Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 1 lipca 2020

Normalizujący żel do mycia twarzy do cery pięknej, choć mieszanej z Gift of Nature by Vis Planis

Dzień dobry,
Jakiś czas temu na rynku pojawiły się kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów z Gift of Nature by Vis Plantis. Przyciągają one wzrok swoimi ciekawymi, kolorowymi szatami graficznymi, obok których ciężko przejść obojętnie. Na początku miesiąca pisałam na blogu na temat duetu do ciała składającego się z żelu pod prysznic i balsamu do skóry pięknej, choć suchej, kto nie czytał, to przypomnę, że produkty te sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Dzisiaj słów kilka postanowiłam napisać o kolejnym kosmetyku z tej marki, a dokładnie o normalizującym żelu do mycia twarzy do cery pięknej, choć mieszanej. Jeśli jesteście ciekawi, co o nim sądzę, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Żel umieszczony jest w wygodnej, plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Niestety nie ma możliwości kontrolowania zużycia produktu, nawet pod światło nie widać ile zostało go jeszcze w opakowaniu. Kosmetyk wyposażony jest w wygodną pompkę, dzięki której można łatwo wydobyć odpowiednią ilość żelu. Na buteleczce zostały umieszczone wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu, czyli zapewnienia producenta, sposób użycia, a także skład. Szata graficzna jest prosta, a zarazem oryginalna.

Kosmetyk ma żelową konsystencję, nie jest ani nie za gęstą, ani nie za rzadką. Zapach przyjemny, ziołowy, mój nos głównie wyłapuje oregano. Nie jest nachalny, w kontakcie z wodą słabnie i stopniowo się ulatnia. 


Żel w kontakcie z wodą tworzy przyjemną piankę. Zawsze spieniam go sobie najpierw w dłoniach, a dopiero później nakładam na twarz i wykonuję delikatny masaż. Kosmetyk dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, także pozostałości makijażu. Sprawdza się zarówno podczas porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Po myciu cera jest zmatowiona, szczególnie w strefie T, ale nie ściągnięta, czy, co gorsza, wysuszona. Nie podrażnia skóry ani oczu, nawet jeśli odrobina piany dostanie się przypadkiem pod powiekę. Żel spełnia swoje zadanie, robi to, co robić powinien, ale czy wyróżnia się czymś szczególnym? Niekoniecznie. 

Początkowo obawiałam się, że kosmetyk szybko dobije dna, ze względu na niewielkie opakowanie. Jednak żel miło mnie zaskoczył, wystarczy pompka produktu, aby dokładnie oczyścić buźkę, dzięki temu wydajność jest naprawdę na dobrym poziomie. Cena żelu waha się w okolicach 15 zł. 


Jaki żel do mycia twarzy aktualnie można znaleźć w Waszej łazience?

29 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać ich produktów, ale w sumie jakoś mnie nawet nie ciekawią. :) Używam teraz borówkowego musu z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy taki żel sprawdził by się na mojej skórze. Ogólnie kosmetyki tej linii mnie interesują

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widze ciekawe jak by sie sprawdzil u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe opakowanie ma ten żel, ja od jakiegoś czadu używam żelu do mycia twarzy z firmy Eveline 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze produktów tej marki ale podoba mi się opakowanie tego żelu. Żelu do mycia nie miałam już dawno

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że dzięki blogom te kosmetyki mam już na oku - ale najpierw muszę choć odrobinkę odkopać się z różnego rodzaju zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat tego żelu używam, dla mnie jest on rewelacyjny. Dobrze się sprawdza przy mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta marka od pewnego czasu ciągle przewija mi się przed oczami, więc mam już w planie wypróbować jakieś ich kosmetyki. Już wiem, że zacznę od tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery pięknej choć mieszanej. Dobra nazwa :) Mógłby się u mnie sprawdził ten żel, choć mam skórę tłustą.

      Usuń
  10. Jeszcze nie miałam tego żelu, ale myślę, że się na niego skuszę, cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, akurat mam cerę mieszaną, więc przydałby mi się, zwlaszcza że żel/peeling który teraz mam (zapomnialam nazwy, ale jest czarny xD), kończy mi sie

    OdpowiedzUsuń
  12. głośno jest o nim ostatnio, ale mnie jakoś nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie króluje żel o naturalnych składnikach. Ale ten bardzo mnie zainteresowal. Muszę go sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  14. JEsli jest wydajny to się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki. Chyba skuszę się na ten żel, bo wydaje się odpowiedni dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No fajna szata graficzna. Jestem ciekawa jak ten produkt sprawdził by się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dostałam ten żel, ale póki co mam inny, a wcześniej zużyłam świetną piankę z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzialam ale nie uzywalam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde. Do cery pięknej choć mieszanej. Dobrze, że nie trzeba wysyłać zdjęcia do oceny, aby kupić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten żel tylko do cery suchej i powiem, że byłam mile zaskoczona po jego pierwszym użyciu. Jednak coby nie mówić, pianki oczyszczającej którą mam nie przebił.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktualnie używam ich serii ale do mycia włosów i balsam do ciała, szampony pachną delikatnie ziołowo, ale teraz muszę przetestować też ich produkty do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie ostatnio było to szare mydło (tak, wiem), ale właśnie szukałam czegoś bardziej odpowiedniego :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń