Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

poniedziałek, 16 marca 2020

Pielęgnacja twarzy kosmetykami Jowae - topestetic.pl

Korzystając z akcji #zostańwdomu ograniczam swoje wyjścia maksymalnie, bo wiadomo, na szybkie zakupy iść trzeba. Jest to jednak dobry czas, aby nadrobić wszelkiego rodzaju zaległości na blogu, czy po prostu wziąć się za porządki, poczytać książkę itd. Staram się wykorzystać ten czas maksymalnie i nie marnować go na głupoty.

W nowościach lutego pokazywałam wam trzy kosmetyki Jowae. Ta marka od dawna mnie ciekawiła, więc szybko zabrałam się za testy i dzisiaj przychodzę, aby napisać o nich kilka słów. Jesteście ciekawi? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu.


Oczyszczająca maska z glinką umieszczona jest w plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml. Wiem, powtarzam się, ale bardzo lubię taką formę opakowań, ponieważ mam pewność, że wydobywam zawartość do końca i nic nie zostaje na ściankach. Pod nakrętką umieszczone jest foliowe zabezpieczenie, które należy zerwać przed pierwszym użyciem. Słoiczek dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy takie informacje jak opis produktu, sposób użycia, a także skład.  
Maseczka ma kremową konsystencję w jasno pistacjowym kolorze. Ma zanurzone w sobie jakby takie mikrodrobinki, które wyczuwalne są podczas masażu. Zapach przyjemny, świeży.

Kosmetyk należy aplikować na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawić na 5 minut, a następnie wykonać masaż i dokładnie spłukać. Muszę przyznać, że maseczka pozytywnie zaskoczyła mnie już przy pierwszym użyciu, a z każdym kolejnym przekonywałam się, że spokojnie może ona trafić do ulubieńców. Produkt bardzo dobrze oczyszcza cerę, odblokowuje pory, a przy regularnym używaniu je zwęża. Maseczka ma działanie matujące, odświeżające, a także dzięki enzymom z ekstraktu papai delikatnie złuszcza martwy naskórek. Buźka jest po niej wygładzona i odzyskuje zdrowy, naturalny wygląd.


Pielęgnującą wodę nawilżającą w sprayu otrzymujemy w aluminiowej butelce o pojemności 200 ml. Spray jest bardzo wygodny w użyciu, wystarczy nacisnąć i wydobywa się delikatna, przyjemna mgiełka. Nie zacina się ani nie pluje zawartością. Trzeba jednak pamiętać, że jest to pojemnik pod ciśnieniem, dlatego należy trzymać go z dala od źródeł ciepła. Na opakowaniu bez problemu znaleźć można informacje o produkcie, sposób użycia, a także skład. 
Konsystencja płynna, jednak dzięki takiej formie opakowania zmienia się w mgiełkę, która równomiernie osadza się na skórze. Zapach przepiękny, kwiatowy, naturalny, unosi się jakiś czas po aplikacji.

Po mgiełkę sięgam najczęściej rano i wieczorem po oczyszczeniu cery, ale czasem także w ciągu dnia, kiedy potrzebuje odświeżenia. Kosmetyk tonizuje, delikatnie nawilża i koi skórę. Dodaje buźce blasku, nawadnia ją i przygotowuje na dalsze kroki pielęgnacyjne. Myślę, że mgiełka dobrze sprawdzi się także latem podczas upałów do ochładzania i odświeżania cery.


Nawilżający krem BB umieszczony jest w wygodnej tubce o pojemności 30 ml wykonanej z miękkiego plastiku. Pod nakrętką znajduje się niewielki otwór, który pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Tubka dodatkowo włożona jest w kartonik, na którym znajdują się informacje o produkcie, sposób użycia, a także skład. 
Kosmetyk ma kremową konsystencję, nie jest ani za rzadka, ani za gęsta. Zapach przyjemny, lekko kwiatowy.

Posiadam odcień jasny i szczerze mówiąc, początkowo obawiałam się, czy będzie on dobry, bo jednak moja karnacja jest raczej z tych ciemniejszych. Okazało się jednak, że moje obawy były niepotrzebne, ponieważ krem dobrze dopasowuje się do koloru cery. Aplikuję go rano, tak jak zaleca producent, najpierw rozgrzewam go w dłoniach i nakładam równomiernie palcami na buźkę. Kosmetyk nawilża cerę i zapewnia jej zdrowy wygląd poprzez wyrównanie kolorytu. Muszę przyznać, że efekt, jaki daje, bardzo mi się podoba, idealny na co dzień, nie jest to jednak produkt mocno kryjący, wiec nie zatuszuje niedoskonałości czy naczynek. 


Z wszystkich trzech produktów jestem zadowolona i chętnie skuszę się na inne kosmetyki Jowae. Zakupić możecie je w sklepie internetowym topestetic.pl, gdzie oprócz darmowej wysyłki zamówienia, otrzymacie także próbki innych kosmetyków. 


Znacie kosmetyki Jowae? Lubicie?

16 komentarzy:

  1. Ciekawie brzmi opis tego kremu bb. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, a przez Ciebie mam ochotę je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory miałam tylko maseczkę nawilżającą. Przy okazji przyjrzę się bliżej tym kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy ale zapowiada się bardzo fajnie i chętnie ją przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale ten krem nawilżający bardzo by mi się teraz przydał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie glinka ale i ... logo tej firmy. Czy to są kosmetyki może koreańskie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kosmetyki tylko z blogów :) Glinka jest interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczyszczająca maska to kosmetyk, który chętnie wypróbuję. Lubię tego typu maski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ta wode nawilżająca. Uwielbiam ja ! Ogólnie bardzo lubie ta markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej marki znam niestety tylko z próbek ale to co miałam, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszelkie maseczki z glinkami, a zresztą pozostałe kosmetyki też prezentują się niezwykle zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale prezentuje się zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę ta marka już od dawna rzuca mi się w oczy. Najbardziej zainteresowała mnie ta pielęgnująca woda nawilżająca bo coś czuję, że to świetny produkt na lato.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełka nawilżająca to fajny produkt, ładnie nawilża i odświeża skórę

    OdpowiedzUsuń