibello Save My Hair

Dzień dobry,
Wyobrażacie sobie pielęgnację włosów bez odżywki, czy maseczki? Ja obawiam się, że miałabym problem z porządnym rozczesaniem moich pasm, byłyby one suche i wyglądały po prostu źle. Dlatego w mojej łazience zawsze można znaleźć odżywkę do spłukiwania, a także bez spłukiwania w formie sprayu i po obie sięgam regularnie. W tym wpisie słów kilka postanowiłam napisać, o moim najnowszym odkryciu o którym wspominałam Wam już na instagramie, czyli lotionie do włosów Save My Hair Montibello. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat tej odżywki, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Odżywka umieszczona jest w wygodnej buteleczce wykonanej z zielonego, półprzeźroczystego plastiku, widać ile produktu jest w środku. Dostępne są dwie pojemności 200 ml i 50 ml, na zdjęciu widzicie tą większą, mała fajnie sprawdzi się na podróż, bo nie zajmie dużo miejsca w bagażu. Opakowanie wyposażone jest w wygodny atomizer, przez który wydobywa się delikatna, równomierna mgiełka. Podczas używania nie zacina się ani nie pluje zawartością. Butelka dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się niej. Szata graficzna prosta, ale już same barwy przyciągają oko. Na opakowaniu zostały umieszczone najważniejsze informacje, czyli krótki opis działania, sposób użycia, a także skład. 

Jak na odżywkę w sprayu przystało, konsystencja jest płynna. Zapach bardzo przyjemny, taki owocowo-kwiatowy, utrzymuje się jakiś czas na włosach. Nie jest jednak bardzo intensywny, czy duszący, także myślę, że nie powinien nikomu przeszkadzać, no chyba że wolicie bezzapachowe produkty.


Jest to odżywka 2-fazowa, dlatego przed użyciem należy nią wstrząsnąć, aby fazy się ze sobą połączyły. Można ją aplikować zarówno na mokre, jak i suche włosy, w zależności od potrzeb. Liczba rozpyleń zależy oczywiście od długości włosy, na moje sięgające do pasa potrzebne jest jakieś 7-8. Odżywka jest lekka, nie obciąża, ani nie pozbawia objętości pasm. Ułatwia rozczesywanie włosów, nawilża je i sprawia, że się pięknie błyszczą. Lotion według producenta ma chronić kosmyki przed słońcem, wiatrem, wodą morską i chlorowaną, a także uszkodzeniami mechanicznymi. Muszę przyznać, że faktycznie ma na to wpływ, pasma prezentują się o wiele lepiej, nie robią się matowe pod wpływem słońca, nie puszą się i są podatne na stylizacje. Odżywkę do przetestowania dałam również mojej mamie, która regularnie nakłada farbę i zauważyła, że kolor nie płowieje tak szybko, jak wcześniej. Ponoć można ją stosować także na całe ciało, ja jednak zostałam przy aplikacji tylko na włosy.

Wydajność bardzo dobra, wolno ubywa z buteleczki, także duża wersja spokojnie wystarczy na kilka tygodni częstego stosowania. Jeśli chodzi o dostępność, to kupicie ją w sklepach stacjonarnych Fale Loki Koki, a także w najlepszych salonach fryzjerskich. Za odżywkę o pojemności 200 ml zapłacić trzeba 69 zł, jeśli chodzić zaś o małą wersję 50 ml, to kosztuje 19,90 zł.


Lubicie odżywki w sprayu? Znacie markę Montibello?

33 komentarze:

  1. Nie znam tej odżywki, ale mam spory problem z rozczesywaniem włosów, dlatego chętnie ją przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, pierwszy raz natknęłam się na odżywkę w sprayu, ciekawa sprawa ;)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie. Miałam jedynie maske do włosów tej marki, ale miło wspominam. Fajnie się u mnie sprawdzała. A takiego ochronnego sprayu jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam odżywki w Sprayu, przyznam że zapowiada się bardzo fajnie, chciałabym wypróbować u siebie. Nie miałam styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam odżywki z sprayu :) muszę się za nią rozejrzeć :) podoba mi się jej kolorowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa odżywka. Chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie używałam, ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej odżywki, a i sama marka mi niewiele mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy miałam odżywkę do włosów i byłam w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, a marki wcześniej nie znałam,
    Lubię odżywki w sprayu, więc chętnie tą przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią na próbę przetestowałabym małą wersję! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać, ale spróbowałabym z ciekawości. Dawno nie miałam też odżywki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O! To coś dla mnie! Nie znam tej odżywki, ale chętnie się z nią bliżej zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się dotąd z tą marką. Co do odżywek w spracy zwłaszcza do stosowania na sucho to jakoś ich nie stosuję. Wydaje mi się że moje włosy się szybciej po nich przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam parę kosmetyków do włosów Montibello, ale tę odzywkę widzę po raz pierwszy. Super, że jest dostępna w 2 pojemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie mam problem z takiemu kosmetykami bo moje włosy robią się po nich ciężkie i sklejone.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy albo są wymagające bardzo albo nie lubią wynalazków

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam odżywek do włosów, bo na szczęście mam je w bardzo dobrym stanie, ale kosmetyk chętnie podsunę pod rozwagę mojej córce. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie stosowałam żadnej odżywki w spreju. I mam też swoją sprawdzoną odżywkę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście jestem wielką i to wielką fanek odzywek w piance, sprayu. Moim zdaniem jest to najszybsza i najprzyjemniejsza formuła takich produktów. Przede wszystkim mam pewność iż odżywka podczas aplikacji nie ucieknie mi przez palce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków tej marki. Ale faktem jest, że wszystkie odżywki w sprayu mi "wyszły" i chyba pora na coś nowego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu wpadła mi w oko bo ma bardzo ciekawe opakowanie, chętnie bym wypróbowała bo nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ochrona włosów przed słońcem stała się ostatnio bardzo popularna, a ja lubię kiedy po całym dniu, kiedy kładę się do łóżka czuję zapach wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spokojnie poradziłabym sobie bez odżywki, bo mam bardzo zdrowe włosy i łatwe do rozczesania. Odżywkę traktuję raczej jako wpomagacz do kręcenia, bo mam taką specjalistyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi by się przydał taki kosmetyk. Moje włosy ostatnio są w ciężkiej kondycji. Wszystko im nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy produkt. Ja latem mam istne siano na głowie, bo i słońce, i woda, i często noszę czapkę z daszkiem, a wszystko to osłabia strukturę włosa, więc chyba zakupię go sobie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam markę bo jest popularna w świecie fryzjerstwa. Moja mama stosuje szampon właśnie z tej firmy i on tak pięknie pachnie! Co do tego produktu to jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  32. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń