Obserwatorzy

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Szampon dodający objętości włosom, Alterra

Witajcie Kochani :*
Zanim przejdę do tematu to chciałam przypomnieć, że od dzisiaj ruszył Klub Rossmann, aby dołączyć do niego należy pobrać na swój telefon aplikacje Rossmann, lub jeśli już ją macie to zrobić aktualizacje. Dzięki niej macie dodatkowe promocje, oraz w czasie trwania rabatu na kosmetyki do makijażu możecie uzyskać zamiast 49% aż 55%, z tym że wtedy oprócz należności w klubie należy zakupić min. 3 różne kosmetyki, np tusz do rzęs, szminkę i podkład.


Co mówi producent?


Skład :


Opakowanie :
Szampon otrzymujemy w buteleczce wykonanej z białego plastiku, przez co niestety nie jesteśmy w stanie zobaczyć ile produktu jeszcze nam zostało, trzeba to brać na oko. Opakowanie jest wygodne, można postawić je ''na głowie'' przez co bez problemu wydobywa się do samego końca. Zamknięcie typu flip-top nie sprawia problemu nawet gdy ma się mokre dłonie. Szata graficzna skromna, ale ładna, chociaż muszę przyznać, że produkt nie rzuca się w oczy z półki, jak to czasem bywa. Pojemność 200 ml.

Zapach, konsystencja :
Szampon posiada cudowny, owocowy zapach który po myciu unosi się w całej łazience, na włosach jednak szybko się ulatnia. Konsystencja bardzo gęsta, żelowa, nie sprawia jednak problemu z użytkowaniem.

Działanie :
Szampon w kontakcie z wodą bardzo dobrze się pieni, nie ma problemu z rozprowadzeniem go na włosach i ich umyciem. Produkt bardzo dobrze oczyszcza, bez problemu zmywa oleje. Zdarzyło mi się raz, że przesadziłam z ilością nałożonego oleju na włosach, ale mimo wszystko szampon dał radę. Niestety po umyciu nie obędzie się bez użycia odżywki, produkt trochę plącze włosy i niestety przy długości za łopatki jest to dość uporczywe. Producent wspomina, że szampon ma za zadanie dodawać objętości fryzurze, jednak nic takiego u siebie nie zauważyłam, zaznaczam też, że nie kupowałam go konkretnie w tym celu, więc nie jest to dla mnie minusem.

Wydajność :
Dobra, szampon jest gęsty i już mała ilość wystarcza do umycia włosów.

Cena :
Około 10 zł, w promocji można go kupić za niecałe 6 zł.


Podsumowując :
Dobry szampon, jednak szkoda, że plącze włosy.


Pozdrawiam, Ala.

30 komentarzy:

  1. A wiesz, że nigdy nie miałam okazji wypróbować ani jednego kosmeyku tej firmy? normalnie wstyd
    Z checią Cię poobserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nie miałam, ale może kiedyś po niego sięgnę skoro radzi sobie całkiem nieźle, teraz mam bardzo duzo kosmetyków tego typu od alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie! jak plącze włosy to nie dla mnie..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam raz szampon tej marki, i nie byłam zadowolona z efektów :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon i najbardziej wkurzało mnie to, że musiałam wylać na siebie naprawdę sporą ilość, aby dobrze domyć włosy. Rzeczywiście również wystąpił u mnie efekt poplątania. Nie mam siły ani czasu na takie zabawy, więc odpuściłam przygodę z szamponami Alterra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak plącze włosy to u mnie odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co ich szampony mnie nie kuszą miałam jeden i średni był. Więc może jakiś wypróbuję ale to za jakiś czas jak mi niechęć do marki przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze szamponu Alterra, ale gdy wyczerpię zapasy skuszę się na jego zakup. Sporo dobrego czytałam o szamponach tej marki, ich ogromnym plusem jest niska cena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tych szamponów dawno temu i pamietam, że byłam zadowolona. Nie zauważyłam u siebie plątania, bo i tak zawsze używam odżywki po myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten szampon i w sumie to nawet nieźle go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego całe szczęście nie miałam, ale u mnie te szampony są nie wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie te szampony sprawdzają się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, chyba nie miałam jeszcze szamponu z tej marki, albo już nie pamiętam :D Ja to bez odżywki ani rusz, prawie każdy szampon mi plącze włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go za zapach, działanie też ma dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety i ja nie byłam szczególnie zachwycona szamponami Alterry, przeciętniaki, dość fajne, ale jeśli ktoś oczekuje czegoś konkretnego od tych szamponów, to niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej wersji jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. na mój skalp to się nie nada...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i bardzo go lubię :) Kilka dni temu zakupiłam trzecią buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy szampon:D
    Nie używałam go nigdy :)
    Może mi się przydać :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O to dla moich włosów już i tak zdewastowanych przez ciągłe farbowanie to ten szampon odpada. Włosy bez tego mi się plączą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przekonują mnie kosmetyki tej marki jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam zakupić, bo uwielbiam produkty z Alterry, ale skoro plącze włosy to raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ten szampon i niestety szału nie było

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam problem z objętością, skoro twierdzisz, że w tym aspekcie się nie sprawdził chociaż nie stracę pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze nakładam odżywkę albo maskę, więc to, że plącze, nie przeszkadza mi :)

    Zapraszam na rozdanie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go ale przetłuszczał mi włosy i nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  28. z Alterry miałam żelepod prysznic, ale ich nie polubiłam:/

    OdpowiedzUsuń