Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

sobota, 1 czerwca 2019

Oczyszczająca pianka do mycia twarzy, Nature Queen

O marce Nature Queen na moim blogu pisałam już wiele razy, ich kosmetyki dobrze się u mnie sprawdzają i chętnie po nie sięgam. Na początku roku na rynek wypuścili linie produktów do pielęgnacji twarzy w skład której wchodzi pianka do mycia twarzy, olejek do demakijażu, tonik do twarzy i płyn micelarny. Recenzje na temat dwóch ostatnich już się pojawiły, a dziś pora na kolejną, a będzie ona na temat pianki do mycia twarzy.  
Zanim jednak przejdę do tego, chciałam wspomnieć, że marka Nature Queen niedawno na rynek wypuściła kolejną nowość, czyli Multifunkcyjny peeling do twarzy o którym już niedługo napiszę więcej.


Pianka umieszczona jest w buteleczce o pojemności 175 ml wykonanej z przyciemnianego plastiku. Pod światło spokojnie można zobaczyć ile kosmetyku znajduje się w środku. Opakowanie wyposażone jest w pompkę, która działa bez zarzutu, nie zacina się, ani nie pluje produktem na prawo i lewo. Butelka jest szczelna, spokojnie można ją ze sobą zabierać w podróż bez obawy, że zawartość zaleje nam walizkę. Szata graficzna przejrzysta, ładna, kojarzy się z naturą. Na opakowaniu można znaleźć informacje od producenta na temat kosmetyku, skład oraz sposób użycia.


Konsystencja produktu w butelce przypomina wodę, jednak podczas wydobywania jej zamienia się w piankę. Jest ona puszysta, lekka, łatwo nakłada się ją na skórę i nie spływa z niej.
Zapach kwiatowy,mój nos wyłapuje jaśmin z jakimś dodatkiem, którego niestety nie potrafię zidentyfikować. Nie jest bardzo intensywny, ale jednak unosi się podczas mycia i krótko po nim. Mi osobiście nie przeszkadza, jednak osoby, które wolą bezzapachowe produkty do pielęgnacji twarzy nie będą zadowolone.


Piankę stosuję zarówno rano jak i wieczorem po wcześniejszym oczyszczeniu skóry płynem micelarnym lub olejkiem do demakijażu. Jej użytkowanie jest bardzo przyjemne, puszysta piana otula buzie, uwielbiam to. Kosmetyk jest łagodny, nie podrażnia skóry, a wręcz delikatnie koi wszelkiego rodzaju małe ranki i zaczerwienienia. Nawet kiedy odrobina dostanie się pod powiekę nie wywołuje pieczenia, co przy moich wrażliwych oczach rzadko się zdarza. Pianka pomimo swej łagodności bardzo dobrze usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, również pozostałości makijażu. Po zmyciu skóra jest świetnie oczyszczona, a przy tym miękka i delikatna w dotyku. Produkt nie wysusza, nie pozostawia efektu ściągnięcia, ale też nie nawilża, jak pisze producent. Jest to kosmetyk myjący i swoje zadanie spełnia w stu procentach. Od nawilżania i odżywiania skóry są kremy i maseczki. 


Wydajność bardzo dobre, pianka ubywa z opakowania bardzo powoli, ponieważ aby umyć buźkę wystarcza 1-2 naciśnięcia pompki. W regularnej cenie kosztuje ona około 28 zł, ale patrząc na to, że wystarcza na kilka tygodni codziennego stosowania to zdecydowanie się opłaca 
Cieszę się, że poznałam markę Nature Queen, od pierwszego spotkania minął ponad rok, a ja od tego czasu zawsze mam jakiś ich produkt w łazience. Jestem bardzo ciekawa, czy marka ma już w planach jakieś kolejne nowości.


Znacie kosmetyki Nature Queen? Lubicie?

16 komentarzy:

  1. Jest to moja ulubiona pianka. Must have.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z ta marką. Może ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie oczyszczające pianki 😉 Tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię stosować pianki, więc chętnie wypróbuję również tę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam, nawet miałam kilka ich produktów, ale akurat pianki nie, a od jakiegoś czasu bardzo polubiłam taką formę oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś często sięgałam po pianki do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ją lubię i z pewnością do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale bardzo lubię wszelakie pianki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej marce - muszę się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję obecnie ta piankę i jestem z niej bardzo zadowolona. Ogólnie kosmetyki Nature Queen robią na mnie bardzo dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. miała ta piankę i u mnie sprawdziła się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków. ;) Lubię pianki, więc może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją i bardzo lubię. Uważam,że to świetny kosmetyk, choć zapachem nie grzeszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kosmetyk, polecam wszystkim. http://kreatorkoszulek.pl

    OdpowiedzUsuń