Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

niedziela, 16 czerwca 2019

Dzień Ojca - pomysły na prezent

Dzień dobry, co tam u Was? Jakie plany na niedzielę?
Wielkimi krokami zbliża się Dzień Ojca, który obchodzony jest corocznie 23 czerwca. W Polsce tradycja ta rozpoczęła się w 1965 roku i trwa do dnia dzisiejszego. Święto to mimo kilkudziesięcioletniej tradycji nie dorównało jeszcze popularnością Dniowi Matki, ale z roku na rok jest coraz lepiej. Moim zdaniem warto swoim tatusiom podarować choćby mały podarunek, aby wiedzieli, że o nich pamiętamy. Pomyślałam więc, że przygotuję wpis z propozycjami prezentów, może akurat wpadnie Wam coś w oko, szczególnie jeśli nie macie jeszcze konkretnego pomysłu. Pamiętajcie jednak, że nawet najdroższy prezent nie zastąpi rozmowy i wspólnie spędzanego czasu, więc oprócz podarunku warto znaleźć czas na pogawędkę, albo wspólny wypad za miasto. 


1. Książka/film - to dobry pomysł dla mężczyzn którzy w wolnym czasie lubię usiąść w fotelu, odpocząć, coś poczytać lub obejrzeć. Warto zerknąć na nowości wydawnicze jest ich ostatnio sporo, więc na pewno wypatrzycie coś odpowiedniego dla swojego taty. 

2. Zestaw narzędzi dla majsterkowicza - jeśli Ojciec lubi majsterkować, większość wolnego czasu spędza w garażu naprawiając coś to warto zastanowić się nad zakupem narzędzi, może nowa wkrętarka, zestaw kluczy czy młotków? Oczywiście najlepiej najpierw zorientować się czego akurat potrzebuje, bo bez sensu kupować mu kolejną wiertarkę, jeśli np. kupił sobie nową pół roku temu. 


3. Portfel - jest to przedmiot, który każdy mężczyzna ma zawsze przy sobie. Na rynku dostępne jest wiele modeli wśród których na pewno znajdziemy coś co idealnie pasować będzie dla naszego ojca. W mojej rodzinie zawsze powtarza się, że portfela nie kupuje się samemu, a powinno się go otrzymać w prezencie, więc to świetna okazja.

4. Koszulka z nadrukiem - kolejnym świetnym pomysłem jest koszulka ze nadrukiem z okazji dnia ojca, które zakupić można w sklepie internetowym megakoszulki.pl. Do wyboru jest wiele modeli, rozmiarów i kolorów, więc na pewno wpadnie Ci oko bluzka idealna dla taty i podejrzewam, że tak jak w moim przypadku nie będzie to jedna.

5. Dobry alkohol - butelka wina lub whiskey dla konesera będzie świetnym pomysłem z którego na pewno tata się ucieszy, o ile nie ma przeciwwskazań żeby od czasu do czasu sięgnął po kieliszek czegoś mocniejszego. Kupując alkohol w ładnej butelce karafce będzie dobrze prezentować w barku, a po opróżnieniu zawartości można znaleźć do niej jakieś inne zastosowanie. 

6. Perfumy/kosmetyki - oczywiście jak na blogerkę kosmetyczną przystało również taki punkt na tej liście znaleźć się musi. Perfumy sprawdzą się o ile znamy ulubione nuty zapachowe osoby, która ma być nimi obdarowana. Myślę jednak, że ojciec jest bardzo bliską nam osobą i znalezienie odpowiedniego zapachu nie będzie sprawiać nam problemu. W przypadku kosmetyków warto zerknąć na zestawy wśród których znaleźć można krem nawilżający, balsam po goleniu czy też żel pod prysznic, raczej takie podstawowe produkty, bo raczej mało który tato da się przekonać do maseczek.


(źródło zdjęć : google.pl)

Co sądzicie o moich propozycjach? Co planujecie kupić swoim Ojcom?

29 komentarzy:

  1. Ja kupie jakiś drobiazg dla męża, od syna :) ja już dnia taty niestety nie obchodzę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojego taty zawsze sprawdzają się świetnie kosmetyki i w tym roku dostanie również personalizowany kubek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tata dostanie jakąś koszulkę, ale taką klasyczną. Od dawna twierdzi, że jest za stary na nadruki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tata standardowo dostanie jakąś wodę toaletową, bo zawsze szybko zużywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata pewnie zadowoli się czymś do jedzenia 😅

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zestawy narzędzi to pomysł pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie długo Dzień taty. Fajne prezenty proponujesz na ten dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły na prezenty bardzo fajne i uniwersalne :) Ja myślę, że w tych czasach bardzo cennym prezentem jest czas, jaki poświęcimy innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tata nie żyje od wielu lat, więc prezentem dla niego będzie modlitwa i znicz. Świetne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne koszulki, zestawy kosmetyków też zawsze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupię pewnie jakiś alkohol :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje :) Ja jednak nie skorzystam z nich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki to zawsze dobry prezent. Narzędzi mężowi bym w imieniu córki nie kupowała bo i tak sie na tym nie znamy, ale za to taka fajna koszulka to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły nie tylko na dzień ojca ale również inne okazje:):** Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie planuję prezent dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat nie miałam pomysłu, co kupić tacie na przeznt. Chętnie skorzystam z Twoich rad.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój tata uwielbia słodycze więc pójdę tą drogą :D myślę jeszcze o jakiś perfumach które też bardzo lubi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój tata niestety już jest w podeszłym wieku i wspólnie z rodzeństwem postanowiliśmy kupić tacie na stronie www balkonik rehabilitacyjny. Do tego upiekłam tort i wzięliśmy tatę na wycieczkę już z "nowym kolegą" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tacie podoba się wszystko to, co mu dam, dlatego bardzo trudno mi określić, jakie prezenty lubi. Zazwyczaj wybieram coś bardzo związanego z tym, co aktualnie robi i jakie ma pasje. W tym roku wybór padł na mapę zdrapkę i widzę, że jest też dostępna na stronie https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika/mapy-zdrapki

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój tata akurat lubi bardzo różne gadżety, więc ja w tym temacie pozostałam i prezentem dla niego będzie przenośny głośnik, a pomysł podsunęła mi strona https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Platinet.bhtml bo trafiłam tam akurat, jak szukałam sprzętu agd do swojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba każdy sam najlepiej zna swojego ojca i powinien umieć wybrać jakiś prezent :) Najlepiej by wpasował się gusta w końcu. Mój akurat jest fanem sportu, że planuję mu zamówić nowe obuwie sportowe na Butymodne - rzecz praktyczne, ale też ładnie się prezentująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo często kupuję prezenty z wyprzedzeniem, gdy natrafię na ciekawe wyprzedaże, takie jak https://mybaze.com/pl/marki-wyprzedaze

    OdpowiedzUsuń
  23. Obstawiam dobry alkohol i do niego karafkę ze szklankami z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty . Nie każdy tata jeszcze majsterkuje, a mój wręcz skompletował już cały potrzebny asortyment i w tym zakresie nie ma mu czego kupić :) Na szczęście alkoholi jest taki wybór, że nie trudno kupić coś czego jeszcze nie pił.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wojciech z Fountains Party23 stycznia 2021 12:08

    Dobór właściwego prezentu niestety nie jest prosty, z pomoca przyjdzie wam artykuł pod tyt. 16 pomysłów na prezent urodzinowy dla taty

    OdpowiedzUsuń
  25. Recenzja zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfumy są rewelacyjnym pomysłem na prezent

    OdpowiedzUsuń