Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

środa, 22 stycznia 2020

Moje TOP 5: kanały urodowe na YouTube

Ostatnio mam w głowie mnóstwo pomysłów, gorzej jednak z czasem na ich realizację, mam jednak nadzieję że stopniowo się uda. W dniu dzisiejszym rozpoczynam serię wpisów Moje TOP 5 o której myślałam jeszcze w zeszłym roku. Początkowy zamysł był taki, że pojawią się trzy posty, a dokładnie na temat moich ulubionych kanałów na YouTube, blogów oraz profilów na Instagramie. Doszłam jednak do wniosku, że pokuszę się o również o inne wpisy TOP 5, np. ulubione firmy kosmetyczne, składniki w kosmetykach itd. A może Wy macie jakiś pomysł na tego typu post? 
Nie przedłużając już przejdę do dzisiejszego tematu, czyli Moje TOP 5: kanały urodowe na YouTube.



Hania Knopińska 

Hanię możecie znać także jako Digitalgirl13, jest ona twórczynią i właścicielką GlamShop'u. Powiem Wam szczerze, że nie pamiętam kiedy zaczęłam oglądać jej filmy, ale to było bardzo dawno temu. Od tamtego czasu staram się być na bieżąco i chyba nie ma pominęłam żadnego odcinka. Hania skupia się głównie na makijażu, ale czasem porusza również tematy pielęgnacyjne. Dzięki niej poznałam kilka fajnych produktów a także podłapałam parę sztuczek makijażowych. W tym roku zamierzam wypróbować jej cienie z GlamShop'u o których często wspomina na kanale.



Nataliebeautyyy

Natalię uwielbiam za vlogi, a także piękne makijaże. Jest ona pozytywną osobą, zaraża uśmiechem, dzięki czemu nawet kiedy nie do końca humor mi dopisuje po jej filmie uśmiech się pojawia. W swoich filmach pokazuje zarówno tańsze jak i droższe kosmetyki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Natalia podczas wykonywania makijaży dużo mówi, co nakłada jak to robi itd, dzięki czemu łatwo można to odtworzyć na sobie. Ja jak wiecie ostatnio na większe wyjścia maluję się sama i często właśnie korzystam z jej filmów jako inspiracji.



Adrianna Grotkowska Make Up

Na kanał Adrianny trafiłam kiedy poszukiwałam recenzji podkładu w płynie Essence #InstaPerfect o którym pisałam tutaj i już u niej zostałam. Spodobał mi się sposób w jaki opowiada o produktach, potrafi zażartować, a recenzje są szczere. Na jej kanale znaleźć można produkty zarówno z wyższej, jak i niższej półki cenowej. Jeśli macie ochotę się trochę pośmiać to koniecznie musicie zobaczyć film, który niedawno opublikowała Ada, a dokładnie: Sławomir DUBBINGUJE mój TUTORIAL 2.



Agnieszka Grzelak Beauty

Co jak co, ale poczucia humoru Agnieszce nie brakuje, podchodzi do siebie z dystansem. Uwielbiam jej challenge, które czasami potrafią rozbawić do łez. Na swoim kanale łączy zarówno kosmetyki do makijażu jak i pielęgnacyjne. Agnieszka stworzyła również swoje kosmetyki w postaci pianki, które strasznie mnie kuszą, uwielbiam taką konsystencję w produktach.



House of Makeup Małgorzata Smelcerz

Kanał odkryłam stosunkowo niedawno, jednak polubiłam od właściwie pierwszego filmu i nadrobiłam wstecz te które najbardziej mnie zaciekawiły. Małgosia opowiada w sposób ciekawy, potrafi zainteresować, zaciekawić widza. Na kanale znaleźć można filmy zarówno pielęgnacyjne jak mi makijażowe, mi osobiście bardziej do gustu przypadły te pierwsze.



Macie swoje ulubione kanały na YouTube?

25 komentarzy:

  1. Ja rzadko oglądałm takie kanały a jak już to głownie RLM

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo rzadko oglądam, za to wolę RLM czy Coco Collection. Można się od nich czegoś nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kanał Hani najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu rzadko oglądam kanały beauty na Youtubie, ale poza ostatnim resztę znam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie YT to praktycznie tylko muzyka ;D Jeśli już to czasami oglądam Coco Collection :) jakoś wolę jednak czytać blogi/ zaglądać na insta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię oglądać Maxineczkę, kiedyś lubiłam też Katosu, ale ostatnio przestałam ją oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie znam, swojego czasu ogladalam mnostwo urodowych yutuberek, teraz bardziej selektywnie wybieram tresci, wole kryminaalne :D
    ale do dzis zagladam do kosmetologia naturalnie, klaudiacukierpuder,magdalena lach, czaraszka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko oglądam jakiekolwiek kanały na YouTube, ale makijaży faktycznie czasami szukam, zwłaszcza w karnawale albo przed jakimś muzycznym festiwalem.

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze nie znałam tych kanałów, ale ja ostatnio jestem w tyle z YT :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hanie uwielbiam i oglądam wszystko co tylko wypuści w pierwszej kolejności. Pozostałe to tak raczej z doskoku :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio odpuściłam oglądanie filmów na YT. Wolę wersję pisaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę tylko A. Grzelak :) rzadko już oglądam takie kanały, szkoda mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już nie jestem na czasie w tych makijażowych kanałach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z nich nie znam, ale też nie urzęduje na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo oglądam na YT, ale żadnego z tych kanałów nie znam. Idę zatem się doedukować :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kanały na yt oglądam z doskoku, ale subskrybuję Truebeutyisinternal i Abstrachuje, a poza tym to jak mam czas, to oglądam to co mi yt proponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Agę Grzelak! ona jest taka śmieszna i tak na maksa poprawia humor, że szok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać Hanię i Maxineczkę:).

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie oglądam, wolę poczytać na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kanałów, które pokazałaś oglądam tylko Agnieszkę Grzelak i to raczej w ramach rozrywki. Najczęściej włączam sobie ją jak robię coś w kuchni. Lubię wtedy jak coś do mnie gada :)

    Na YT oglądam trochę inne rzeczy, a z beauty kanałów obserwuję tylko lukaszmakeup ( z blogów zaczyna drogę na YT ), a tak to raczej cos innego. Jakieś historie kryminalne i nierozwiązane zagadki ( polecam kanał Karolina Anna ), vlogi z opuszczonych miejsc - urbexy ( ale najbardziej lubie takie w których były też opowiadane historie danego miejsca ).
    Rozrywkowo słucham też SPRAWDZAM JAK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak nie przeglądam filmików na YTB, ale te które tutaj zamieściłaś to sobie zapisałam :) Zawsze przyda się jakiś trik makijażowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hanie jeszcze pamiętam z czasów programu na TLC :D Na YouTube oglądam głównie kanały o pielęgnacji. Makijaż jakoś mnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń