Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

wtorek, 26 marca 2019

Kwas hialuronowy Bioleev - hit czy kit?

Moja cera bardzo lubi kwas hialuronowy, dlatego też często sięgałam po produkty z tym składnikiem, szczególnie maseczki i kremy do twarzy. Kiedy pod koniec zeszłego roku trafił do mnie Kwas Hialuronowy 3% z Bioleev ucieszyłam się, bo od dawna planowałam wprowadzić do pielęgnacji produkty z większym stężeniem tego składnika. W jaki sposób używałam kwasu? Czy sprawdził się u mnie? O tym w dalszej części wpisu.


Kwas umieszczony jest w buteleczce wykonanej z ciemnego szkła o pojemności 30 ml. Wyposażona jest w pipetę, która działa bez zarzutu i ułatwia nabranie odpowiedniej ilości produktu. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie, nie trzeba się martwić, że podczas aplikacji wylejemy pół opakowania, no chyba że otwarta buteleczka się przewróci. Szata graficzna bardzo skromna, ale mimo tego kosmetyk ładnie prezentuje się na półeczce. Kwas dodatkowo umieszczony jest w kartoniku na którym znajdują się informacje na temat produktu, sposób użycia oraz skład. 


Kosmetyk ma postać bezbarwnego żelu, ani za rzadka, ani za gęsta, taka w sam raz. Bez problemu można go wymieszać z innymi produktami, np. kremem, odżywką czy maseczką. 
Kwas hialuronowy jest bezzapachowy, przynajmniej mój nos nie wyczuwa żadnego aromatu. 


Kwas hialuronowy używam na kilka sposób. Najczęściej jednak dozę produktu mieszam z porcją kremu na noc i nakładam na twarz. W zależności od stanu mojej cery stosuję go 2-3 razy w tygodniu. Kwas wzmacnia działanie kremu, skóra jest lepiej nawilżona, nawodniona i zdrowo się prezentuje. Zmarszczki mimiczne, szczególnie na czole stają się mniej widoczne, buzia jest ujędrniona. Makijaż lepiej się na niej prezentuje.
Kiedy czuję, że moja cera potrzebuje sporą dawkę nawilżenie mieszam go z maską całonocną i nakładam grubą warstwą na twarz po wcześniejszym peelingu korundem (napiszę o nim za jakiś czas). Rano buzia jest genialnie nawilżona, wygładzona i taka miękka w dotyku, aż chciałoby się ją cały czas dotykać. 
Kwas hialuronowy sprawdza się również do wzmacniania masek do włosów, szczególnie tych, które zbytnio się u mnie nie sprawdzają, a także z olejkiem do zabezpieczania końcówek. Mówiąc jednak szczerze, szkoda używać mi go na włosy i dlatego w ten sposób zastosowałam go tylko kilka razy.


Kwas używam regularnie od kilku tygodni i jeszcze trochę go zostało. Jest on wydajny, chociaż pewnie gdybym regularnie stosowała go na włosy to już dawno by się skończył. Kwas hialuronowy 3% Bioleev można kupić TUTAJ w cenie 34,99 zł. Myślę, że za jakiś czas do niego wrócę. W ofercie Bioleev możecie znaleźć również kwas hialuronowy 1,5% w cenie 29,99 zł oraz 5% za 49,99 zł.


Lubicie kosmetyki z kwasem hialuronowym?

Miłego dnia! :)

29 komentarzy:

  1. Zdecydowanie używając go na włosy możemy opustoszyć buteleczkę znacznie wcześniej - ciekawy i skuteczny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyk z kwasem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam kosmetyków z kwasem hialuronowym, jakoś się go boję 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię i często dodaję sobie do kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem z kwasem hialuronowym ale samego jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kwas hialuronowy najczęściej używam na włosy i u mnie się on całkiem fajnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam jedynie 1% kwasu hialuronowego, ale innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam kwasu hialuronowego, ale jestem go bardzo ciekawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz własnie mam sobie dodawać kwas hialuronowy do kremów, ponieważ moja skóra jest czasami zbyt sucha i potem nieładnie wygląda na niej podkład ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam takiego produktu. Ale może kiedyś go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. typowo kwasu hialuronowego nigdy nie miałam, ale chętnie bym sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię kosmetyki właśnie z kwasem hialuronowym, bo fajnie nawilżają mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kosmetyki. Mam kwas hialuronowy, a raczej serum z tym kwasem od Natur Planet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od kilku lat zawsze mam taki "kwas" (z różnych marek, tej jeszcze nie miałam). Dodaję do kremów, do masek. Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała taki kwas szczególnie do nawilżenia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam produkty z kwasem hialuronowym które lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka kropel kwasu 5% ,dodanego do mojego ulubionego kremu,czyni cuda!!!
    Nawilżona skóra na maksa!!!
    Efekty widoczne bardzo szybko .
    Polecam..warto!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałem z zaciekawieniem do czego "kwas" służy... uff
    Nie do jedzenia :) fajne, ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej nie używałam kwasu hialuronowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przymierzam sie do sięgnięcia po kosmetyki tej firmy, bo bardzo mnie ciekawią. Zastanawiam się jak mi się spiszą...Muszę tylko trochę odkopać się z moich pielęgnacyjnych zapasów.
    A kwas hialuronowy bardzo lubię i uważam go za jeden z moich pielęgnacyjnych hitów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie aplikatory :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten ma bardzo szerokie zastosowanie. Warto z pewnością przemyśleć takie kuracje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwas hialuronowy jest cudownym środkiem w medycynie estetycznej z bardzo szeroką gamą zastosowań. Sama jestem już po dwóch zabiegach w http://nclinic.pl/ i jestem zachwycona rezultatami

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem. Warto używać takich kosmetyków, ale wiadomo, że nic tak nie poprawi stanu skóry jak zabiegi z kwasem hialuronowym

    OdpowiedzUsuń
  26. Wypróbowałam go dzisiaj i coś dziwnego stało się na mojej twarzy. W okolicy brwi i przy linii włosów na czole coś zaczęło mi się łuszczyć. Później zauważyłam że cały krem roluje mi się z twarzy. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, ale czuję się zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwas hiarulonowy dodaję do kremu już od dłuższego czasu. I proszę wierzyć - czyni cuda. Jestem bardzo zadowolona.wcześniej stosowałam o stężeniu 3%, obecnie 4%. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego kwas hialuronowy do picia jest tak ważny?

    Ponieważ może związać do 1000 razy więcej cząstek wody niż waży. Innymi słowy, działa on jako gąbka i nawilża włókna kolagenowe tak aby mogły zachować swoją elastyczność. Rezultat - piękna, młodzieńcza skóra. Aby utrzymać nawilżenie skóry na co dzień należy pamiętać o dostarczeniu do komórek odpowiedniej ilości kwasu hialuronowego. PROCEANIS® Hyaluron Drink w ten sposób wspiera pielęgnację Twojej skóry od wewnątrz. #Hyalurondrink

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń