Obserwatorzy

poniedziałek, 18 września 2017

Wyprawa na Kubę z żelem Isana

Witajcie Kochani ;*
Za oknem słoneczko, a ja leżę w łóżku z temperaturą, no po prostu cudownie. W sumie nic nie zapowiadało się na to, że będę chora, aż tu nagle w nocy obudziłam się z potwornym bólem głowy i dreszczami. Teraz już jest trochę lepiej i mam tylko nadzieję, że mały się nie zarazi ode mnie. 
Przejdźmy jednak do tematu dzisiejszego wpisu.


W ciągu ostatnich kilka miesięcy firma Isana wprowadziła w Polsce trzy nowe żele pod prysznic z serii Around the World a dokładnie Tahiti, Kuba oraz Sonniges Sudafrika. Dzięki tym żelom podczas kąpieli możemy się udać na krótką wyprawę w dalekie zakątki świata. W dzisiejszym poście chciałam się skupić na drugiej wersji, czyli Kuba, która jest o zapachu pitaji i świeżej limonki.


Ruszaj w dalekie kraje – odkryj ognistą Kubę z jej egzotycznymi zapachami i aromatami i pozwól się oczarować światem pełnym temperamentu. Żel pod prysznic Isana Ogniska Kuba o zapachu pitaji oraz świeżej limonki to zmysłowa pokusa i jednocześnie optymalna pielęgnacja. 
Produkt przebadany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry. 


Żel otrzymujemy w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask, typowej dla tej tej firmy. Nawet gdy mamy mokre dłonie, nie ma problemu z jego otwarciem. Szata graficzna prześliczna, zresztą ogólnie żele z tej firmy mają ładne opakowania, a te z edycji limitowanych to już szczególnie. Zielona kolorystyka przyciąga oko, tak samo jak zdjęcie przodu auta, ktoś mógłby sobie pomyśleć, że to produkt dla facetów.
Konsystencja żelowa, ani za rzadka, ani za gęsta, nie spływa z dłoni. Zapach prześliczny, owocowy, chociaż nie wiem jak pachnie pitaji to myślę że właśnie tak, delikatnie nuty limonki przebijają się gdzieś w tle.


Żel bardzo dobrze się pieni, szczególnie jeśli używamy go na myjkę. Spełnia swoje zadanie w stu procentach, czyli oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Przyjemny aromat otula ciało i faktycznie w marzeniach można się przenieść gdzieś w odległy zakątek świata. Produkt w żadnym stopniu nie wysusza, skóra nie jest ściągnięta i nic złego się nie dzieje, nawet jeśli nie użyjemy balsamu. Wydajność na duży plus, żel wystarcza na 3-4 tygodnie, co jest dobrym wynikiem jak na pojemność 300 ml. Można go kupić za około 4 zł, ale często jest w promocji przez co wychodzi jeszcze taniej.


Trochę ubolewam nad tym, że z tej serii nie ma w ofercie balsamu, a szkoda. 
Na szczęście w wersji Sonniges Sudafrika znajdziemy już nie tylko żel, a również krem do ciała.

Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. Udała im się w tym roku ta limitka :) Sama mam wersję z kokosem i liczi i także pięknie pachnie. Mam teraz ochotę na 2 pozostałe wersję, fajnie że w tej Twojej limonka jest jednak drugoplanowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój żel jeszcze czeka w kolejce na kąpiel :) i obawiam się, ze poczeka jeszcze długo, bo mam teraz dużo i ciekawszych zeli do zużycia :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś mnie do kupienia go :) Ślicznie pachnie.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sa te żele Isany - ładnie sie pienią i przyjemnie pachną. Tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będąc w Polsce zawsze je kupuję. Ślicznie pachną i dobrze się pienią, do tego niska cena. Szkoda, że nie mam ich w Uk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia :* U mnie deszczowa pogoda. Żelu nie miałam, ale w sumie mogłabym wypróbować. Zapach interesujący a ogólnie żele Isany są spoko

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele z Isany i zawsze sięgam po ich edycje limitowane ;) tego nie wąchałam chyba w drogerii ale myślę że limonka mogłaby mi przypaść do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię żele Isany :) tego nie miałam, ale zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zapach przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy tak mnie ciekawią, że chyba skuszę się na całą trójkę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego zapachu u mnie go nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie te limitowane wersje Isany, zawsze kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie tym żelem ale nie wiem kiedy kupię bo teraz na promocji 2+2 zrobiłam spore zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj zapach dla mnie, muszę koniecznie kupić:) Fajne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w wersji tego wkladu - super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie miałam żelu Isany. Jednak kiedyś regularnie po nie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo że łatwo dostępny to nie miałam, muszę w końcu kupić sobie jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Intryguje mnie zapach :) nie miałam nigdy żeli Isana, wstyd!
    Życzę duuuuużoooo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię wracać do zapachów Isany. Kupuję je często na promocji za kilka złotych. Mają obłędne zapachy i dobrą cenę. Tego zapachu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny żel :) Jestem też ciekawa tych dwóch pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam mydło w płynie o tym zapachu i było przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go, ale ciekawi mnie jego zapach.

    OdpowiedzUsuń