Obserwatorzy

piątek, 7 kwietnia 2017

Małe zamówienie z drogerii ezebra

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda popsuła się na maksa, cały dzisiejszy dzień pada. Najchętniej to zaszyła bym się pod kocem i nie wychodziła do czasu aż wyjdzie słońce. Niestety z tego co słyszałam, że święta również się takie zapowiadają, szkoda. Muszę przyznać, że nie mogę już się letnich miesięcy, mam nadzieję że będzie tak ciepło jak w zeszłym roku.


W poniedziałek postanowiłam złożyć zamówienie w internetowej drogerii ezebra, początkowo chciałam tylko rzęsy, ale wiadomo jak to z kobietami bywa, na jednej rzeczy skończyć się nie mogło i tak oto mój kuferek powiększył się o kilka rzeczy.


Nie mogłam się zdecydować które sztuczne rzęsy wybrać, przejrzałam wszystkie dostępne modele Adrell i ostatecznie wybrałam Natural 107 Black oraz Demi Wispies Black. Za jedną parę rzęs zapłaciłam 12,84 zł, myślę że jest to opłacalne, tym bardziej że w swoim Rossmannie widziałam dokładnie takie same za 24,99 zł.


Do koszyka musiał również wpaść sławy klej DUO, bo w końcu jakoś te rzęsy trzeba przykleić. Za 7g kleju, czyli to mniejsze opakowanie zapłaciłam 17,99 zł.



Postanowiłam zamówić także sławne już produkty firmy Catrice, Podkład HD Liquid Coverage wybrałam w odcieniu 030 muszę przyznać, że wybierałam w ciemno, ale okazał się strzałem w 10, pasuje idealnie. Do kompletu również korektor Liquid Camouflage tyle że postanowiłam wziąć 020, ponieważ mam zamiar używać go pod oczy a w tamte okolice wybieram właśnie o ton jaśniejszy. Podkład kosztował 27,90 zł a korektor 13,78 zł.


Postanowiłam jeszcze zerknąć na bazy pod makijaż i moim oczom ukazała się Baza pod cienie z firmy MUA Luxe, nie widziałam jej wcześniej dlatego wrzuciłam ją do wirtualnego koszyka, kosztowała 14,65 zł.

A co Wy ostatnio ciekawego kupiliście ?
Pozdrawiam, Ala.

24 komentarze:

  1. Wispies to najpiekniejsze rzesy jakie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do sztucznych rzęs:( ale za to lubię oglądać makijaże z ich udziałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :D Na samą myśl o ich przyklejaniu mnie od nich odrzuca ;p

      Usuń
  3. O produktach Catrice oczywiście słyszałam i kuszą mnie nie od dziś ;) tym bardziej, że mam kilka ulubieńców z tej firmy ツ
    A rzęsy piękne, w szczególności te z różowymi napisami - wyglądają bardziej naturalnie ;)
    P.S. Też nie mogę doczekać się ciepełka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ezebre, też mam właśnie w planach zamówić rzęsy, ale jako typowy laik boje się, że nie do końca założe je tak jak powinnam :P Daj znać jak Tobie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś wszystkie kleje do rzęs szczypią w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. *tam Ci chyba brakło na początku wpisu, że nie możesz się doczekać :) Bardzo fajne zakupy, na podkład sama mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, coś mi zjadło wyraz :D Dziękuję ;)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs, ale chyba pora po jakieś sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak sprawdzi się podkład z Catrice :) Ja ostatnio kupiłam z AA i aktualnie jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie po dłuższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy super :) wyobraź sobie że ja nie miałam nigdy sztucznych rzęs? Pewnie miałabym problem z ich założeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem ciekawa tej bazy. Na razie żadnej kolorówki nie kupuję-czekam na Rossmann:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie właśnie przyszła paczka z ezebra.pl i odświeżyłam kolorówkę :) ale nie wiem kiedy te zakupy pojawią się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zakupić sobie te rzęsy, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam korektor z Catrice 010 ale planuję polować na 005 :) 020 jest dla mnie za ciemny :/ Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. korektor uwielbiam, a ten podkład nie przypadł mi do gustu :/ strasznie różowieje na buzi :/ a na demi wispies też się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupować podkładu przez internet bym się nie odważyła. Nawet stacjonarnie boję się, że odcień jednak nie ten będzie. Dlatego też długo trzymam się jednego i tego samego podkładu, żeby nie musieć szukać nowego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych rzeczy mam tylko korektor z Catrice i jest on moim ulubionym. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzęski. Miałam kiedyś z Ardell ale ostatnio swoje zamawiam na aliexpress i jestem bardzo zadowolona. Ceny są tam świetne w stosunku do jakości. Ostatnio kupiłam 3 pary za około 7zł, a jakość jest wspaniała :)
    Klej Duo za to muszę dokupić, bo już mam resztkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te rzęski ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te rzęsy mają bardzo dobre opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się skusiłam na podkład bourjois healthy mix i no muszę przyznać, że jest dobry. =)

    OdpowiedzUsuń