Obserwatorzy

sobota, 9 września 2017

Mleczko pielęgnacyjne nie tylko dla niemowląt, Hipp

Witajcie Kochani ;*
nie wiem czy tylko mi, czy Wam również, ale ten czas strasznie szybko leci, dopiero co był czerwiec a tu już prawie połowa września, nim się obejrzymy będzie już Nowy Rok. Jeśli chodzi o moją organizację czasu to widzę, że jest co raz lepiej i oby tak zostało. Zaliczyliśmy już dzisiaj z synkiem spacer, a teraz mam chwilę aby napisać tutaj kilka słów. 


Mleczko pielęgnacyjne HiPP Babysanft zawiera naturalny, ekologiczny olejek migdałowy o właściwościach nawilżających.
Mleczko szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką i delikatnie pachnącą. Idealne także do łagodnej pielęgnacji skóry osób dorosłych.
Mleczko pielęgnacyjne Sensitive zostało stworzone, aby zminimalizować ryzyko alergii. Wolne od parafiny oraz:
- parabenów,
- silikonów,
- substancji zapachowych uważanych za alergizujące – zgodnie z przepisami prawa
- olejków eterycznych,
- białek pszenicy,
- surowców pochodzenia zwierzęcego.


Mleczko pielęgnacyjne dla niemowląt firmy Hipp znalazło się w naszej łazience kiedy mały miał kilka miesięcy, niestety się u niego nie sprawdziło i wylądowało w szafie z kosmetykami. Jakiś czas temu stwierdziłam, że po co ma się marnować, jak mogę je wypróbować na sobie i może akurat się sprawdzi. 


Balsam znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 350 ml, zamknięcie typu flip-top nie sprawia problemu. Opakowanie dobrze leży w dłoni i bez problemy można wydobyć z niego potrzebną ilość produktu. Szata graficzna skromna, ale ładna, bez zbędnych udziwnień. Pierwsze co mi się bardzo spodobało w nim to zapach, prześliczny taki delikatny, pudrowy aromat, typowo dziecięcy. Konsystencja produktu dość rzadka, ale nie spływa z dłoni. 


Po rozsmarowaniu na skórze mleczko szybko się wchłania, za co duży plus, ponieważ nie lubię balsamów na które muszę czekać aż się wchłoną, żeby się ubrać. Skóra już po jednym użyciu jest dobrze nawilżona, delikatna. Co najważniejsze, efekt ten utrzymuje się bez problemu cały dzień, a nie że znika po kilku godzinach. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć, że stan przesuszonych partii ciała jak np. łokcie się poprawia. Nie wiem jak sprawdzi się na mocno przesuszonej skórze, ale jak dla mnie jest świetne. Miła odskocznia od balsamów o aromatach owocowych czy czekoladowych po które najczęściej sięgam. Mleczko kosztuje coś około 15 zł, więc cena nie jest wysoka, jeśli lubicie takie dziecięce zapachy, a przy okazji dobre nawilżenie to polecam.


Pozdrawiam, Ala.

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny z dobrym składem. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy mój brat był mały też zużywałyśmy z Mamą jego balsamy :D są niekiedy lepsze od drogeryjnych produktów dedykowanych dla dorosłych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam, nie wpadłabym na to. Muszę wypróbować. ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Seems good baby product.
    follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego mleczka ale sama często sięgam po kosmetyki dla dzieci, mam such i wymagającą skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się dobrze spisało chociaż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe mleczko, jak widać nie tylko dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdarzało mi się już sięgać po różne dziecięce kosmetyki i z reguły dobrze mi służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam takie zapachy i mam nawet mleczko Nivea. Hipp nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny skład, marka mi znana, ale co z tego skoro ja nie lubię się balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak synek był mniejszy to chyba raz ten produkt mieliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty dla dzieci ale sama nic od nich nie miałam. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nałogowo podkradam córci kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie sięgam po takie kosmetyki ;) Ale może jak będę miała bąbla to będę podkradać ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że udało Ci się znaleźć dla niego inne zastosowanie ;) nie lubię wyrzucać kosmetyków, więc warto szukać innych zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego mleczka, oliwkę Hipp bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń