Obserwatorzy

Sprawdź!

Akcesoria do makijażu - sprawdź opinie

czwartek, 7 grudnia 2017

Coastal Living od Yankee Candle

Dzień dobry,
wszędzie dookoła już atmosfera świąteczna i fajnie, bo lubię Boże Narodzenie, jednak ostatnio zapragnęłam odpocząć od tego wszystkiego i przenieść się chociaż myślami gdzieś indziej. Pomyślałam, że być może pomoże mi w tym wosk i rozpaliłam w kominku Coastal Living z Yankee Candle. Jeśli jesteście ciekawi co o nim sądzę to zapraszam do dalszej części wpisu.


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko-słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.


Jak zwykle do kominka włożyłam 1/3 tarty i zapaliłam pod nim podgrzewacz. Po kilku minutach do mojego nosa dotarł przyjemny słodki, a zarazem słony, rześki zapach. Mimo tego, że nie jest to mocny aromat to czuć go wyraźnie. Kojarzy mi się z wiosennym spacerem nad morzem, kiedy nie jest jeszcze gorąco, a delikatny wiatr kieruje w nas słonawy zapach. W tle faktycznie można wyczuć kwiaty, moim zdaniem z dodatkiem jakiś słodkich owoców. Jest to chyba pierwszy taki morski zapach, który faktycznie bardzo mi się podoba, a nie przypomina kostkę z WC. Jak dla mnie jest to wosk na co dzień do nie za dużych pomieszczeń. Sprawdzi się u osób, u których intensywne aromaty wywołują ból głowy.


Wosk Coastal Living możecie kupić na stronie Goodies.pl [TUTAJ] w cenie 9 zł.

Pozdrawiam, Ala.

17 komentarzy:

  1. Zapach zapowiada się ciekawie, chociaż ja bym go wypróbowała raczej latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku to chyba zapach dla mnie! miałam sea air z nadzieją, że przyniesie mi trochę morza na Śląsk, ale okazał się właśnie kibelkową kostką :(

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny wakacyjny zapach! :D Na takie chlodne i zimowe wieczory idealny aby odpłynąć w jakieś cieplejsze miejsce :)

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obawiam się, że mógłby nie przypaść mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dla mnie powinien być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paliłam go latem, ale szczerze przyznam, że musiałabym sobie przypomnieć ten zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sporo zapachów powoduje ból głowy, więc ta świeczka byłaby dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie. Chyba byłby super na lato :)

    OdpowiedzUsuń