Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 10 października 2019

Odżywka do włosów Olejek Rycynowy i Migdał, Garnier Botanic Therapy

Lubię kosmetyki do włosów Garniera, jedne sprawdzają się u mnie świetnie, inne trochę gorzej, ale zawsze chętnie po nie sięgam i testuje nowości. Odżywkę do włosów Olejek Rycynowy i Migdał z serii Botanic Therapy kupiłam na spontanie, akurat byłam na wakacjach, a kosmetyk który miałam ze sobą okazał się porażką, więc musiałam zaopatrzyć się w coś nowego. Dobrze, że w pobliżu był Rossmann, akurat ta była w jakiejś promocji, więc stwierdziłam, że to dobra okazja aby ją wypróbować. Czy moje włosy się z nią polubiły? O tym w dalszej części.


Odżywka umieszczona jest w takiej płaskiej butelce wykonanej z plastiku o pojemności 200 ml. Zamknięcie typu flip-top nie sprawia problemu zarówno przy mokrych dłoniach jak i długich paznokciach. Spokojnie można zabrać ją ze sobą w podróż bez obawy, że się otworzy i zawartość pobrudzi nam bagaż. Butelka dobrze leży w dłoni, nie wyślizguje się z niej. Otwór ma odpowiednią wielość, bez problemu można z niej wydobyć tyle odżywki ile jest nam potrzebne. Szata graficzna prosta, a zarazem ładna, utrzymana w kremowo wiśniowej kolorystyce. Na opakowaniu można znaleźć informacje na temat kosmetyku, sposób użycia oraz skład.

Konsystencja jest gęsta, kremowa. Łatwo rozprowadza się na włosach. Zapach przyjemny, słodki, jakby lekko perfumowany. Utrzymuje się on jakiś czas na pasmach, jednak jest na tyle delikatny, że nie przeszkadza, ani nie gryzie się z perfumami. 


Odżywkę nakładam dość hojnie na umyte i lekko osuszone włosy ręcznikiem, zostawiam na kilka minut i dokładnie spłukuję. Już podczas zmywania, można poczuć że pasma są wygładzone, delikatne w dotyku, nie ma problemu z ich rozczesaniem. Po wyschnięciu jest jeszcze lepiej, włosy są mięciutkie, ładnie się układają i są podatne na stylizacje. Kosmyki pięknie się błyszczą i zdrowo się prezentują. Odżywka delikatnie nawilża, jednak nie jest to taki efekt jak w przypadku masek. Pomimo tego, że nakładam jej dość sporo, włosy są sypkie, nie przetłuszczają się szybciej niż zwykle. 

Jeśli chodzi o wydajność, to mi wystarczyła na na około 8-10 użyć, ale mam dość długie włosy i tak jak wspominałam wcześniej, nie żałuje sobie ilości podczas aplikacji. W przypadku krótszych włosów pewnie starczy na dłużej. Za odżywkę trzeba zapłacić około 10-12 zł, na promocji można dorwać ją taniej. Moim zdaniem jest to bardzo przyjemny kosmetyk, chętnie wypróbuję inne wersję odżywek z serii Botanic Therapy. 


Lubicie kosmetyki Garnier? Znacie serię Botanic Therapy?

26 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam niczego tej marki do włosów, ale dobrze, że ta odżywka, mimo że nakładasz jej więcej to nie przetłuszcza włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że działa u Ciebie :) Moje włosy nie przepadają za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam markę, może być, ale tej odżywki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam odżywki do włosów od Garnier :) Myślę, że byłabym zadowolona z tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio najbardziej polubiłam ich serię Hair food :). Tej jeszcze nie poznałam, ale pewnie z czasem się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to dawno nie miałam produktów od Garniera , moje włosy są teraz w nie najlepszej kondycji może ta odżywka to poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej lubiłam tą markę, teraz mam swoich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej z Garniera lubię serię z olejkiem kameliowym, super się sprawdza. Tutaj trochę odstrasza mnie olej rycynowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Garniera lubię bardzo, także ta odżywka mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie gościła w mojej pielęgnacji włosów marka Garnier. Może na coś się skusze, ale obecnie mam spore zapasy innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam odżywek z tej serii :) Ten produkt przez olej rycynowy na razie nie dla mnie, kiedyś jak zaczynałam przygodę z blond to takie połączenie skutkowało u mnie powrotem rudości :/
    Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaję się na nią od dłuższego czasu, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na ciekawy kosmetyk. Lubię produkty Garniera, może ten też sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy regularnie stosowałam kosmetyki do włosów tej marki. Ale pojawił się łupieć i przestałam je stosować, od tamtej pory nie wracałam do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak myślę, ale chyba nie miałam jeszcze nic z tej serii a na pewno tej nie miałam, ale zwrócę na nią uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam, ale bardzo obciążała mi włosy. Oddałam ją siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś często używałam produkty do włosów Garnier. Ze skutecznością różnie bywało ale zapachy zawsze mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tą markę, z chęcią przetestuję ta odżywkę na swoich włosach, tym bardziej ze szukam dobrych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś, ale za bardzo nie zdziałał nic z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ich produkty w ogole nie sprawdzaja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie stosuję odżywek na moje włosy, ale muszę zacząć to wprowadzać do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń