Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

piątek, 14 czerwca 2019

Książka na wieczór: Niepokorna królowa, Meghan March

Kiedy skończyłam czytać w lutym książkę "Król bez skrupułów" o której pisałam tutaj nie mogłam doczekać kolejnej części tej historii. Tym bardziej, że po zakończeniu czułam zdecydowanie niedosyt, chciałam dowiedzieć się do będzie dalej już, teraz, zaraz. Na "Niepokorną królową'' jednak musiałam trochę poczekać i wiecie co? Było warto, jednak już mogę Wam powiedzieć, że z niecierpliwością czekam na kolejną! 


O książce:
Tytuł: Niepokorna królowa
Autor: Meghan March
Tytuł serii: Mount Trilogy (tom 2)
Wydawnictwo: EditioRed
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232
Data premiery: 15 maj 2019
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, erotyk

Keira Kilgore ma ognisty temperament i cudowne ciało. Ta silna, odważna kobieta nade wszystko ceni niezależność - choć stanowi własność tyrana. Nie ma prawa decydowania o swoim losie, mimo że podejmuje decyzje biznesowe jako właścicielka i szefowa rodzinnej destylarni. Jeszcze całkiem niedawno wierzyła, że jest wdową, jednak okazało się, że jej uznany za zmarłego mąż żyje. I jest równie podły jak dawniej!
Lachlan Mount stanowi prawo i ustala zasady w Nowym Orleanie. Nikt nawet nie próbuje kwestionować jego żądań. Gdy sięgnął po Keirę, oczywiste było, że odtąd jest jego zabawką. Dziewczyna stała się własnością najbardziej bezwzględnego i bezlitosnego tyrana, jaki kiedykolwiek kontrolował Nowy Orlean. I chociaż Mount wyzwala w niej najgorsze instynkty, a rozum każe jej go nienawidzić, ciało pożąda tego okrutnego mężczyzny każdym nerwem. Keira pragnie więc tylko ocalić duszę i serce.
W drugim tomie tej niezwykłej trylogii wydarzenia nabierają szalonego tempa. Odwaga i duma Keiry ścierają się z bezwzględnym żądaniem Mounta, by była mu absolutnie posłuszna. Każde ich spotkanie to zderzenie namiętności i odwagi, pożądania i podziwu. Mężczyzna wie, że choć rządzi miastem żelazną pięścią, nie podporządkuje sobie rudowłosej ślicznotki do końca. Zdaje sobie również sprawę, że nie może jej stracić. Jest dla niego cenniejsza od władzy i pieniędzy. Tymczasem sprawy zmierzają ku katastrofie. Nadchodzą chwile grozy...
Meghan March pochodzi z Michigan. Uwielbia czytać, strzelać na strzelnicy i bawić się ze swoimi szalonymi psami. W przeszłości zajmowała się handlem częściami samochodowymi i bielizną, wytwarzaniem biżuterii oraz prawem korporacyjnym. Obecnie ma o wiele ciekawszą pracę: pisanie emocjonujących książek docenianych przez rzesze czytelników.

On łamie wszystkie twoje zasady. Jego możesz złamać ty!



Niepokorna królowa to kontynuacja książki Król bez skrupułów, zaczyna się dokładnie w tym samym momencie co kończy poprzednia. Dlatego osoby, które nie czytały pierwszej części mogą mieć mały problem z jej zrozumieniem. Tym razem autorka więcej uwagi poświęca Mountowi, który nie bez przyczyny przyodziewa na twarz maskę chłodu. Lachlan nie miał udanego, wesołego dzieciństwa, matka porzuciła go jako niemowlę. Przebywał w rodzinach zastępczych, aż pewnego dnia po zabiciu swojego opiekuna uciekł i po mimo młodego wieku zaczął radzić sobie sam. Przeszłość sprawiła, że mężczyzna chciał wzbić się na wyżyny i stać się potężnym człowiekiem, przed którym wszyscy czuliby respekt. Czy mu się to udało? Oczywiście! Mount jest w końcu potężnym biznesmenem w Nowym Orleanie, może mieć wszystko czego pragnie, a teraz najbardziej pragnie Kairy. 
Obecność kobiety sprawia, że mężczyzna zmienia się, inaczej spogląda na świat, na nią. Chociaż nie chce się do tego przyzna to zauważają to jego współpracownicy, czują w niej zagrożenie dla interesów swojego szefa. Kaira jest osobą, którą nie łatwo jest złamać, chociaż ma swoje zdanie na którym próbuje postawić, to nie zawsze jej to wychodzi. Lubi i nienawidzi mężczyznę w tym samym momencie, przekracza z nim swoje granice nie tylko jeśli chodzi o sprawy łóżkowe. 

Kiedy wyjeżdżają na tydzień do Dublina na Global Whiskey and Spirits Conference kobieta jest wniebowzięta, wie że sama nie mogłaby sobie pozwolić na taką podróż, nie teraz. Taka konferencja jest dla niej dużą szansą, może nawiązać nowe znajomości w branży, dowiedzieć się co może zmienić w swojej destylarni. Oprócz wiedzy którą zdobywa świetnie bawi się w Lachlanem, mężczyzna ściągnął przy niej maskę mroczności, nawet tańczyli razem w klubie. Wszystko jednak zmienia się w drodze powrotnej, w samolocie Mount znowu zmienia się, staje się chłodny, niedostępny. Kiedy wracają z lotniska do domu dochodzi do wypadku...


Tak samo jak pierwszą część, książkę czytałam z zapartym tchem, byłam bardzo ciekawa co będzie dalej. Napisana jest lekkim, przystępnym językiem, przy większej ilości czasu można by ją było pochłonąć w 2-3 dni. Muszę przyznać, że działa na wyobraźnie, czytając ją miałam wrażenie jakbym była tam z bohaterami i oglądała całą rozgrywającą się historię z boku. W "Niepokornej królowej" tak samo jak w pierwszej części pojawiają się sceny łóżkowe, nie jest ich jednak bardzo dużo. Wydaje mi się, że nie powinny one nikogo zgorszyć, nie ma tam przemocy, ani nie leje się krew. 
Zakończenie bardzo zaskakujące, autorka trzyma czytelnika w niepewności, bo teraz aby dowiedzieć się co będzie dalej trzeba czekać kilka miesięcy. Mam nadzieję jednak, że będzie warto!


Co aktualnie czytacie?

12 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji czytać tej książki. Ostatnio mam małą przerwę w czytaniu ciagle brakuje mi czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to trylogia doskonale sprawdzi się na okres wakacji. Ja obecnie czytam książkę Nigdy nie wygrasz. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze poprzedniego tomu. Będę musiała szybko nadrobić :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne kajdanki ;) Nie znam tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w domu obie te książki ale jeszcze ich nie czytałam. Mam nadzieję, że mi się będą podobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już gdzieś ten tytuł, ale jakoś szczególnie mnie do jego przeczytania nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że czasami przy czytaniu recenzji książek na blogach okazuje się, że trafiam na książki po które same pewnie raczej bym nie sięgnęła, a po przeczytaniu opinii okazują się mnie zaciekawiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie książki to nie moja bajka. Raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam zbytnio czasu na czytanie, ale muszę przyznać, że Twój opis brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze napisana książka faktycznie sprawia, że czytelnikowi wydaje się jakby był uczestnikiem opisanej tam historii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie czytam książkę urodową. Ta propozycja mnie zaciekawiła i mogła bym poświęcić jej trochę czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przeczytać obie :) Aktualnie czytam Nigdy trochę do szaleństwa Adi Alsaid :)

    OdpowiedzUsuń